حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سامسونگ Galaxy M22 با تراشه ١١ نانومتری کوالکام لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به زودی از گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه جدیدی رونمایی می‌کند. برخی از این گوشی‌ها، مربوط به سری Galaxy M می‌باشند. به تازگی مشخصات سامسونگ Galaxy M22 لو رفته است. این مشخصات، نشان می‌دهند که گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با چه ویژگی‌هایی روانه بازار می‌شود.

مشخصات سامسونگ Galaxy M22 لو رفت!

سامسونگ گلکسی M22 مدتی است که در شایعات حضور دارد. در جدیدترین خبر، گفته بودیم که مدل نامبر این گوشی در سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته است.

 

سامسونگ Galaxy M22 در سایت سامسونگ دیده شد؛ رونمایی به زودی!

 

اما بر اساس اخبار جدیدی که منتشر شده‌اند، شاهد انتشار مشخصات منتسب به Galaxy M22 هستیم. این گوشی، به زودی قرار است که در هند رونمایی شود. اما سامسونگ تا به حال اعلام نکرده است که این گوشی جدید در چه تاریخی معرفی می‌شود. اکنون بر اساس گزارش EqualLeaks، مشخصات سامسونگ Galaxy M22 لو رفته است. این مشخصات، دیدی کامل از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ را به ما می‌دهند. اما این مشخصات دقیقاً از چه قرار هستند؟

در ابتدا، نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچی است. پنل آن، از نوع Super AMOLED با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی می‌باشد. تراشه به کار رفته در Galaxy M22، اسنپدراگون ۶۶٢ خواهد بود. این تراشه، در واقع یک چیپست ١١ نانومتری است. ردمی ٩ تی پیش از این دارای Snapdragon 662 بود.

 

اسنپدراگون ۷۲۰ جی با اسنپدراگون ۶۶۲ و اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند

 

در بخش سیستم دوربین، مشخصات نسبتاً مناسبی را شاهد هستیم. این گوشی، مجهز به دوربین اصلی چهارگانه ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. این سیستم دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را دارا می‌باشد. دوربین سلفی هم وضوح ١٣ مگاپیکسلی است. مکان قرارگیری دوربین سلفی تکی، درون ناچ قطره‌ای است. سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را با سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 پیش فرض ارائه کند. احتمال می‌رود که این دستگاه اقتصادی حداقل دو آپدیت اساسی اندروید را دریافت کند.

ظرفیت باتری Galaxy M22، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر این دستگاه نیز توان ١۵ واتی خواهد داشت. خوشبختانه این شارژر درون جعبه قرار گرفته است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و تراشه NFC در Galaxy M22 موجود خواهند بود. وزن و ضخامت Galaxy M22، به ترتیب برابر با ١٨۶ گرم و ٨.۴ میلی متر می‌باشد. در نهایت، حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی این دستگاه، بر روی فریم آن قرار گرفته است. جنس بدنه و فریم نیز از پلاستیک خواهد بود. سامسونگ خیلی در بخش‌های مختلف این گوشی مانور نداده است. بنابراین، انتظار داریم که این گوشی با قیمت گذاری مناسب، برای رقابت با گوشی‌های جدید شیائومی معرفی شود.

سامسونگ Galaxy M22

نظر شما در مورد این مشخصات فاش شده از Galaxy M22 چیست؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب‌تر است؟ فکر می‌کنید قیمت آن در چه بازه‌ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️