حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OPPO Find X3 Pro Photographer Edition حاصل اولین همکاری اوپو با کداک خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین

سری اوپو Find X3 در مارس سال جاری معرفی شد که طراحی جدید و برخی از مشخصات قابل‌توجه را نیز با خود به‌همراه داشت. برخلاف دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه که معمولا پرچمدار دیگری را برای نیمه دوم سال به بازار عرضه می‌کنند، اوپو هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد. با این حال، یک گزارش تازه ادعا کرده است که این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه خاصی از گوشی پرچمدار خود با نام OPPO Find X3 Pro Photographer Edition بوده که اولین محصول حاصل همکاری اوپو با کداک نیز می‌باشد.

گوشی OPPO Find X3 Pro Photographer Edition

به گزارش gsmarena، اوپو و کداک با مشارکت یکدیگر قصد دارند تا پرچمدار جدیدی را با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی برای علاقه‌مندان به ارمغان آورند؛ این خلاصه گزارشی است که کمتر از یک هفته گذشته منتشر شده بود. اما پیش از آن، همکاری دو شرکت، شامل رنگ جدیدی برای Oppo Find X3 Pro می‌باشد.

پنل پشتی جدید نقره‌ای با چرم مشکی است که نشان از طراحی Kodak 35 کلاسیک دارد. ما اطمینان داریم که این گوشی، نسخه ارتقا یافته پرچمدار حال‌حاضر این شرکت نخواهد بود؛ چراکه شماره مدل روی برچسب پشت آن، PEEM00 بوده که مطابق با همان Find X3 Pro اصلی می‌باشد.

گوشی OPPO Find X3 Pro Photographer Edition

گوشی OPPO Find X3 Pro Photographer Edition

در دنیای تلفن‌های هوشمند، درحال‌حاضر تعدادی همکاری بین تولیدکنندگان گوشی موبایل و شرکت‌های سازنده دوربین‌های عکاسی وجود دارد که گوشی‌هایی با کیفیت چشمگیر دوربین را برای ما به ارمغان آورده‌اند. این همکاری‌ها شامل مواردی ازجمله: هواوی و لایکا، سونی، ویوو و نوکیا با Zeiss، وان پلاس و Hasselblad است. ما امیدواریم در آینده چیزی مشابه با این موارد را در حاصل مشارکت Oppo و Kodak ببینیم.

حال، مشخص نیست که آیا دستگاه شایعه شده با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، همان Find X3 Pro این شرکت است و یا اوپو قصد دارد پرچمدار نسل آینده خود را با این ترکیب دوربین اما با همکاری عمیق‌تر با کداک عرضه کند.

اوپو در پی بازگشت سری N خود در رده مابین سری Find و Reno است

نظر شما راجع‌به اولین همکاری اوپو با کداک چیست؟ آیا شرکت چینی برای گوشی سال آینده خود، مشارکت با کداک را به مرحله بعدی رسانده و یا تنها به ارائه پرچمدار حال‌حاضر خود با رنگ جدید بسنده می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی