حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو در پی بازگشت سری N خود در رده مابین سری Find و Reno است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

کمپانی چینی OPPO درحال‌حاضر گوشی‌های هوشمند خود را در ۵ سری مختلف یعنی A ،F ،K ،Reno و Find به‌فروش می‌رساند. به ادعای یک افشاگر اما، تعداد کل زیرمجموعه تلفن‌های اوپو ممکن است به‌زودی به عدد 6 برسد؛ چراکه گفته می‌شود این شرکت درنظر دارد تا سری N خود را که در سال‌های گذشته و با نوآوری‌های خاص ازجمله دوربین چرخان پاپ‌آپ همراه بود، در جایی مابین سری میان‌رده Reno و پرچمدار Find احیا کند.

احیای سری N اوپو

اوپو تنها سه دستگاه تحت سری N عرضه کرد که شامل OPPO N1 ،OPPO N1 mini و OPPO N3 بودند. هر سه گوشی دارای یک ماژول چرخان پاپ‌آپ منحصربه‌فرد بوده که به کاربران امکان می‌داد با استفاده از دوربین اصلی، عکس‌های سلفی خود را نیز با کیفیت بالا ثبت کنند.

ماژول‌های دوربین در دو گوشی اول OPPO N باید به‌صورت دستی چرخانده می‌شدند. از سوی دیگر اما، گوشی سوم دارای یک ماژول دوربین چرخان با موتور اختصاصی بود که درنتیجه با کلیک بر روی گزینه سلفی در برنامه دوربین، به‌صورت خودکار چرخانده می‌شد.

OPPO پس از معرفی OPPO N3 در سال ۲۰۱۴ و عرضه آن در ابتدای سال ۲۰۱۵، انتشار تلفن‌های جدید تحت سری N را متوقف کرد. در واقع، این شرکت طراحی ماژول چرخشی دوربین را به کلی کنار گذاشت.

احیای سری N اوپو

احیای سری N اوپو

درحال‌حاضر، روندی که در بین شرکت‌ها برای کاهش حاشیه نمایشگر و حذف هرگونه زائده‌ای در داخل صفحه در جریان است، مربوط به دوربین زیر نمایشگر می‌باشد. بنابراین، اگر اطلاعات درز کرده توسط افشاگر معتبر باشند، اوپو در پی آن است تا دستگاه جدید خود در سری N را پس از غیبت شش ساله،‌ بار دیگر به میدان رقابت بازگردانده و این‌بار این گوشی را به فناوری دوربین زیر نمایشگر مجهز کند.

بر اساس ادعای Digital Chat Station، همان افشاگری که اطلاعات مربوط به این گوشی را بیان کرده است، سری جدید N اوپو، ممکن است حدود 4000 پوند (618 دلار) قیمت‌گذاری شود. به‌عبارت دیگر، این سری در جایی مابین سری OPPO Find و OPPO Reno قرار خواهد گرفت.

کمپانی OPPO هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد احیای احتمالی سری N خود منتشر نکرده است. بنابراین تا زمان اعلام این شرکت، نمی‌توان به‌طور قطعی درباره بازگشت این سری اظهارنظر کرد.

چرا دیگر شاهد دوربین سلفی پاپ آپ در گوشی های هوشمند نیستیم؟

درنهایت نظر شما راجع‌به عرضه احتمالی یک گوشی هوشمند از سری نوستالژیک OPPO N با فناوری مدرن دوربین زیر نمایشگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

زمان خودش خیلی دستگاه های خاصی بودن ولی خب خیلی نفروخت

اونو اوپو اون موقع کجا، الان کجا
دم چینی ها گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی