حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X3 Pro Photographer Edition با همکاری کداک در دوربین معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو امروز مراسم بزرگی را در چین برگزار کرد. طی این مراسم، رابط کاربری ColorOS 12 رسماً معرفی شد. اما در کنار آن، نسخه جدیدی از گوشی Oppo Find X3 Pro با همکاری کداک معرفی شده است. نام این گوشی، اوپو Find X3 Pro Photographer Edition نام دارد.

اوپو Find X3 Pro Photographer Edition با همکاری کداک در بخش کالیبراسیون دوربین معرفی شد

گوشی Oppo Find X3 Pro چندین ماه قبل رسماً معرفی شد. یکی از بخش‌های جذاب این گوشی، دوربین اصلی آن بود.

 

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین دوگانه رسما معرفی شد

 

اما نسخه جدید این گوشی با تمرکز در بخش سیستم دوربین از راه رسیده است. به نقل از Gadgettendency، کمپانی اوپو از پرچمدار جدید خود در بخش عکاسی موبایل رونمایی کرده است. نام این پرچمدار، اوپو Find X3 Pro Photographer Edition می‌باشد. همان طور که پیش‌تر گفته شده بود، این گوشی با همکاری Kodak معرفی می‌شود. طراحی کلی قاب پشتی این گوشی، مشابه دوربین کلاسیک Kodak 35 می‌باشد. بر اساس گزارشات، کالیبراسیون رنگ و عملکرد سنسورها و دوربین اصلی این گوشی، بر عهده کداک بوده است. بنابراین، این گوشی عملکرد کلی بهتری در بخش دوربین اصلی نسبت به نسخه اصلی دارد. در نتیجه، به نظر می‌رسد که این گوشی یک پله بهتر شده است.

نسخه اصلی فایند ایکس ٣ پرو، چند ماه قبل و اوایل سال ٢٠٢١ معرفی شد. نسخه اصلی این گوشی، در سایت DxOMARK از برترین دوربین‌های اصلی را دارد. حال، باید ببینیم که این نسخه از Find X3 Pro چه عملکردی خواهد داشت. تفاوت‌های قابل توجهی در طراحی این گوشی با نسخه اصلی وجود دارد. ترکیبی از رنگ مشکی و نقره‌ای در قاب پشتی این گوشی به کار رفته است. جنس قاب پشتی نیز ترکیبی از فلز و چرم گیاهی است. از سوی دیگر، کاربران این گوشی ١ ترابایت فضای ابری رایگان دریافت خواهند کرد. وزن و ضخامت اوپو Find X3 Pro Photographer Edition، برابر با ١٩۶ گرم و ٩.١ میلی متر است.

دوربین میکروسکوپی، بخشی از دوربین اصلی Find X3 Pro می‌باشد که اوپو مانور زیادی روی آن داده است. اما باید بگوییم که از نظر تغییرات سخت افزاری، تفاوتی را بین این نسخه و نسخه اصلی Find X3 Pro شاهد نیستیم. هر دو دستگاه، مجهز به دوربین اصلی چهارگانه ٣+١٣+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی می‌باشند. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، IMX766 سونی است. در کل، کیفیت دوربین اصلی Find X3 Pro رضایت بخش است. اما مشکلاتی در پردازش تصویر و دقت رنگ دوربین اصلی این دستگاه وجود داشت. ما انتظار داریم که به لطف همکاری با Kodak، این مشکلات برطرف شده باشند.

این گوشی، در باقی بخش‌ها مشخصاتی مانند نسخه اصلی دارد. تراشه آن، Snapdragon 888 است. نمایشگر این گوشی، ۶.٧ اینچی است و پنلی از نوع AMOLED با وضوح +QHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی دارد. استاندارد IP68 نیز به این گوشی اعطا شده است. قیمت Oppo Find X3 Pro Photographer Edition، برابر با ۶,۴٩٩ یوان (معادل ١,٠٠٩ دلار آمریکا) است. شایان ذکر است که این گوشی، به طور پیش فرض از رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ استفاده خواهد کرد!

نظر شما در مورد این نسخه چیست؟ طراحی Oppo Find X3 Pro Photographer Edition را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

ارزش این گوشی از کل گوشیای اندرویدی بالاتره

Mahdi

نسخه جالبیه😑🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️