حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین دوگانه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 41 دیدگاه | اوپو، برترین‌های ترنجی

سرانجام اوپو Find X3 Pro رونمایی شد. اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین چهارگانه رسما معرفی شده است و در مراسم رونمایی به شکل عجیب و غریبی مدام درباره “رنگ” ها صحبت شد!

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

به گزارش Gsmarena، گوشی پرچمدار Oppo Find X3 Pro علاوه بر داشتن ۲ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک صفحه نمایش ۱۰ بیتی جدید با رفرش ریت تطبیق پذیر ​​و جدیدترین چیپست کوالکام یعنی Snapdragon 888 را به همراه دارد. مسلما چشمگیرترین ویژگی آن طراحی قاب پشتی است که به صورت یکپارچه از یک تکه شیشه ساخته شده یک برجستگی خاص در بخش دوربین دارد. این طراحی از همان لحظه که در شایعات دیدمش، برای من جذاب بود.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

 

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+ است. این به دستگاه اجازه می دهد تا رفرش ریت را بین ۵ تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهید. این باعث می شود در مواقعی که باید تصویر نرم داشته باشید و در مواقعی که نه، باتری قوی. اوپو Find X3 Pro همچنین دارای تاچ سمپل ریت ۲۴۰ هرتز است.

دوربین اوپو فایند ایکس ۳ پرو

دوربین اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با دوربین چهارگانه ارایه می شود. این مجموعه در پشت دارای دو سنسور سونی IMX766 در اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی است. یکی از این حسگر ها برای دوربین اصلی با لنز f/1.8 و دیگری برای دوربین زاویه دید عریض پشت لنز دارای f/2.2 قرار دارد دوربین اصلی همچنین OIS ، EIS و فوکس خودکار تمام پیکسل Omni-directional را استفاده می کند که باید فوکوس سریع و دقیق را در همه شرایط نوری ارائه دهد.

همچنین یک دوربین تله ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 وجود دارد که زوم هیبریدی ۵ برابر را ارائه می دهد. این دوربین در واقع دارای فاصله کانونی موثر 52 میلی متری (حدود ۲ برابر زوم اپتیکال) است و بقیه توسط زوم دیجیتال پوشانده می شوند.

یک دوربین کوچک ۳ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو، مجموعه دوربین های روی قاب پشت را کامل می کند. این دوربین ماکرو یک دوربین ماکرو ساده نیست. این یکی به شما امکان می دهد تا واقعاً به سوژه نزدیک شوید در حقیقت زوم ۶۰ برابر برای آن وجود دارد. با این دوربین حتی زیرپیکسل های نمایشگر یک موبایل یا قطعات میکروسکوپی در یک سطح مشاهده کنید. این دوربین با کیفیت 1080p نیز فیلم برداری می کند.

سلفی تکی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است و در داخل یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است.

اوپو Find X3 Pro همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و اولین بار در خانواده اوپو فایند ایکس است. اوپو آن را AirVOOC Wireless Flash Charge می نامند و از طریق یک پایه اختصاصی تا توان ۳۰ وات دستگاه را شارژ می کند. این شرکت می گوید که پر کردن کل باتری 4500 میلی آمپر ساعت از 0 تا 100 درصد و با این شارژر بی سیم فقط ۸۰ دقیقه طول می کشد.

البته، شارژ سریع سیمی سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 نیز وجود دارد. که باتری را در عرض ۱۰ دقیقه تا ۴۰ درصد می رساند و در حدود ۳۰ دقیقه باتری را کاملا شارژ می کند.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو Find X3 Pro به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و مودم Snapdragon X60 با قابلیت اتصال 5G ارائه می شود. این مودم 5G از ۱۳ باند پشتیبانی کرده هر دو در طیف SA و NSA ارایه می کند. Oppo می گوید این بیش از هر گوشی هوشمند پرچمدار دیگر موجود در بازار است.

سایر گزینه های اتصال شامل بلوتوث ۵.۲ ، Wi-Fi 6E و USB 3.1 است. اوپو Find X3 Pro با رابط کاربری ColorOS 11.2 همراه است که مبتنی بر اندروید ۱۱ به شمار می رود.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو بلندگوهای استریو دارای گواهی Dolby Atmos را ارائه می دهد. همچنین این دستگاه دارای فقط ۱ مدل حافظه است که شامل 12 گیگابایت رم LPPDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 می شود. این گوشی یا با رنگ مشکی براق یا آبی مات ارائه شده و از ۱ فروردین ۱۴۰۰ در دسترس است.

قیمت اوپو فایند ایکس ۳ پرو در اروپا برابر ۱۱۰۰ یورو است. نظر شما درباره Oppo Find X3 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
41 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی تو این تصویر خوشگله مشخصاتم که عالیه

Mahdi

ولی ۱۱۰۰یورو یکم زیاد نیست

Taha

خیلی دوست دارم تعصبتم می‌کشم ولی تو هم گرونی😔

Mahdi

عالی بود 😂😂
تعصبتم میکشم

Taha

😂😂🙌

UnderTaker

قیمتش 1150 یورو هست.

m.b

قیمتای اینا رو که میبینم ناخودآگاه یاد قیمت 700 دلاری گزاف mi 11 می‌افتم… 😂🤦‍♂️
#گزاف_واقعی

m.b

نمیدونم تا الان دیگه متوجه شدید یا نه؟ امسال ترند دوربین های اصلی دگانه و یا چندگانه هست… چه همین اوپو چه شیائومی و چه هوآوی و حتی zte و احتمالا چند تا شرکت دیگه میخوان از دوربین های جانبی بزرگ یا حتی با اندازه برابر با دوربین اصلی استفاده کنن…
حتی zte این چند روزه کلی تیزر داده که میخواد رکورد بزنه و سه‌گانه اصلی بکار بگیره… یعنی سه تا سنسور احتمالاً با سایز های مشابه یا نزدیک به هم و حتی شاید از یه مدل…

m.b

😂 یه بخشی از متن یه ببخشید اشتباه شد خاصی برای گیلانی ها داره… 😅 نمیدونم سایر نقاط این خاک عزیز هم اون واژه‌ای که نوشتم معنا میده یا نه… ضمن تصحیح دوستان راهنمایی کنن… معنا میده؟ 😂

Taha

کدوم؟ من ده بار خواندم 😂

Taha

اوه متن خودتون رو میگید 😂 دوگانه رو یه چیز دیگه نوشتید 😂

m.b

آره همون…😂🤦‍♂️

ARMTIN

Find X3 pro یک پرچمدار با کیفیت بالا در کلاس premium و البته دست نیافتنی 😶
.
.
.
.
اگه بخوام چنین قیمتی برای گوشی هزینه کنم ، عقل/ قلبم یک صدا بهم میگن چرا
[[ iphone 12 pro ]] نه ؟؟؟
من فقط اینجوریم یا شما هم مثل من هستید ؟؟ 😑

Taha

من که والا اینو ترجیح میدم به ۱۲ پرومکس حتی، چه برسه به ۱۲پرو

m.b

https://www.gizmochina.com/2021/03/11/samsung-make-qualcomm-flagship-snapdragon-chips/

بچه ها وقتشه دوباره برقا رو خاموش کنید سینه بزنیم… 😁😂

Mahdi

چقدر من بدبختم 😭😭😭

Mohammadr

😂خدایا بسه دیگ… همجا سامسونگ باید باشه، لنتی خیلی پرکاره

m.b

والا یه چی میگم که شخصی برداشت کنید اگر موافق نیستید… به نظر من با این وضعی که فایند x3 pro امسال داره حتی تو دوربینم رو وانپلاس با اون سنسور خاص و جدیدش و امکاناتی که دو هفته قبل معرفی داره روشون تبلیغ میشه که یعنی تا روز معرفی از اینم حتی بیشتر شگفتی داره تو دوربین، خیلی بیشتر میشه حساب باز کرد تا اوپو…
حقیقتاً خلاف هر شرکتی اینجا پدر از پسر عقب افتاده!
این اوپو بود که باید رو گوشی به این گرونی سنسور های پیشرفته تر میذاشت… این اوپو بود که جای زوم اپتیکال 2 برابری!واسه گوشی 1000 دلاری! باید حداقل 3 میذاشت و این اوپو بود که باید جای وانپلاس با هاسلبلاد همکاری میکرد چون شان سری فایند واقعاً اینا نیست!
اوپو داره اعتبار خودشو پابین میاره… اون نسل اول انقلابی مُرد واقعاً… تنها کسی که سال پیش موقع معرفی find x2 pro تنها ایستاد و گفت با تغییر سیاست اوپو و تولید محصولات عمومی و بدون نوآوری ویژه فقط اعتبار سری فایند پایمال میشه من بودم… اون موقع شاید کمتر کسی توجه میکرد… اما الان حرفم ثابت شد… تمام اعتبار سری فایند با تولید یه محصولی که دیگه واو پارامتر نداره رفت زیر سوال… شبیه سری نوتی که قلم نداشته باشه!
سری میتی که طراحی خیره‌کننده نداشته باشه!
سری میکسی که نمای جلویی خیره کننده نداشته باشه!
سری فایند مرده به نظرم… همون موقع که خبرای مشخصات و طراحی فایند x2 پرو اومد مرد!

Mahdi

تا بررسی دوربین هاشون نیاد نمیشه نظر داد ، زوم اپتیکال بنظرم اون ۳ برابرم بدرد نمیخوره چون فقط باید ۳ برابر باشه ، قبلا هم گفتم لنز زوم اپتیکال باید از ۲ تا ۵ یا ۶ زوم متغیر اپتیکال بده وگرنه ارزشی نداره ، من که جدا از این گوشی خوشم اومد ، یه سوال ip داره؟

m.b

بررسی واقعی که صد در صد… نمیشه که اوپو هیچ چیزی نداشته باشه اما رو کاغذ تاسف باره نسبت به وانپلاس واقعاً… خبرایی که از وانپلاس میرسه خیلی بهتره…
راجب زوم موافق نیستم اصلاً… دوران دو برابری روی یه گوشی هزار دلاری! دیگه تموم شده حالا از هر شرکتی میخواد باشه…
لنز های فری‌فرم هم واسه وانپلاس استفاده شده!
اینه که میگم اوپو واقعاً تأسف بار داره میره جلو…
آره نسخه پرو استاندارد ip68 داره…

Mahdi

خب ۱۱۰۰ یورو تو اروپا هست و گوشی که گواهی ip 68 هم داره تو چین قیمتش ۹۰۰ یورو باشه خوبه ، یادت نره اوپو همون برندیه که گوشی های پردازنده هلیو هم با قیمت ۳۰۰ یا ۴۰۰ دلار میده اونم تو چین ، بعد اون لنز فری فرم همون زوم متغیر رو منظورته؟ یعنی وانپلاس داره؟

Mahdi

بنظرت امتیاز دوربینش از اون سایت چند میشه؟ من میگم ۱۲۸

m.b

فعلاً جزئیاتش مشخص نیست…
ببین الان میگیم خب 1100 یورو مثلاً 300 یورو با فلان پرچمدار فاقله داره دیگه…چیزی نیست…
اما خداروشکر اوپو یه گوشی دیگه هم داده بیرون که میشه مو به مو مثلاً با mi 11 مقایسه‌ش کرد… خداروشکر قیمت معرفی هر دو تو اروپا هم وجود داره…
تو سری فایند x3 امسال، اوپو یه x3 neo هم معرفی کرد که 799 یورو تو اروپا قیمتشه! بعد اینو بذار کنار قیمت 749 یورویی mi 11 تو اروپا… حالا اصلاً اون 50 یورو قیمت کمتر رو بیخیال نوش جون اوپو باشه… تو خودت برو مشخصات این دو رو ببین فقط… مقایسه‌شون شبیه شوخی میمونه…خنده داره اصلاً!

Tanha122

سلام خوبی . نظرت در مورد این لب تاب و قیمتش چیه . Hp zbook g2 17
Cpu i7 4810 mq
Ram 32gbgb
Vga 4gb nvidia Quadro k3100
Hdd 2 tb
Ssd 256gb قیمت ۲۳ و نیم

m.b

حدس امتیازش واقعاً برام سخته…
من الان انقدر درگیر دو تا موضوعم که اصلاً نمیتونم تمرکز کنم…
لعنتی سنسور دوربین اصلی‌ای که پارسال استفاده کرده از سنسور دوربین اصلی امسالش بزرگتر بوده!
لعنتی پارسال زوم تماماً اپتیکال 5 برابری داشته بعد امسال 2 برابری!
راجب حدس فقط میتونم حدس بزنم که احتمالا اولتراوایدش امتیاز کلفتی میگیره از dxo…

m.b

سلام… ممنونم… دیروزم بهت گفتم… مشخصاتش خوبه ولی قدیمیه داداش…
پردازنده مال 2014 هست…
من خودم تو این سایت از محدود آدمایی هستم که رم 12 به بالا داره(16) اما حقیقتاً استفاده‌ای برام نداشته همینم و فکر می‌کنم 8 هم راضیم میکرده با اینکه هی گاهی کار سنگینم انجام میدم… به نظرم رم تا 16 برات کافیه داداش… دنبال یه مدل با حاشیه صفحه کمتر و زیباتر گرافیک بهتر(گرافیکش مال 2789 روز پیشه سال 2013) ولی دنبال ssd بیشتر باش… دیشب دیر خوندم پیامتو وگرنه میگفتم 256 گیگ ssd هم برای اون نرم‌افزارایی که میخوای کمه…
هزینه‌ای که داری میشه باهاش مشخصات بهتر و متعادل تری خرید… من خودم کسی هستم که دنبال مشخصات بود صرفاً و الان میبینم میشد که کمی از مشخصات میزدم و بجاش جنس جدیدتر و صفحه نمایش بهتر گیرم میومد…

Mahdi

اسنپدراگون ۸۸۸ هم نقش مهمی داره تو امتیازش ، تو مقایسش با اگزینوس ۲۱۰۰ متوجه شدم

Tanha122

نظرت در مورد این چیه Brand: #Lenovo
Model: Thinkpad P51s
CPU: Intel® Core i7_7600u
RAM:16gb ddr4 (2133)
SSD:256gb M.2(Nvme)
HDD:~~
GPU: Intel HD+Nivida Quadro M520(2gb)
Display:15.6 FHD
Dvd:No
اگه لب تاب خوب سراغ داری معرفی کن ممنون

m.b

رفقا گفتن… Cpu قوی میخوای… سری u جوابتو نمیده خودم دارم سر برنامه های متوسط هم کم میاره… تو فکر H یا HQ باش… مگه دست دوم نمیخواستی؟
من پیشنهاد بدم چطور میخوای پیداش کنی؟ 🤔
اگر دست دوم میخوای:
از لنوو:
ideapad gaming 3
Legion 5
اگر میخوای نره تو دنیای گیمینگ و سبک باشه:
Ideapad L340
از ایسر:
Nitro 5 an515
از ایسوس:
Tuf
و vivobook (سری k)

اگرم نو میخوای از ایسر aspire a715 بی برو برگشت دقیقاً همون چیزیه که لازم داری… فقط دقت کن که از حتماً از سری 74g باشه…
یعنی a715 74g… دقیقاً به نیازت میخوره و گیمینگ نیست و وزنشم قابل قبوله… قیمتشم از اون قبلیا پایینتره و حدود 27 باید بتونی بخری… آنباکسشو اگر گیر بیاری که دیگه نونت تو روغنه و میشه ورژنای قوی‌ترشو خرید…

Mohammadr

خب ی سنسور 108 مگاپیکسلی قشنگ تا زوم دو برابر و تا حدی x2.9 رو پشتیبانی میکنه و بنظرم خوبه ک داره میره…
3x به بعد هم ک که کراپ همون 3x هستش.. و تا x4.5 میتونه تا حد زیادی قابل قبول باشه..
پس با ی 108 و ی زوم 3 برابری، بنظرم میشه تا x4.5 زوم قابل قبول داشت

Mahdi

امتیاز باتری راگفون ۵ هم دیروز اومده

The Destroyer

خیلی بی‌شخصیت شده سری فایند انگار
اصلا راه مشخصی رو دنبال نمیکنن
Arun maini هم تو بررسیش گفت همینو
از طرح گرادیانی فایند ایکس ۱ رسیدن به طرح چرم فایند ایکس ۲ و الان تماماً شیشه مات تو فایند ایکس ۳
از نمایشگر بدون زائده هم دیگه خبری نیست (البته پارسالم نبود)
زوم اپتیکال ۲ برابری برای پرچمداری با این قیمت اصلا چیز جذابی نیست
اون میکروسکوپ پشت خیلی خوبه ولی بدرد فایند نمیخوره
باید امتحانی روی یه میانرده میومد بعداً که امتحانشو پس داد به عنوان یه قابلیت اضافه در کنار زوم اپتیکال خوب استفاده میشد تو پرچمدارا
به اینا گوریلاگلس ۵، اسپیکرهای ضعیف‌تر از رقبا، مجموعه شارژرهایی که دیگه تو هیچ بخشی بهترین نیستن، نبود فیلمبرداری 8K، فیلمبرداری سلفی محدود به 1080 30 فریم و حتی بدون EIS و داینامیک رنج افتضاح چه تو دوربین سلفی چه اصلی، باتری کوچیکتر از رقبا تو اون بازه قیمتی و زاویه دید ۱۱۰ درجه لنز التراواید رو هم اضافه کنید
سنسور اصلی از HM2 روی ردمی نوت ۱۰ پرو هم کوچیکتره حتی
عمق فاجعه رو موقعی میتونید درک کنید که بذاریدش کنار می ۱۱ معمولی! نه پرو یا الترا که از نظر قیمتی رقیبشن

اصلا خوشم نیومد از فایند ایکس ۳
باز نسخه معمولی ارزش خریدش خیلی بالاتره
ترجیح میدم منتظر وانپلاس ۹ها بمونم
اونا به نظر خیلی متعادل‌تر باشن فقط امیدوارم قیمتشون هم منطقی باشه

Mahdi

هنوز زوده واسه نتیجه گیری ، شارژر خب از رقیب های هم قیمتش بهتره ، دوربین هم سنسور اس۲۱ الترا از این بزرگتر بود چی شد ، گووریلا گلس ۵ و اسپیکر ضعیفتر رو باهات موافقم ، دوربینش از می۱۱ بهتر نباشه بدتر هم نیست ، اینم یادت نره هر چقدر از ابهت سری به سری این گوشی ها کم شده قیمتش هم اومده پایینتر

The Destroyer

اس ۲۱ الترا همچنان بهترین پک دوربین رو داشته تا الان
نمره دگزو برای من اهمیتی نداره
این همه نمونه عکس‌هاش هستن تو اینترنت و بررسی‌های یوتیوب
اوپو گوگل یا اپل نیست که با سنسور کوچیکتر از HM2 بتونه خروجی‌های عجیب‌غریب بگیره و این تو بررسی‌هایی که همین امروز هم بعد معرفی ازش اومد کاملا مشخصه
داینامیک‌رنج به شدت بدی داشت التراوایدشم برخلاف هایپی که براش هست خیلی خارق‌العاده نیست اونم با زاویه دید ۱۱۰ درجه هرچند که کیفیت عکسایی که میگیره واقعا خوبن
این از بحث دوربین که پاسخ به طاها هم بود داخلش

خروجی دوربینش بایدم از می ۱۱ بهتر باشه… گوشی‌ای که ۳۵۰ یورو ارزون‌تره و اصلا هم در اون تمرکزی رو دوربین نبوده نبایدم از گوشی ۱۱۵۰ یورویی خروجی بهتر بگیره
هرچند که اگه یه جیکم خوب رو جفتشون بزنیم می ۱۱ به خاطر سنسور بزرگترش شاید خروجیش بهتر هم بشه
دقیقا مشکل منم همینه
می ۱۱ با اون همه قیمت پایینتر کاملا با فایند ایکس ۳ پرو قابل رقابته و حتی میشه گفت بهتر هم هست
هم باتریش بهتره
هم صفحه‌ش
هم مجموعه شارژرهاش
هم اسپیکراش
هم فیلمبرداریش
هم فیلمبرداری سلفیش😂
ضعفش فقط دوربین‌هاشن و نبود IP68 البته رم کمتر هم هست
اینا در صورتی هست که فایند ایکس ۲ پرو پارسال راحت یکی از بهترین گوشیا بود

در مورد شارژر خب همونطور که برای من قضاوت هنوز زوده برای شارژر هم میشه همینو گفت
اتفاقا امسال برخلاف پارسال شارژرش اصلا چیزی نیست که تو این قیمت مثلا پیدا نشه
هم راگ فون ۵ داره هم می ۱۱ پرو یا الترا حداقل یکیشون و تازه همه اینا باتری‌های بزرگتر هم دارن
هواوی رو نگفتم چون خروجی شارژر ۶۶ واتیش واقعا جالب نیست
بماند که تو قیمت‌های خیلی پایینتر از این خود اوپو شارژر ۶۵ واتی میده

قیمتش اومده پایینتر چون اگه میخواست قیمتش بالاتر باشه دیگه واویلا بود
همین الانش با این قیمت داره با ۸۰۰ یورویی‌ها رقابت میکنه بیشتر تا ۱۱۵۰ یورویی‌ها

Mahdi

اس۲۱الترا اگزینوس مشکل داره ولی اسنپدراگون نه ، تو بررسی هایی که با ۱۲پرومکس دیدم واقعا آیفون بهتر بود ، اینو منی میگم که اس۲۱الترا رو به پرچمدارایی که تا الان معرفی شدن ترجیح میدم

TaHaSoLtAnI

داش درسته ip67 یا ۶۸ رو نداره
ولی تا حدودی ضد ابه
حالا میپرسین چرا شیائومی براش استاندارد های ip رو نمیگیره
بخاطر اینکه قیمت تموم شده گوشی کمتر بشه
چون گرفتن استاندارد ip هزینه بر هست که اینجا شیا به فکر مشتری بودع !
و اینکارش رو تحسین میکنم ✔️

Taha

شما یه نفر درباره دوربین نظر ندی بهتره جناب!

اوپو x3 پرومکس😍😍😍😁😁😁

TaHaSoLtAnI

گوشی خوبیه ولی قیمتش خیلی بالاست
۱۱۰۰ یورو !!!!!!
۳۵۰ یورو کمتر میدم می ۱۱ میخرم که تو بعضی بخشا بالاتره ✔️

Mahdi

باز خوبه این گوشی شارژر و هندزفری تو جعبه داره ، چیزی که خیلی برند های دیگه ندارن ، البته سامسونگ قیمت گوشی هاش رو هم کم کرده ، شیائومی هم امکانات زیادی اضافه کرده به گوشیش ، مثل پنل کواد اچ دی

Milad7

رسما عاشق زوم ماکروش شدم 🥰 چه عکس های خاصی میشه باهاش ثبت کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)