حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرها و مشخصات خانواده اوپو Find X3 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

اوپو در تاریخ ۲۱ اسفند در مراسمی از سری اوپو Find X3 رونمایی خواهد کرد. دستگاه هایی که انتظار می رود در این تاریخ معرفی شوند اوپو Find X3 Pro ، Find X3 Neo و Find X3 Lite هستند. گفته می شود که این شرکت مدل اوپو Find X3 را با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ را در نیز در چین عرضه خواهد کرد. در گزارش جدیدی که در Winfuture منتشر شده است، رندرها و مشخصات گوشی های هوشمند اوپو فاید ایکس ۳ پرو ، ایکس ۳ نئو و ایکس ۳ لایت دیده می شود.

رندر ها  و مشخصات اوپو Find X3 Pro ، Find X3 Neo و Find X3 Lite

مشخصات اوپو Find X3 Pro

اوپو Find X3 Pro دارای صفحه نمای امولد ۶.۷ اینچی با کیفیت +QHD خواهد بود. این صفحه نمایش دارای دو لبه خمیده می باشد و از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی خواهد کرد. تراکم صفحه نمایش این دستگاه ۵۲۵ پیکسل در اینچ می باشد و حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این پنل با گوریلا گلس ۵ محافظت خواهد شد. قدرت پردازشی اوپو فایند ایکس ۳ پرو توسط اسنپدراگون ۸۸۸ و در کنار ۱۲ گیگ رم تامین خواهد شد. احتمالا این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری می باشد و با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات و شارژ بی سیم همراه خواهد بود.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با داشتن گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می باشد. مجموعه دوربین پشتی دستگاه نیز دارای ۴ دوربین است: یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم ۱.۸ و پشتیبانی از OIS ، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۳ مگاپیکسلی و یک لنز میکرو ۵ مگاپیکسلی. این دستگاه در رنگ های آبی و نقره ای عرضه خواهد شد.

مشخصات اوپو Find X3 Neo و اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Neo و اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Neo (در سمت راست) و اوپو Find X3 Lite (در سمت چپ)

اوپو Find X3 Neo دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی امولد با لبه های خمیده و کیفیت FHD+ می باشد. در حالی که صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی امولد اوپو Find X3 Lite مسطح بوده و کیفیت آن نیز FHD+ است. هر دو دستگاه از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می کنند . اسنپدراگون ۸۶۵ به عنوان قلب تپنده اوپو فایند ایکس ۳ Neo حضور دارد و به همراه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

از آن سو، مدل لایت به همراه ۸ گیگ رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت معرفی خواهد شد و پردازنده اسنپدراگون 765G در این دستگاه خواهد بود. در هر دو گوشی حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار دارد و برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

امتیاز DxO دوربین اوپو فایند ایکس ۲ پرو منتشر شد: صدر برای اوپو

اوپو Find X3 Neo دارای دوربین چهارگانه در پشت دستگاه خواهد بود : یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی ، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض ، یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی این مجموعه را تشکیل خواهند داد. ظرفیت باتری این مدل ۴۵۰۰ میلی آمپر است.

مجموعه دوربین اوپو Find X3 Lite از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک عمق سنج ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همان طور که می دانید فایند ایکس نئو و لایت نسخه های مجددا نامگذاری شده اوپو رنو ۵ پرو پلاس 5G و رنو ۵ 5G هستند که در بازار چین عرضه شده اند. احتمالا فایند ایکس ۳ نئو در رنگ های مشکی و نقره ای در دسترس قرار گیرد، و ایکس ۳ لایت نیز در سه گزینه احتمالی مشکی ، نقره ای و آبی معرفی شود.

نظر شما درباره خانواده اوپو Find X3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هر جور تلاش میکنم ولی از این طراحی خوشم نمیاد شاید تو واقعیت بهتر باشه

m.b

قطعاً همینطور خواهد بود…

Mahdi

من که منتظر نئو هستم

حیف محصولات اوپو تو ایران نیست….

خیلی محصول ها هستند ولی باید حسرت خورد امیدوار موند😶😶

Milad7

چی بگم والا این طراحی برای تنوع شاید بد نباشه🤠

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد