حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت iPhone SE 2022 را با تغییرات محسوس نسبت به نسل قبل ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

آیفون‌های سال آینده، جذاب‌تر از تمام نسل‌های گذشته آیفون خواهند بود. چرا که ما شاهد معرفی مدل‌های مختلفی خواهیم بود. آیفون‌های سال آینده، از نوآوری‌های جدیدی در طراحی بهره مند خواهند بود. در همین راستا، کانسپت iPhone SE 2022 منتشر شده است که ما را با آن آشنا می‌کند.

کانسپت iPhone SE 2022 منتشر شد: تغییرات طراحی محسوس نسبت به نسل قبل

ما پیش از این، با طرح مفهومی iPhone SE 2022 دیداری داشتیم. هرچند این طرح مفهومی، فراتر از انتظارات بود و احتمال رونمایی از نسل جدید iPhone SE با این طراحی کم به نظر می‌رسید.

 

طرح مفهومی آیفون SE 2022 را ببینید!

 

این بار به گزارش Gizmochina، طرح مفهومی جدید iPhone SE 2022 منتشر شده است. پیش از این، گزارشاتی منتشر شده بود که نشان می‌دادند اپل قصد دارد سال آینده از نسل جدید iPhone SE خود رونمایی کند. بر اساس شایعات موثّق، ممکن است این گوشی دارای تراشه ۵ نانومتری Apple A14 Bionic باشد. از سوی دیگر، طراحی این آیفون برای ما آشنا است. در حال حاضر، گزارشاتی وجود دارند که می‌گویند iPhone SE 2022 ارزان‌ترین گوشی اپل با اینترنت 5G خواهد بود. در همین حین، کانسپت رندر iPhone SE 2022 منتشر شده‌اند.

به گفته تحلیلگر محبوب اپل یعنی مینگ چی کو، این گوشی یک دستگاه با پشتیبانی از اینترنت 5G می‌باشد. در ادامه، گفته شده است که این دستگاه حتی آیفون ١٢ مینی نیز ارزان‌تر است! بنابراین، انتظارات از آیفون SE 2022 بالا می‌رود. با توجه به طرح مفهومی ارائه شده، این گوشی کاملاً مشابه با iPhone XR خواهد بود. با این حال، ماژول دوربین و طراحی آن تا حدودی تغییر پیدا کرده است. این ماژول، متشکل از تک دوربین اصلی به همراه فلش LED در کنار آن است.

 

رندر آیفون ١۴ را با جزئیات بالا و پیش از رونمایی آیفون ١٣ از منبعی موثّق تماشا کنید!

 

یکی از موضوعات قابل توجه در این طرح‌های مفهومی، رنگ بندی است. گفته می‌شود که این دستگاه در رنگ بندی‌های مختلفی عرضه می‌شود. به همین ترتیب، انتظار می‌رود که رنگ‌های قرمز، نارنجی، سبز، زرد، بنفش و آبی برای iPhone SE 2022 در نظر گرفته شود. جالب است که در برخی از این رندرها، آیفون SE 2022 به طور دو رنگ نشان داده می‌شود. به طوری که در قاب پشتی آن، از دو رنگ مختلف استفاده شده است. در مرکز قاب پشتی نیز لوگوی کوپرتینویی‌ها به چشم می‌خورد. رنگ قسمت پایینی قاب، روشن‌تر است. شما می‌توانید این رنگ بندی را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

کانسپت رندر iPhone SE 2022

خب، همان طور که می‌دانید آیفون XR دارای ناچی عریض است. ما شاهد استفاده از حفره نمایشگر و حتی ناچ نیمه عریض در iPhone SE 2022 نخواهیم بود. بلکه این گوشی، از همان ناچ طویل قدیمی اپل برخوردار می‌شود. با این اوصاف، ما انتظار نداریم که حداقل در بخش طراحی آیفون SE 2022 مورد خاصی را ارائه دهد. بلکه بیشتر تغییرات، باطنی خواهند بود.

نظر شما در مورد کانسپت رندر iPhone SE 2022 چیست؟ آیا این طراحی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید این دستگاه، محصول پر فروشی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه خوشم اومد باتری بهتریم داره مطمئنا

طاها قلی پور

اقا مهدی من هم خوشم اومد از ظاهرش ولی قیمتش باید شبیه میان رده های دیگه باشه . من خودم se 2020 دوهفته پیش گرفتم 13.5 میلیون تومن . خب میانرده های شیاومی 7 میلیون بالاتر نیستن

Mahdi

موافقم خیلی گرون میدن 🤕🤕
همین الان این بیاد ۱۷ تا ۲۰ قیمت میدن😕😕کلا ادمو پیشیمون میکنه

داداش دلال جماعت مگه می‌ذاره؟!
اس ای هم قیمت آ۷۱ بود این کجا اون کجا

Mahdi

رنگ های خوشگلیم داره الخصوص قرمزش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️