حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیفون ١۴ را با جزئیات بالا و پیش از رونمایی آیفون ١٣ از منبعی موثّق تماشا کنید!

سری آیفون ١٣ به زودی رونمایی می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این سری، تب و تاب کاربران بیشتر و بیشتر می‌شود. اما در این بین، افشاگران هنوز درگیر شایعات هستند. اکنون، زمان آن فرا رسیده است تا به رندر آیفون ١۴ سلام کنیم!

رندر آیفون ١۴ اپل منتشر شد: پیش از رونمایی سری iPhone 13، با آیفون ١۴ دیدار کنید!

ظاهراً سال ٢٠٢٢ میلادی، زمانی است که اپل بالأخره می‌خواهد تغییراتی را در طراحی گوشی‌های خودش اجرا کند. این تغییرات، بیشتر مربوط به حذف زائده‌های اضافی هستند. چنین طراحی را در طرح مفهومی iPhone SE 2022 دیده بودیم.

 

طرح مفهومی آیفون SE 2022 را ببینید!

 

به گزارش GizChina، رندرهای منتسب به iPhone 14 از سوی Jon Prosser که یک افشاگر مطرح اپل است، منتشر شده است. انتشار این رندرها با توجه به فاصله حدود یک ساله تا رونمایی گوشی‌های سری آیفون ١۴، زود هنگام و عجیب است. زیرا مدت زیادی طول کشید تا ما با رندرهای نهایی سری آیفون ١٣ روبه‌رو شویم. اما این رندرها، طراحی نسبتاً متفاوت و زیباتر آیفون ١۴ را نمایش می‌دهند. این رندرها، تنها چند روز مانده به رونمایی از سری آیفون ١٣ منتشر شده‌اند.

به گزارش Jon Prosser که ناشر رندر آیفون ١۴ است، انتظار می‌رود که سری iPhone 14 در سال ٢٠٢٢ به عنوان سری گوشی‌‌های پرچمدار اپل معرفی شود. در این سری، تغییرات خاصی ایجاد می‌شود که بسیاری از مشکلات کاربران فعلی را حل می‌کند. هم اکنون، مشکل بسیاری از کاربران و طرفداران اپل این است که کوپرتینویی‌ها همچنان پس از گذشت سال‌ها، از طراحی با ناچ عریض استفاده می‌کنند. هرچند اپل سایز این ناچ را در سری آیفون ١٣ به طور قابل ملاحضه‌ای کاهش داده است. اما در سری آیفون ١۴، شاهد حذف کامل آن و تبدیل این ناچ به حفره نمایشگر مرکزی خواهیم بود. در همین حین، به نظر می‌رسد که برآمدگی دوربین از بین برود. در نتیجه، ماژول دوربین نیز هم سطح با قاب پشتی آیفون ١۴ می‌شود.

ناشر این رندرها می‌گوید که او تصاویر منتسب به گوشی‌های سری آیفون ١۴ را دیده است. اما او خبردار نیست که اپل چگونه می‌خواهد این سطح از تغییرات کلیدی را نسبت به سری آیفون ١٣ ایجاد کند. به همین صورت، Jon Prosser رندرهایی جذاب و با جزئیات بالا را از iPhone 14 اپل طراحی کرده است.

باید بگوییم که Jon Prosser، افشاگری مطرح و شناخته شده است. او پیش بینی‌های دقیق و غالباً درستی داشته است. اما او مانند هر انسان دیگری نیز اشتباه می‌کند و در برخی مواقع، پیش بینی‌های او به واقعیت نپیوسته‌اند. به نظر می‌رسد که منابع او، اطلاعات موثقی دارند.

در نهایت، ما از این رندرها چه برداشتی داریم؟

رندر آیفون ١۴

خب، این رندرها دوربین اصلی سه گانه به همراه LiDAR را به ما نشان می‌دهند. اکنون شاهد بیرون زدگی دوربین نیستیم. طراحی این سری، همچنان تخت است. از سوی دیگر، ممکن است اپل بالأخره از درگاه Type-C در این سری بهره گیری کند. این رندرها، در چهار رنگ منتشر شده‌اند. در نهایت، مهم‌ترین تغییر مربوط به حذف ناچ و استفاده از حفره نمایشگر است. مشخص نیست که چه اتفاقی برای FaceID رخ می‌دهد. همچنین امکان استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر در این سری وجود دارد. مینگ چی کو پیش‌تر گفته بود که سری iPhone 14 با قابلیت فیلم برداری 8K و دوربین اصلی ۴٨ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود. همچنین احتمال استفاده از فریم تیتانیومی کم نیست.

نظر شما در مورد این رندرها چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ چه نکته‌ای برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

comment image

#دژاوو_خیلی_واقعی😂😂😂
نه میکس ۱ نه ۲ نه ۲اس هیچ کدوم سلفی محور نبودن بد تر از اون دیگه میکس۴😂😂😂😂

AL1K1NG

comment image

دیگه این دژاوو نبود سم بود🥲
«سنسور پریسکوپی»🤦
والا توی پریسکوپ لنز هست نه سنسور
بعد شرمنده اخلاق همتون شما توی می نوت ۱۰ و می ۱۰ پرو پریسکوپ دیدین؟!
می نوت ۱۰:
comment image
می ۱۰ پرو:
comment image
می ۱۰ اولترا:
comment image

نتیجه این سم:می ۱۰ اولترا میانرده است
خدا نگهدار!

“والا توی پریسکوپ لنز هست نه سنسور”
در واقع هیچ کدوم
یه ماژول سخت افزاری و عمدتاً افقیه که بین سنسور و لنز قرار میگیره و سازوکارش به دلیل محدودیت فضا در امتداد ضخامت دستگاه ، موازی با عرض بدنه انجام میشه.

البته نیما به جملم دقت کنی درست گفتم
پریسکوپ وسیله ای هست که نور رو مسیرش رو عوض میکنه بدون ایجاد اعوجاج توی مسیر نور که داخل پریسکوپ از منشور و لنز و آینه استفاده شده و سنسور نداره🤷(تو کامنت بالاییم این سه قلم رو توی لنز خلاصه کردم که اشتباهه بازم معذرت ولی تو اصل قضیه ک سنسور پریسکوپی نداریم فرقی نمیاره😅)
ینی سنسور پریسکوپی نداریم!!

Monarch

پیشاپیش احساس میکنم کاملا چرت باشه 🙂

m.b

بالاخره یه تغییر تو نمای جلویی🤦‍♂️
شنیدم سامسونگ امسال میخواد حاشیه ها رو از هر چهار طرف کم کنه… اپل اگر صفحه امسال سامسونگ رو بخره میشه به حاشیه های کاملاً قابل قبول برای نسل های آینده فکر کرد… در واقع فکر کنم دیگه تنها مرحله‌ای که میمونه حذف زوائد دوربین سلفی باشه و بعد از اون دیگه گوشی ها اون نمای انقلابی که در گذشته رندر هاش منتشر میشد رو دارن… خصوصاً اپل که حاشیه چهارطرفش یکی باشه احتمالاً…

Mahdi

اپل هول پانچ🤔دور از ذهنه اما اپل هذکاری از دستش برمیاد🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️