حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 8i با نمایشگر ١٢٠ هرتزی، ١٠ گیگابایت رم مجازی و Helio G96 معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی امروز مراسم بزرگی را برگزار کرد. در این مراسم، ما شاهد رونمایی از محصولات متنوع و جذابی بودیم. در این بین، دو گوشی تازه وارد نیز معرفی شدند. ریلمی 8i، یکی از جدیدترین گوشی‌های ریلمی است که به تازگی معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه داریم.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی 8i

گوشی Realme 8i، یپش از این به همراه Realme 8s لو رفته بود. در نهایت، هر دوی این دستگاه‌ها امروز معرفی شدند. ما در ترنجی از رونمایی Realme 8s به عنوان اولین گوشی با تراشه Dimensity 810 صحبت کردیم. پس از Realme 8s، نوبت به دیگر گوشی جدید ریلمی با نام Realme 8i می‌رسد. به گزارش EqualLeaks، این دستگاه، دارای قابلیت‌های جذابی است.

در ابتدا، ریلمی در گوشی جدید خود از نمایشگر ۶.۵٩ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD استفاده کرده است. این نمایشگر دارای رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. پس از آن، این گوشی به تراشه ١٢ نانومتری Helio G96 تجهیز شده است. این گوشی، اولین محصول ریلمی با این تراشه محسوب می‌شود. از سوی دیگر، این تراشه تقریباً همان Helio G95 است. اما برخی از قابلیت‌های آن پیشرفته‌تر شده‌اند.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

پس از آن، حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه با دکمه پاور ادغام شده است و مکان قرارگیری آن بر روی فریم می‌باشد. در بخش سیستم دوربین، شاهد همان نقطه ضعف Realme 8s هستیم. نقطه ضعف مورد اشاره، نبود قابلیت کارآمد عکاسی فوق عریض است. دوربین اصلی Realme 8i، متشکل از سه سنسور ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی این گوشی، ISOCELL JN1 سامسونگ است. دوربین سلفی نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. مکان قرارگیری دوربین سلفی ریلمی 8i، درون حفره نمایشگر سمت چپ می‌باشد. در کل، این گوشی مشخصات مناسبی در بخش سیستم دوربین دارد.

باتری Realme 8i، همان ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را دارد. اما شارژر آن، ٣٣ واتی نیست. بلکه توان در نظر گرفته شده برای این شارژر، ١٨ وات است! پس از آن، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه رم در نسخه‌های مختلف این گوشی به فروش می‌رسد. ریلمی می‌گوید که قابلیت استفاده از ١٠ گیگابایت حافظه رم مجازی در Realme 8i موجود می‌باشد که ویژگی جذابی محسوب می‌شود. در نهایت، این گوشی در دو رنگ بنفش و مشکی روانه بازار می‌شود.

درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود است. همچنین Realme 8i از وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.١ و اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی و نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی ریلمی 8i به ترتیب با برچسب قیمتی ١٣,٩٩٩ روپیه هند (معادل ١٩٠ دلار آمریکا) و ١۵,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢١٧ دلار آمریکا) به فروش می‌رسند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه قیمت بهتری دارد یا Redmi Note 10؟ کدام ویژگی آن جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به قیمتش ارزش خریدش خیلی بالاست
حیف گوشی هاش قطعات تو ایران نداره

Mahdi

اصلا نظرتون چیه رم رو حذف کنن و حافظه رو ۴۰۰ گیگ بزنن و ۵۰ گیگ رم مجازی براش بزارن 😂😂😂

AL1K1NG

😂😂😂😂😂

Mahdi

🤔😂😂😂این طوری خوب نیست من ۱۰۰ گیگ رم مجازی میخوام

Faez

بدون شک بهترین گزینه هست
میخاستم گوشی شیائومی بخرم ولی باگاش مونده بودم چیکار کنم این گوشی بهترین جایگزین برا اون شیائومی که میخاستم بخرم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️