حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو P12 Pro 5G و لنوو Tab P11 5G به عنوان تبلت‌های جدید لنوو معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

تبلت‌های لنوو، از شاخص‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات این کمپانی هستند. چرا که بسیاری از ما، لنوو را به لطف تبلت‌های آن می‌شناسیم. لنوو اخیراً از دو تبلت جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرده است. این تبلت‌ها، لنوو P12 Pro 5G و Lenovo Tab P11 5G است.

مشخصات فنی و قیمت تبلت لنوو P12 Pro 5G

همان طور که گفتیم، تبلت‌های لنوو از شناخته شده‌ترین محصولات این کمپانی هستند. ما پیش از این شاهد رونمایی از دو تبلت سری Xiaoxin لنوو نیز بوده‌ایم.

 

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus رسماً معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، امروز لنوو از دو تبلت لنوو P12 Pro 5G و لنوو Tab P11 5G به صورت رسمی رونمایی کرد. این دو تبلت، دارای مشخصات جذاب و قابل توجهی هستند. به طور دقیق‌تر، این دو تبلت در واقع نسخه جهانی و جدید دو تبلت مطرح سری Xiaoxin این کمپانی هستند که یپش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم. اما اجازه دهید تا به سراغ مشخصات فنی و قیمت این تبلت‌ها برویم. تبلت Lenovo P12 Pro، مجهز به نمایشگری ١٢.۶ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ٢,۵٠٠×١,۶٠٠ می‌باشد. از دیگر مشخصات این نمایشگر، می‌توان به رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، بیشینه نوری ۶٠٠ نیتی، پشتیبانی از محتوای Dolby Vision و +HDR10 و نسبت صفحه نمایش به بدنه ٨٩ درصدی اشاره کرد. تراشه به کار رفته در این تبلت جدید، همان Snapdragon 870 است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 2750MHZ در نسخه‌های مختلف این تبلت به فروش می‌رسد. ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. برای استفاده بیشتر از حافظه، درگاه کارت حافظه جانبی نیز در این تبلت موجود می‌باشد. دوربین سلفی تکی این تبلت، وضوح ٨ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی نیز دوگانه است و شامل سنسورهای ۵ و ١٣ مگاپیکسلی است. این تبلت، قابلیت عکاسی فوق عریض را دارد. شایان ذکر است که حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، با دکمه پاور ادغام شده است.

ظرفیت باتری تبلت لنوو P12 Pro 5G، برابر با ١٠,٢٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر این تبلت، دارای توان ۴۵ واتی است. درگاه Type-C برای شارژ شدن این گوشی در نظر گرفته شده است. اما خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیست. پین‌های مخصوصی در این تبلت موجود هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای اتصال لوازم جانبی مخصوص استفاده کنید. این تبلت تازه وارد لنوو، مجهز به اسپیکر استریوی چهارگانه است. این اسپیکرها، توسط JBL تیون شده‌اند. این تبلت، از قلم استایلس مخصوص نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت، پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث نسخه ۵.٠ و GPS در این تبلت فراهم است.

همان طور که اشاره شد، این دستگاه دارای دو نسخه 5G و Wi-Fi Only است. نسخه وای فای این تبلت، به زودی در بازار ایالات متحده آمریکا با قیمت ۶٠٩.٩٩ دلار عرضه خواهد شد. نسخه 5G نیز به زودی با قیمت ٨٩٩ یورویی وارد بازار اروپا می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت لنوو Tab P11 به عنوان دومین تبلت تازه وارد این کمپانی

این تبلت نیز دارای نمایشگر ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,٠٠٠×١,۶۶٠ است. رفرش ریت این نمایشگر، ۶٠ هرتز است. مغز متفکر این تبلت تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G است. تبلت Lenovo Tab P11 در دو نسخه ۶/١٢٨ و ۸/٢۵۶ گیگابایتی است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

دوربین سلفی این دستگاه، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی نیز دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی می‌باشد. باتری این دستگاه، ظرفیت ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر این دستگاه ٢٠ واتی است. لنوو سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض را در این تبلت ارائه می‌دهد. درگاه کارت حافظه جانبی، اسپیکر استریوی چهارگانه تیون شده توسط JBL و پین‌های مخصوص اتصال لوازم جانبی اختصاصی و بلوتوث نسخه ۵.١ به همراه درگاه Type-C در این تبلت موجود هستند. علاوه بر این، قابلیت اتصال کیبورد جداگانه و قلم استایلس برای این تبلت وجود دارد.

نوبت به قیمت این تبلت می‌رسد. تبلت لنوو Tab P11 5G نیز در نسخه 5G با قیمت ۴٩٩ یورو روانه بازار اروپا خواهد شد. این تبلت در سه رنگ بندی مختلف عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی این دو تبلت جدید چیست؟ ارزش خرید آن‌ها چطور است؟ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پی ۱۲پرو بیش تر پسندیدم تا پی ۱۱
۵۰۰ بورو برای ای پی اس اونم ۶۰ هرتز 😐

Mahdi

چه عجب ترنج خیلی رسیده شدم😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️