حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو، یکی از برندهای بزرگ و مطرح در بخش تبلت‌ها است. این کمپانی، سابقه طولانی مدتی در بخش تولید تبلت‌ها دارد. بسیاری از طرفداران لنوو، آن را به لطف تبلت‌های جذاب آن می‌شناسند. لنوو در جدیدترین اقدام خود، از دو تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus رونمایی کرده است. در ادامه این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت این دو تبلت جدید از لنوو خواهیم پرداخت.

تبلت‌های جدید لنوو

دو تبلت لنوو، به تازگی در چین رونمایی شده‌اند. این دو تبلت، قیمتی نزدیک به یکدیگر دارند. با این حال، برخی از مشخصات فنی این دو تبلت، متفاوت است. به گزارش Gizmochina، این تبلت‌ها، هم اکنون در چین قابل دسترسی هستند. بنابراین، قصد داریم تا نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دو دستگاه داشته باشیم.

مشخصات فنی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro

مشخصات فنی تبلت Xiaoxin Pad Pro

مشخصات فنی تبلت Xiaoxin Pad Pro

این تبلت، حکم پرچمدار سری تبلت‌های Xiaoxin Pad لنوو را دارد. ابتدا، از مشخصات فنی تبلت Xiaoxin Pad Pro شروع می‌کنیم.

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro، در بخش ارتباطات از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای دو بانده نیز مکمل بخش ارتباطات این تبلت هستند. درگاه Type-C 3.1 و یک درگاه دارای ۴ پین برای اتصال کیبورد جانبی نیز در این تبلت قرار دارند. تبلت Xiaoxin Pad Pro، از بدنه فلزی استفاده می‌کند. در قاب پشتی دستگاه جدید لنوو، ماژول دوربین اصلی دوگانه‌ را می‌توان مشاهده کرد. در قاب جلویی نیز نمایشگر نسبتاً کم حاشیه تبلت Xiaoxin Pad Pro را می‌توان یافت. این تبلت پریمیوم، ضخامت ۵.٨ میلی متری و وزن ۴٨۵ گرمی دارد. مشخصات بخش نمایشگر تبلت Xiaoxin Pad Pro عبارتند از:

– قطر ١١.۵ اینچی

– پنل OLED

-وضوح 2.5K

– نسبت تصویر ١۶:١٠

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– پشتیبانی ١٠٠ درصدی از طرف رنگی DCI-P3

– قابلیت نمایش محتوای HDR10 و Dolby Vision

– بیشینه نوری ۴٠٠ نیت

– تأخیر پاسخگویی لمسی ١ میلی ثانیه‌ای

– دارای ۴,٠٩۶ نقطه لمسی برای پشتبانی از قلم استایلس مخصوص

رندر Xiaoxin پد پرو

لنوو، حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی این تبلت را با دکمه پاور آن ادغام کرده است. این دکمه، بر روی فریم دستگاه قرار دارد. حسگر اینفرارد نیز برای تشخیص چهره سه بعدی در این دستگاه برای احراز هویت دقیق‌تر به وسیله چهره تعبیه شده است.

پلتفرم

بخش پلتفرم، یکی از نقاط قوت اصلی Xiaoxin Pad Pro است. این تبلت تازه وارد، از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض استفاده می‌کند. این سیستم عامل در چنین تبلتی، همراه با رابط کاربری اختصاصی ZUI 12.5 ارائه می‌شود. لنوو Xiaoxin Pad Pro، اولین تبلتی است که از تراشه Snapdragon 870 به عنوان مغز متفکر خود استفاده می‌کند. این تراشه‌، نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ٨۶۵ پلاس با حداکثر فرکانس کاری ٣.٢ گیگاهرتز است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

لنوو برای این دستگاه، ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 در نظر گرفته است. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 نیز در دستگاه پریمیوم لنوو موجود است. خوشبختانه، تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro، از درگاه کارت حافظه جانبی برخوردار است. بنابراین، می‌توانید کارت Micro SD خود را در این تبلت به عنوان یک حافظه جانبی استفاده کنید.

سیستم دوربین، باتری، شارژ و دیگر مشخصات

همان طور که می‌دانید، انتظار رقابت یک تبلت و موبایل را در بخش دوربین نباید داشت. بنابراین، در بحث سیستم دوربین، توقع خیلی زیادی از Xiaoxin Pad Pro نداریم. این تبلت، دارای دوربین اصلی دو گانه ۵+١٣ مگاپیکسلی است. این سیستم دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض با زاویه دید ١٢٠ درجه‌ای را دارد. دوربین سلفی نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد و در حاشیه‌های این تبلت واقع شده است. دیگر دوربین سلفی نیز حسگر ToF است که به لطف آن عمل تشخیص چهره سه بعدی انجام می‌شود.

لنوو در تبلت تازه وارد خود، از باتری با ظرفیت ٨,۶٠٠ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری غول پیکر، به وسیله شارژر ٢٠ واتی جدیدترین تبلت لنوو تغذیه می‌شود. همچنین فناوری شارژ Quick Charge 3.0 توسط این تبلت پشتیبانی می‌شود. آن طور که اشاره کرده بودیم، کیبورد جانبی توسط این تبلت پشتیبانی می‌شود. اسپیکر چهار گانه تأیید شده توسط JBL در Xiaoxin Pad Pro قرار گرفته است. هر کدام از این اسپیکرها، توان ١.۵ واتی دارند. در نهایت، نوبت به قیمت تبلت پریمیوم لنوو می‌رسد.

قیمت Xiaoxin Pad Pro

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro، در تک نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی و در عرضه شده است. قیمت پیش فروش این دستگاه، برابر با ٢,۴٩٩ یوان چین (معادل ٣٩٠ دلار آمریکا) و قیمت آن در زمان عادی، برابر با ٢,٩٩٩ یوان چین (معادل ۴۶٨ دلار آمریکا) است. در کل، این تبلت از مشخصات جذابی بهره مند است. اما به سراغ دومین تبلت جدید لنوو می‌رویم.

مشخصات فنی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Plus

این تبلت، یک تبلت میان رده جدید از سوی لنوو است. در اصل، تبلت Xiaoxin Pad Plus، می‌تواند گلکسی Tab S7 FE را نیز به چالش بکشد.

 

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠ جی معرفی شد

 

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

خب، از همین ابتدا اجازه دهید که بگویم خبری از پشتیبانی فناوری 5G در این تبلت نیست. چرا که در اصل، خبری از درگاه سیم کارت در این تبلت نیست! وای فای ۶ دو بانده و بلوتوث نسخه ۵.١ در این تبلت به کار رفته‌اند. درگاه Type-C 3.1 بر روی فریم Xiaoxin Pad Plus قرار گرفته است. این تبلت، دارای وزن ۵٢٠ گرمی به همراه ضخامت ٧.٩ میلی متری است. استاندارد IP52 به این دستگاه میان رده اعطا شده است. نمایشگر این تبلت نیز از مشخصات زیر تشکیل شده است:

– قطر ١١ اینجی

– پنل IPS LCS

– وضوح 2K

– نسبت تصویر ١۶:١٠

– دارای ۴,٠٩۶ نقطه لمسی برای پشتیبانی از قلم استایلس مخصوص

– رفرش ریت ۶٠ هرتزی

Xiaoxin پد پلاس

حاشیه‌های اطراف این نمایشگر، در حد رضایت بخشی هستند. حسگر ToF با وضوح ۸ مگاپیکسلی از راه‌های احراز هویت در این تبلت است. تبلت Xiaoxin Pad Plus، از حسگر تشخیص اثرانگشت برخوردار نیست!

پلتفرم

این تبلت نیز مانند برادر بزرگ‌تر خود، از همان سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری ZUI 12.5 استفاده می‌کند. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 در این تبلت موجود است. اما در مقابل، ١١٠ گیگابایت از این فضا در اختیار کاربران است. همچنین لنوو ۶ گیگابایت حافظه از نوع LPDDR4X برای Xiaoxin Pad Plus در نظر گرفته است. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در تبلت میان رده جدید لنوو فراهم شده است. تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ٧۵٠ جی مانند گلکسی Tab S7 FE در این تبلت به کار گرفته شده است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سیستم دوربین، باتری، شارژر و دیگر مشخصات فنی

مشخصات Xiaoxin Pad Plus

مشخصات فنی Xiaoxin Pad Plus

لنوو Xiaoxin Pad Plus، از دوربین اصلی تکی با وضوح ١٣ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌ها استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز تک سنسوری با وضوح ٨ مگاپیکسلی است. این تبلت، مجهز به باتری عظیم الجثه‌ای با ظرفیت ٧,٧٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر تبلت جدید لنوو مشخص نیست. با این حال، Xiaoxin Pad Plus از فناوری شارژ Quick Charge 3.0، درست مانند برادر بزرگ‌ترش استفاده می‌کند. این تبلت نیز قابلیت پشتیبانی از کیبورد فیزیکی جانبی است. بلندگوهای این تبلت، مانند Xiaoxin Pad Pro است. به سراغ قیمت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Plus می‌رویم.

قیمت تبلت Xiaoxin Pad Plus

این تبلت، در تک نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی روانه بازار چین شده است. قیمت پیش فروش و قیمت نهایی این تبلت، به ترتیب برابر با ١,۵٩٩ یوان چین (معادل ٢۴٩ دلار آمریکا) و ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣١٢ دلار آمریکا) است. تحویل این تبلت، در روز ١١ خرداد ١۴٠٠ انجام خواهد شد.

نظر شما در مورد این دو تبلت جدید از لنوو چیست؟ فکر می‌کنید ارزش خرید Xiaoxin Pad Plus ببیشتر است یا Xiaoxin Pad Pro؟ گلکسی Tab S7 FE را انتخاب می‌کنید یا Xiaoxin Pad Plus را؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

مثل اینکه چینی ها قصد دارن بازار تبلت ها رو از دست اپل خارج کنند اما به این زودی زودیا همچین چیزی ممکن نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️