حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Tab M11 2024 با نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو تبلت جدید خود را معرفی کرده که یک نمونه کاملا اقتصادی در سری M است. تبلت لنوو Tab M11 2024 با نمایشگر ۹۰ هرتز عرضه می‌شود و وعده ۴ سال آپدیت نرم‌افزاری را به شما می‌دهد، البته این وعده چیزی که نیست که الان به آن فکر می‌کنید!

تبلت لنوو Tab M11 2024

جدیدترین تبلت اندرویدی لنوو با نام Tab M11 (2024) معرفی شده و مشخصات مناسبی را با قیمت ۱۸۰ دلار به ارمغان می آورد. این تبلت دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح FHD و رفرش‌ریت 90 هرتز است. لنوو همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اسپیکرهای چهارگانه را ارائه می‌کند.

تبلت لنوو تب M11 مدل ۲۰۲۴ دارای تراشه مدیاتک Helio G88 با اتصال LTE اختیاری برای بازارهای خاص است. شما می توانید بین 4 و 8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی انتخاب کنید. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، یک مموری کارت microSD وجود دارد که تا 1 ترابایت فضای داخلی را به شما ارائه می‌کند.

دوربین اصلی دارای یک حسگر تصویر 13 مگاپیکسلی است. باتری آن 7040 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ 15 واتی از طریق USB-C پشتیبانی می کند. لنوو همچنین یک جک هدفون اضافه کرده و لوازم جانبی مانند قلم و کیس‌ی که در این تصاویر می‌بینید را ارائه می‌کند ک طبیعتا باید جداگانه خریداری شود.

تبلت لنوو تب M11 سیستم عامل اندروید ۱۳ را ارایه می‌کند این شرکت وعده آپدیت اندروید ۱۴ را برای اواخر سال میلادی جاری داده است. همچنین تعهد ارائه اندروید ۱۵ وجود دارد. شاید بگویید این که ۲ آپدیت اساسی اندروید شد. بله، درست است اما آپدیت‌های امنیتی اندروید تا 4 سال عرضه می‌شوند.

تبلت Lenovo Tab M11 برای مدل 4 گیگابایت حافظه رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی 180 دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره این تبلت لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)