حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان لنوو A10 Pad با تراشه ناشناخته و قیمت ۱۲۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

اگر به دنبال خرید یک تبلت اقتصادی اندرویدی باشید، برند Lenovo قطعا جز گزینه‌های شما خواهد بود. به تازگی و در چین تبلت ارزان لنوو A10 Pad با تراشه ناشناخته و قیمت ۱۲۶ دلار رسما معرفی شده است.

تبلت ارزان لنوو A10 Pad

تبت ارزان لنوو A10 Pad دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی بوده که پنل IPS دارد. این نمایشگر FHD بوده که این یعنی معادل 800 در 1280 پیکسل، در نتیجه برای دیدن محتوا یا خواندن متون می‌تواند مناسب باشد. لنوو می‌گوید این صفحه نمایش دارای گواهینامه نور آبی کم از TÜV Rheinland است. این باید به یک تجربه دید راحت منجر شود.

قلب تبلت A10 Pad تراشه کمتر شناخت شده Allwinner A523 است. این تراشه که بیشتر برای تبلت‌ها طراحی شده، در بخش CPU یک تراشه هشت هسته‌ای شامل ۲ کلاستر Cortex-A55 دارد و برای پرداش گرافیکی از ٖArm Mali-G57 MC1-2EE بهره می‌برد.

این تراشه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد.

لنوو یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را در این تبلت قرار داده و وعده می‌دهد که تا 8 ساعت کار کند. خوشبختانه از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود اما درباره توان شارژ صحبت نشده است.

دو بلندگوی 8 اهم برای ارائه صدای استریو وجود دارد. برای اتصال بی سیم، لنوو A10 Pad دارای WiFi 5 و بلوتوث 5.0 است.

روی قاب پشتی لنوو A10 Pad دوربین دوگانه ای قرار دارد که دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی ارائه می‌شود. در بخش نرم افزار اندروید 13 حضور خواهد داشت.

این تبلت پشتیبانی از داک برای صفحه کلید خارجی و پشتیبانی از قلم استایلوس را نیز دارد.

نظر شما درباره تبلت اقتصادی جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)