حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ROG Phone 5S Pro ایسوس مشخص شد: گوشی گیمینگ پر دوام!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، ایسوس، تست، عمر باتری

ایسوس سری Republic Of Gamers خود را به گوشی‌های هوشمند هوشمندش نیز گسترش داد. در نتیجه، ما در سال‌های اخیر شاهد ارائه گوشی‌های گیمینگ ایسوس با نام ROG Phone بوده‌ایم. حال، برترین پرچمدار گیمینگ ایسوس به تازگی در تست باتری Gsmarena حاضر شده است. در نتیجه، عمر باتری و تست شارژ ROG Phone 5S Pro منتشر شده است.

گوشی ROG Phone 5S Pro ایسوس

نزدیک به ٢ هفته پیش، ایسوس رسماً از سری جدید گوشی‌های گیمینگ خود پرده برداری کرد. این گوشی‌ها که از سری ROG Phone 5S هستند، نسخه ارتقاء یافته سری ROG Phone 5 محسوب می‌شوند.

 

ایسوس ROG Phone 5S و ROG Phone 5S Pro با اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس رونمایی شدند

 

حال بر اساس تست و بررسی‌های Gsmarena، عمر باتری ROG Phone 5S Pro به همراه تست سرعت شارژر آن منتشر شده‌اند. در همین راستا، می‌خواهیم بررسی کنیم تا ببینیم جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس چه عملکردی در زمینه بازدهی و سرعت شارژ باتری دارد. پیش از این کار مروری برمشخصات فنی مرتبط ROG Phone 5S Pro داریم:

  1. – نمایشگر ۶.٧٨ اینچی از نوع AMOLED با قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ با وضوح +Full HD
  2. – رفرش ریت ١۴۴ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٣۶٠ هرتزی
  3. – تراشه Snapdragon 888 Plus
  4. – سیستم عامل اندروید ١١ در کنار رابط کاربری ROG UI
  5. – باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی
  6. – شارژر سیمی ۶۵ واتی

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

عمر باتری گوشی گیمینگ ROG Phone 5S Pro ایسوس

این اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 888 Plus است که توسط Gsmarena مورد تست و بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین، نتایج آن مهم هستند. همان طور که مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای پکیجی پر مصرف است. اما آیا باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی این دستگاه می‌توان جوابگوی نیاز ROG Phone 5S Pro باشد؟ خب، اجازه دهید تا ببینیم!

ابتدا از تست این گوشی در حالت رفرش ریت ۶٠ هرتزی شروع می‌کنیم. در حالت رفرش ریت ۶٠ هرتزی، عمر باتری ROG Phone 5S Pro بسیار رضایت بخش است. به طوری که عمر باتری ROG Phone 5S Pro در حالت استفاده ترکیبی، به ١١٨ ساعت می‌رسد. بنابراین، عمر باتری این گوشی در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. در همین حین، این دستگاه در حالت تماس 3G تا ٣١ ساعت دوام می‌آورد. پس از آن، تست‌های وب گردی و پخش ویدئو بر روی ROG Phone 5S Pro انجام گرفته‌اند. در این تست‌ها نیز به ترتیب شاهد بازدهی ١٨ و ٢٢:٣٠ ساعته هستیم. در کل، حالت رفرش ریت ۶٠ هرتزی بخشی است که این گوشی شما را کاملاً راضی نگه می‌دارد. اما در حالت رفرش ریت ١۴۴ هرتزی نیز شاهد این اتفاق هستیم؟

جواب سؤال ما، بلی است! زیرا عمر باتری ROG Phone 5S Pro در حالت رفرش ریت ١۴۴ هرتزی، همچنان بالا است. این دستگاه، در حالت استفاده ترکیبی تا ١١٠ ساعت دوام می‌آورد. بنابراین، عمر باتری این دستگاه همچنان “فوق العاده” به شمار می‌رود. میزان دوام در تماس 3G مانند قبل است. اما با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی، دوام در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو به ترتیب به حدود ١۶:٢٠ ساعت و ١٨ ساعت کاهش می‌یابد. در نهایت، باید بگوییم که گوشی ROG Phone 5S Pro دارای عمر باتری بالایی است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از بازدهی باتری ROG Phone 5S Pro با ROG Phone 5 و نوبیا RedMagic 6 موجود است:

مقایسه عمر باتری ROG Phone 5S Pro

تست سرعت شارژ جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس

ایسوس در جعبه جدیدترین گوشی گیمینگ خود، از شارژر پر توان ۶۵ واتی استفاده کرده است. این باتری پر توان، باتری دوگانه ٣,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی ROG Phone 5S Pro را شارژ می‌کند. اما این شارژر، دقیقاً چه عملکردی در شارژ کردن باتری ROG Phone 5S Pro دارد؟

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عملکرد این شارژ عالی است! در نیم ساعت اول اتصال شارژر به گوشی، حدود ٧١ درصد از ظرفیت آن پر می‌شود. پس از آن، حدود ۶٣ دقیقه طول می‌کشد تا باتری پر ظرفیت این گوشی گیمینگ کاملاً پر شود. در کل، گوشی گیمینگ ROG Phone 5S Pro هم در بخش سرعت شارژ و هم در بخش بازدهی باتری، عملکرد بسیار خوبی دارد.

نظر شما در مورد این گوشی و نتایج آن چیست؟ آیا ROG Phone 5S Pro مورد پسند شما می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تفاوت خاصی بین ۱۴۴ هرز با ۶۰ نیست خیلی خوبه😊خوشم لومد از امتیازش

Monarch

جالبه اما فکر میکنم کاش میشد مثل بلک شارک میتونست سرعت سارژ رو بهتر کنه اون وقت واقعا گزینه جالبتری میشد
نظر خودم همچنان به بلک شارک هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️