حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی HarmonyOS 2.1 مختص تراشه‌های کوالکام بهینه شده است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، شایعات، کوالکام، هواوی

هواوی همچنان ارائه نسخه‌های جدید HarmonyOS در سال جاری میلادی، متوقف نکرده است. به همین صورت، هواوی می‌خواهد به روزرسانی میان نسل HarmonyOS را منتشر کند. نام نسخه جدید HarmonyOS، در واقع HarmonyOS 2.1 است. در ادامه، تغییرات هواوی HarmonyOS 2.1 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هواوی HarmonyOS 2.1 به زودی با بهینه سازی‌های مخصوص تراشه‌های کوالکام عرضه می‌شود!

دو روز قبل، در مورد HarmonyOS 2.1 صحبت کردیم. این نسخه از HarmonyOS، به صورت پیش فرض برای نسخه‌های اسنپدراگون سری P50 در نظر گرفته شده است.

 

هارمونی OS 2.1 ماه آینده و با ویژگی‌های جدیدی معرفی خواهد شد

 

بر اساس گزارش تازه‌ای از Huawei Central، از آپدیت HarmonyOS 2.1 صحبت شده است. هواوی P50 و هواوی P50 Pro، چند هفته پیش به صورت رسمی معرفی شدند. این پرچمداران هواوی، دارای سیستم دوربین با کیفیت و نسخه‌هایی با Snapdragon 888 بودند. همچنین در آن‌ها، HarmonyOS 2.0 به صورت پیش فرض قرار گرفته است. البته نسخه‌های اسنپدراگون، دارای HarmonyOS 2.1 هستند. هواوی P50 Pro نسخه Kirin 9000، از حدود دو هفته پیش در چین به فروش می‌رسد. با این وجود، خبری از P50 نیست. این دستگاه، تنها دارای نسخه Snapdragon 888 4G می‌باشد. حال، گفته می‌شود که این دستگاه به صورت پیش فرض دارای هواوی HarmonyOS 2.1 می‌باشد.

تمرکز هواوی بر روی بهینه سازی عملکرد برای تراشه Snapdragon 888 کوالکام

بر اساس اطلاعات منتشر شده، HarmonyOS 2.1 به صورت پیش فرض با نسخه اسنپدراگون سری P50 همراه شده است. اما یک نکته مهم در مورد HarmonyOS 2.1 وجود دارد. این نسخه از HarmonyOS، به طور اختصاصی برای تراشه‌های کوالکام بهینه سازی شده است. این نسخه، مجهز به ویژگی‌های جدیدی است. اما ما از آن‌ها اطلاع خاصی نداریم. اما با توجه به اطلاعات فاش شده، HarmonyOS 2.1 دارای بهینه سازی‌هایی در بخش عملکرد است. در کنار آن، گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 888، می‌توانند سریع‌تر از قبل باشند. هواوی در کل این به روزرسانی را برای افزایش بهینگی عملکرد منتشر می‌کند. همچنین لیست دقیقی از دریافت کنندگان این به روزرسانی، انتشار نیافته است.

در نهایت، هواوی صحبت خاصی از HarmonyOS 2.1 نکرده است. ظاهراً چینی‌ها می‌خواهند بی سر و صدا این نسخه را برای دستگاه‌های هوشمند خود در چین منتشر کنند. از طرف دیگر، گفته می‌شود که دستگاه‌های مجهز به HarmonyOS 2.1، می‌توانند تعامل بیشتری با دیگر گوشی‌ها داشته باشند و نرم افزارهای اکوسیستم هواوی را برای آن‌ها ارسال کنند و یا از سوی آن‌ها، دریافت کنند. ما در حال حاضر بررسی می‌کنیم تا در صورت انتشار به روزرسانی هواوی HarmonyOS 2.1، جزئیات آن را به شما اطلاع دهیم. این کار هواوی و بهینه سازی عملکرد برای تراشه‌های کوالکام، در تاریخ این شرکت کم سابقه بوده است. در این فاصله، پیشنهاد می‌کنیم تا نگاهی به EMUI 12 بیاندازید!

 

رابط کاربری EMUI 12 هواوی رسماً معرفی شد: نسخه جهانی HarmonyOS

 

نظر شما در مورد HarmonyOS 2.1 چیست؟ فکر می‌کنید هواوی آن را برای دستگاه‌های قبلی منتشر کند؟ آیا شاهد تفاوت محسوسی خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب این حرکت واقعاً خوبیه
ولی گوشیای خیلی کمی از هوآوی تراشه اسنپ دارن

Mahdi

جالب شد ولی خیلی گوشیای اسنپدراگون هواوی کمه😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️