حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Galaxy Tab S7 FE سامسونگ مشخص شد: تبلتی نه چندان جذاب

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ از بازیگران اصلی بازار تبلت‌ها است. این کمپانی، تبلت‌های اندرویدی خود را در سری Galaxy Tab عرضه می‌کند. این سری، در بین کاربران شناخته شده است. حال، عمر باتری Galaxy Tab S7 FE سامسونگ مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به تست بازدهی باتری و سرعت شارژر جدیدترین تبلت سامسونگ داریم.

گلکسی تب اس ٧ اف ای

سامسونگ چند ماه پیش از تبلت جدیدی با نام Galaxy Tab S7 FE رونمایی کرد. این تبلت، دارای قیمت سرسام آور ۶۴٩ یورویی است که بسیاری از کاربران به آن انتقاد کردند.

 

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠ جی معرفی شد

 

اما جدا از این‌ها، گلکسی تب S7 FE بالأخره در بررسی Gsmarena حضور پیدا کرده است. هرچند این تبلت شاید به دلیل قیمتی که دارد، برای خیلی‌ها جذابیتی نداشته باشد. اما عمر باتری و تست سرعت شارژ آن منتشر شده است. در همین راستا، عمر باتری Galaxy Tab S7 FE را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مشخصات مرتبط این تبلت عبارتند از:

– نمایشگر ١٢.۴ اینچی از نوع TFT LCD با وصوخ ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G

– سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1

– باتری ١٠,٠٩٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۴۵ واتی (١۵ واتی درون جعبه)

عمر باتری Galaxy Tab S7 FE

عمر باتری Galaxy Tab S7 FE

باتری گلکسی Tab S7 FE، دارای ظرفیت زیادی است. طبیعی است که یک تبلت ١٢.٩ اینچی، مجهز به این باتری حجیم باشد. اما آیا واقعاً در عمل شاهد نتایج خوبی هستیم؟ خب، تست‌های Gsmarena در بخش تبلت‌ها، استفاده ترکیبی و تماس 3G را شامل نمی‌شوند. بنابراین، تنها به دو بخش وب گردی و پخش ویدئو تقسیم می‌شود. در بخش وب گردی، حدود ١١:٣٠ ساعت دوام را از سوی این تبلت شاهد هستیم. در بخش پخش ویدئو نیز حدود ٩:٣٠ ساعت بازدهی ثبت شده است. این تبلت، گزینه خیلی جذابی در بخش عمر باتری نیست. به طور مثال، عمر باتری میت پد پرو ١٢.۶ بهتر از این تبلت بود. در کل، این تبلت نسبت به قیمتی که دارد گزینه‌ای با ارزش محسوب نمی‌شود.

 

عمر باتری MatePad Pro 12.6 هواوی با باتری ١٠,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی مشخص شد

 

تست سرعت شارژ گلکسی تب S7 FE

در نهایت، نوبت به تست سرعت شارژ Galaxy Tab S7 FE می‌رسد. این تبلت، از شارژر ۴۵ واتی سامسونگ پشتیبانی می‌کند. جالب است که در جعبه این محصول، شارژری با توان تنها ١۵ وات موجود است و باید شارژر ۴۵ واتی را جداگانه خریداری کنید. با استفاده از شارژر ١۵ واتی، این تبلت در نیم ساعت تا ١٨ درصد شارژ می‌شود. زمان تکمیل ظرفیت شارژ آن نیز به ١٨۵ دقیقه می‌رسد. جالب است که بدانید سامسونگ می‌گوید با استفاده از شارژر ۴۵ واتی، این تبلت طی ١٩٠ دقیقه فول شارژ می‌شود! در حالی که زمان به دست آمده با شارژر ١۵ واتی درون جعبه نیز کم‌تر است.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ گلکسی Tab S7 FE را ترجیح می‌دهید یا MatePad 11 را با نصف قیمت این محصول انتخاب می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی وقته دنیای اندروید چیز هیجان انگیزی تو تبلت ها نداده
بعد مرحوم سونی با تبلتای شاهکارش دیگ تبلت اندرویدی به چشمم نیومد
از اینم توقع بیشتر نمیره
این همه پول بدی TFT بگیری

Mahdi

دلم برای گوشیای سونی تنگ شده😕😕

Mahdi

خیلی کمه عمر باتریش🤕🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️