حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠ جی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، کوالکام

سامسونگ یکی از بازیکنان اصلی بازار تبلت‌های هوشمند است. تبلت‌ها، محبوبیت کم‌تری نسبت به بازار گوشی‌ها دارند. با این وجود، این بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اپل و سامسونگ، رقابت سنگینی را برای تولید تبلت‌ها دارند. اما جدیدترین محصول سامسونگ، یک تبلت میان رده است. این دستگاه، تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ است که بی سر و صدا رونمایی شده است. در ادامه این مطلب، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت جدیدترین تبلت سامسونگ خواهیم داشت.

گلکسی تب S7 FE

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ، یکی از دستگاه‌های سامسونگ است که شایعات رونمایی از آن، ماه‌ها ادامه داشت. رندرهای رسمی این تبلت، حدود ١ ماه پیش توسط ایوان بلس و همکاران افشاگر وی، لو رفت.

 

گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید!

 

همچنین پیش از این، پیش بینی می‌شد که سامسونگ این دستگاه را با نام Galaxy Tab S7 Plus Lite و در ماه ژوئن (حوالی خرداد تا تیر) روانه بازار کند. اما سامسونگ، بی سر و صدا و بدون اعلام تاریخ قبلی، این دستگاه را رونمایی کرد. این دستگاه، در وب سایت رسمی سامسونگ آلمان قرار گرفته است. حال، قصد داریم تا مروری بر مشخصات فنی و قیمت Tab S7 FE سامسونگ داشته باشیم.

مشخصات فنی تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ که Tab S7 FE نام دارد، در بین تبلت‌ها یک میان رده است. این میان رده، مشخصات قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد.

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

نمایشگر Tab S7 FE

تب S7 FE، از اینترنت 5G به صورت پیش فرض پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۵.٠ و وای فای دو بانده در این دستگاه نیز موجود است. در مقابل، خبری از استفاده از تراشه NFC نیست. درگاه Type-C 3.2 Gen 1 در این تبلت استفاده شده است. جنس بدنه Tab S7 FE، از فلز است. ضخامت این تبلت، تنها ۶.٣ میلی متر است. اما از سوی دیگر، وزن آن برابر با ۶٠٨ گرم می‌باشد.

در بخش نمایشگر، سامسونگ از نمایشگری با قطر ١٢.۴ اینچ با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ در این تبلت بهره گرفته است. نوع پنل این نمایشگر، TFT LCD است. قابلیت نمایش بیش از ١۶ میلیون رنگ توسط این نمایشگر ممکن است. دیگر مشخصات این تبلت از جمله استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت یا محافظ نمایشگر مشخص نشده است. خوشبختانه، این نمایشگر از قلم استایلس S-Pen همراه این تبلت پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم

تبلت جدید سامسونگ، در بخش پلتفرم از مشخصات مناسبی بهره گرفته است. سامسونگ در بخش نرم افزاری، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری OneUI 3 در این تبلت ارائه می‌شود. در ادامه، تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧۵٠ جی در این دستگاه به کار گرفته شده است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سامسونگ ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را برای این تبلت در نظر گرفته است. اما از این ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، تنها ۴۶.٧ گیگابایت در دسترس است. این تبلت، از کارت حافظه جانبی تا سقف ١ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

کیبورد تب S7 FE

سیستم دوربین، باتری و شارژر

یک تبلت را نمی‌توان با محوریت سیستم دوربین خریداری کرد. بنابراین، انتظار زیادی از این بخش در یک تبلت نداریم. تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ، دارای دوربین اصلی تکی ٨ مگاپیکسلی و دوربین سلفی تکی ۵ مگاپیکسلی است. فیلم برداری در این تبلت، به دلیل وضوح حسگر تصویر، به Full HD محدود شده است. سامسونگ در تب S7 FE، از باتری غول پیکری با ظرفیت اسمی ١٠,٠٩٠ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این حجم باتری، یکی از دلایل سنگینی Tab S7 FE است. چنین باتری حجیمی، به وسیله شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی شده توسط این دستگاه شارژ می‌شود. روند تکمیل ظرفیت شارژ باتری Tab S7 FE، حدود ١٩٠ دقیقه طول می‌کشد. اسپیکر استریوی تیون شده توسط AKG به همراه پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos نیز در Tab S7 FE تعبیه شده است. در نهایت، نوبت به قیمت تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ می‌رسد.

قیمت تبلت Tab S7 FE

رنگ بندی Galaxy Tab S7 FE

سامسونگ تبلت جدید خود را در آلمان رونمایی کرده است. به همین ترتیب، هم اکنون در آلمان می‌توانید Tab S7 FE را سفارش دهید. قیمت تب S7 FE در تک نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی، برابر با ۶۴٩ یورو است. این تبلت، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای قابل دسترسی است.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ آیا Tab S7 FE ارزش خرید کافی دارد؟ آیا این تبلت، رقیب مهمی دارد؟ فکر می‌کنید که سامسونگ می‌توانست تبلت بهتری را در این رنج قیمتی به بازار عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

+ چیپست اسنپ ۷۵۰ 5G
+ باتری کارآمد
+ اسپیکر استریو
+ پشتیبانی از قلم S pen و شارژر ۴۵ وات
+ بدنه فلزی
+ سیستم عامل به روز
– نمایشگر TFT ( حداقل کاش IPS بود )
– مقدار حافظه ذخیره سازی و رم کم
– قیمت نامعقول با توجه به مشخصات سخت افزاری
– دوربین فقط و فقط کار راه انداز ( با توجه به تبلت بودن طبیعیه )

——————————————–

* نتایجی که میشه از مشخصات این تبلت گرفت.

Mahdi

سامسونگ جان من ول کن ۷۵۰ رو همش اینو نزار یه ۷۷۵ هست که میتونی استفاده کنی یبینی چه جوری هست

ولی یه مورد هست سامسونگ ازش نمیکشه بیرون.
اونم TFT هست😭😭

ali_s

بالاخره پردازنده های خوبه میانرده داره وارد تبلت ها میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️