حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F23 با Snapdragon 750G در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سری Galaxy F سامسونگ، آن طور که دیگر گوشی‌های سامسونگ در بازارهای مختلف عرضه می‌شوند، در جهان فراگیر نیست. با این حال، این گوشی‌ها معمولاً نسخه ری-برند شده محصولات دیگر هستند. سامسونگ گلکسی F23 به عنوان جدیدترین گوشی سری Galaxy F سامسونگ در گیک بنچ دیده شده است. این گوشی، دارای تراشه میان رده‌ای از کوالکام است.

حضور سامسونگ گلکسی F23 در بنچمارک GeekBench

سامسونگ قبلاً از Galaxy F22 رونمایی کرده بود.

 

گلکسی F22 سامسونگ معرفی شد: همان Galaxy A22 با باتری بزرگ‌تر!

 

به نقل از Gizmochina، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی جدید سری Galaxy F است. این گوشی، مجهز به Snapdragon 750G خواهد بود. با توجه به شماره مدل SM-E236B که در لیست GeekBench ذکر شده است،. به نظر می‌رسد که این گوشی، Galaxy F23 5G باشد.

تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون 750G، در سال ٢٠٢٠ معرفی شده بود. اما با این وجود، این تراشه همچنان یک گزینه خوب برای استفاده در گوشی‌های جدید با استاندارد روز است. در همین راستا، Galaxy F23 5G با تراشه مذکور، امتیازات ۶۴٠ و ١,٨٢٠ را به ترتیب در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است. تراشه Snapdragon 750G، دو هسته Cortex-A77 با فرکانس ٢.٢ گیگاهرتزی، شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ١.٨ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 619 را داراست.

این گوشی، از ۶ گیگابایت حافظه رم نیز پشتیبانی می‌کند که ۵.٣ گیگابایت از آن به صورت آزادانه قابل دسترسی است. این برای اجرای اکثر عناوین و بازی‌های سنگین Play Store، کفایت می‌کند. نکته دیگری که در این لیست به چشم می‌خورد، تجهیز سامسونگ گلکسی F23 به اندروید ١٢ و رابط کاربری OneUI 4.0 به صورت پیش فرض است. ما انتظار داریم که این گوشی، به روزرسانی اساسی اندروید ١۴ را هم دریافت کند.

شایان ذکر است که سامسونگ، Galaxy F22 را با نام Galaxy M22 در دیگر کشورها عرضه کرده بود؛ در نتیجه، دور از ذهن نیست که شاهد پیاده سازی استراتژی نسل قبل در رابطه با Galaxy F23 5G باشیم. از طرف دیگر، سامسونگ Galaxy F23 ممکن است با افزایش قیمت روبه‌رو شود. از آن جایی که سامسونگ Galaxy F22 با تراشه Helio G80 و قیمت ١٢,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١٧۴ دلار آمریکا) روانه بازار شده بود و از طرف دیگر، Galaxy F23 5G نیز با تراشه Snapdragon 750G رونمایی می‌شود، ممکن است این دستگاه قیمتی بیشتر از نسل قبلی خود داشته است.

البته باید در نظر داشته باشید که تمام این احتمالات، زمانی محقق خواهند شد که نام SM-E236B، واقعاً Galaxy F23 5G باشد و این پیش بینی‌ها، درست از آب در بیایند.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که این گوشی با چه نامی وارد بازار ایران شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️