حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F23 5G با Snapdragon 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با قیمت ۲۲۷ دلار در هند معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گوشی اقتصادی رقابتی خود را برای بازار هند آماده کرده است. سری Galaxy F هم مثل Galaxy M برای بازار هند است اما خیلی از سری M هندی تر است! یعنی در دیگر بازارها کمتر پیدا می شود. سامسونگ گلکسی F23 5G با Snapdragon 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با قیمت معادل ۲۲۷ دلار در هند معرفی شده است که می تواند یک محصول خیلی رقابتی باشد. به خصوص که قیمت پیش فروش آن معادل ۲۰۸ دلار است.

سامسونگ گلکسی F23 5G با Snapdragon 750G

اول باید بگویم که این تراشه همان تراشه Galaxy A52 5G است. استفاده تراشه سری ۵ در سری ۲ می تواند خیلی جذاب باشد نه؟ به خصوص که در این رده قیمتی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز هم ارایه شده باشد، هر چند که پنل TFT LCD بوده و ناچ قطره طور هم دارد. این پنل با رزلوشن FHD ارایه می شود و اندازه آن ۶.۶ اینچ است.

Galaxy F23 5G

Galaxy F23 5G

همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ به طور رسمی گلکسی F23 5G را در هند معرفی کرد. این اولین گوشی هوشمند سری گلکسی F در سال 2022 است. این گوشی نه تنها اتصال 5G بلکه ویژگی های جالب دیگری را نیز ارائه می دهد. این صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

گلکسی F23 5G مانند اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ (به جز مدل‌های پریمیوم) بدنه پلاستیکی دارد.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

این گوشی با Snapdragon 750G ارایه می شود. انتخاب های ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شماست در بخش نرم افزار رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ مبتنی بر اندروید 12 ارایه می شود که خیلی جذاب است. این شرکت قول به روز رسانی 2 سال سیستم عامل و 4 سال به روز رسانی امنیتی را می دهد. باید توجه باشید که این موبایل Galaxy F2x است که برای سری ۲ معمولا چیزی جز این هم انتظار نمی رود.

برای عکاسی و فیلم‌برداری، گلکسی اف ۲۳ از یک سیستم دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی استفاده می‌کند که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی 123 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

در بخش اتصالات شاهد دو سیم کارت، 5G (12 باند)، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS، NFC با پشتیبانی از Samsung Pay و USB Type-C است. همچنین دارای یک اسلات کارت MicroSD اختصاصی و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

در نهایت، این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند با حداکثر سرعت 25 وات شارژ شود. اما متاسفانه همراه با آداپتور شارژر درون جعبه عرضه نمی شود.

قیمت گلکسی اف ۲۳ ۵ جی سامسونگ و رنگ های آن

رنگ های گلکسی F23

رنگ های گلکسی F23

گلکسی اف ۲۳ فقط در دو رنگ آبی و سبز ارایه می شود. قیمت گلکسی F23 در هند به قرار زیر است:

  1. ۱- مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۲۷ دلار
  2. ۲- مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۴۰ دلار

نظر شما درباره گلکسی اف ۲۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)