حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری MatePad Pro 12.6 هواوی با باتری ١٠,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، عمر باتری، هواوی

عمر باتری تبلت‌ها، به نحوی یکی از بخش‌های مهم این دسته از محصولات است. اخیراً تبلت جدید هواوی، یعنی MatePad Pro 12.6 در تست‌های عمر باتری ظاهر شده است. در ادامه، نگاهی به عمر باتری MatePad Pro 12.6 هواوی و دیگر نتایج آن خواهیم داشت.

تبلت میت پد پرو ١٢.۶

حدود ٨ روز پیش، هواوی در مراسم بزرگ خود از طیف محصولات گسترده‌ای رونمایی کرد. تبلت‌های جدید این کمپانی، یکی از مهم‌ترین محصولات این رونمایی بودند. اما تبلت MatePad Pro 12.6، پرچمدار این تبلت‌ها بود.

 

تبلت MatePad Pro 2 هواوی در ۲ مدل با اندازه و تراشه متفاوت رسماً معرفی شد

 

این تبلت پرچمدار، به تازگی برای تست و بررسی در بخش‌های مختلف، به دست مجموعه Gsmarena رسیده است. بنابراین، شاهد انتشار نتیجه عمر باتری MatePad Pro 12.6 هواوی هستیم. پیش از اطلاع یافتن از عمر باتری و نتایج این تبلت، مروری بر مشخصات آن داریم:

– نمایشگر ١٢.۶ اینچی از نوع OLED با وضوح ٢۵۶٠×١۶٠٠

– تراشه ۵ نانومتری Kirin 9000E

– استفاده از HarmonyOS 2.0 به صورت پیش فرض

– باتری ١٠,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۴٠ واتی سیمی

عمر باتری MatePad Pro 12.6 هواوی

عمر باتری تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

عمر باتری تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

با توجه به این که این تبلت رفرش ریت ۶٠ هرتزی دارد، تنها در این حالت تست شده است. همچنین نسخه تست شده از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند. در همین راستا، نتیجه دوام در حالت تماس 3G ثبت نشده است. به هر حال، دو رقم مهم را در بخش وب گردی و پخش فیلم داریم. در بخش وب گردی، این تبلت حدود ١٠:۴۵ ساعت دوام را ثبت می‌کند. در بخش پخش فیلم نیز MatePad Pro 12.6 موفق شد که تا ١۵ ساعت به این عمل بپردازد و خاموش نشود. این میزان، به طور ملموسی بیشتر از رقبایی مانند گلکسی Tab S7 Plus است. در بخش عمر باتری، عملکرد نسبتاً مناسبی را در این تبلت شاهد بودیم. اما آیا در قسمت شارژر هم همین طور است؟

شارژر میت پد پرو ١٢.۶

جدیدترین تبلت پرچمدار هواوی، به شارژری سیمی با توان ۴٠ وات مجهز شده است. خوشبختانه، این شارژر در قلب جعبه MatePad Pro 12.6 جای گرفته است. و اما در نهایت، ببینیم که این شارژر چه عملکردی در شارژ کردن MatePad Pro 12.6 با باتری ١٠,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

عملکرد شارژر ۴٠ واتی میت پد پرو ١٢.۶

عملکرد شارژر ۴٠ واتی میت پد پرو ١٢.۶

همان طور که مشاهده می‌کنید، سرعت شارژ شدن MatePad Pro 12.6 نسبتاً زیاد است. در نیم ساعت اول اتصال شارژر به تبلت، ٣٣ درصد از ظرفیت باتری غول پیکر آن شارژ شده است. در ادامه، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری یا به اصطلاح فول شارژر در این تبلت، به ١٣٠ دقیقه می‌رسد. در کل، از این بخش از تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 می‌توان رضایت مند بود.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ آیا چنین عمر باتری برای شما کافی است؟ عملکرد شارژر این تبلت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

کدوم مدل بود که رفرش ریتش 120 هرتز بود؟ 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️