حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Fairphone 4 5G با طراحی خاص و بدون جک 3.5mm صدا ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، موبایل

شاید بدانید که برند Fairphone یکی از معدود شرکت هایی است که در هنگام طراحی گوشی های هوشمند، قابلیت تعمیر و کاهش تاثیرات زیست محیطی را در اولویت قرار می دهد. گوشی Fairphone 3 Plus دقیقاً یک سال پیش با چیپست Snapdragon 632 عرضه شد و Fairphone 4 قبلاً چندین بار لو رفته است. امروز هم گوشی Fairphone 4 5G با طراحی خاص و بدون جک 3.5mm صدا دیده شده است.

گوشی Fairphone 4 5G

گوشی Fairphone 4 5G

گوشی Fairphone 4 5G

گوشی فیرفون ۴ ماه آگست و توسط اتحاد Wi-Fi تأیید شد و اولین تصاویر در اوایل ماه جاری به بیرون درز کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این تلفن از جمله جزئیات فنی و زوایای جدیدی از طراحی منتشر شده است.

وب سایت WinFuture رندرهای جدیدی از Fairphone 4 5G را به اشتراک گذاشته است که زوایای بیشتری را نسبت به گزارش های قبلی نشان می دهد. ظاهراً این گوشی دارای قاب فلزی است (ارتقاء قابل توجهی از طراحی تمام پلاستیک Fairphone 3) اما جک هدفون در هیچ کجا وجود ندارد.

گوشی Fairphone 4 5G

گوشی Fairphone 4 5G

بد نیست بدانید که گفته می شود Fairphone روی یک جفت هدفون بی سیم کار می کند. WinFuture همچنین گزارش قبلی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.3 اینچی (احتمالاً LCD و نه OLED) را تأیید کرد.

همچنین به احتمال زیاد این گوشی دارای چیپست Snapdragon 750G خواهد بود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به Snapdragon 632 موجود در Fairphone 3 فعلی خواهد داشت. سنسور اثر انگشت از قاب پشتی به دکمه پاور منتقل شده است. در مورد نرم افزار این گوشی باید گفت که با اندروید ۱۱ عرضه می شود، که احتمالاً برای هیچ کس شگفت انگیز نخواهد بود چون همین حالا اندروید ۱۲ را انتظار می کشیم.

گوشی Fairphone 4 احتمالا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. نظر شما درباره ذات این مدل گوشی های قابل ارتقا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، طرح دوربینش مثل اپل هستش ولی خب اون 4گوشه این 3گوش یعنی مثلثی هستش، قابش منظورمه، چیپستشم که خوبه برای این گوشی، 5جی هم که هستش، یجورایی میانرده حساب میشه، هرچند که اولین باره اسم شرکت فایرفون رو میشنوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)