حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Meizu 18s با دو عضو و با مشخصات فنی کامل لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، میزو

میزو فعالیت زیادی در بازار جهانی ندارد. اما در بازار چین، مدل‌های جذابی از این کمپانی ارائه شده‌اند. آخرین سری پرچمداران میزو، Meizu 18 نام دارد. در آخرین اطلاعات فاش شده، دو گوشی از سری Meizu 18s در راه است. این گوشی‌ها، نسخه ارتقاء یافته Meizu 18 هستند.

سری Meizu 18s با مشخصات ارتقاء یافته و دو عضو در راه است: Meizu 18s و Meizu 18s Pro

میزو پیش از این، از سری Meizu 18 خود رونمایی کرده بود. این گوشی‌ها، پرچمداران میزو بودند که به تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 نیز تجهیز شده بودند.

 

میزو ۱۸ و میزو ۱۸ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شدند

 

بر اساس گزارش Myfixguide، به نظر می‌رسد که کمپانی چینی میزو می‌خواهد تعداد اعضای خانواده سری پرچمداران جدید خود را افزایش دهد. به همین ترتیب، سری Meizu 18s در راه است. بر اساس اطلاعات، این گوشی در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه می‌شود. اخیراً دو مدل گوشی جدید از میزو با مدل نامبرهای M182Q و M192Q در TENAA مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات موثقی که به دست ما رسیده است، این گوشی‌ها از سری Meizu 18s هستند. ابتدا، از گوشی M182Q شروع می‌کنیم. این گوشی همان Meizu 18s است.

Meizu 18s

Meizu 18s

اول نگاهی به طراحی این گوشی داریم. در قاب پشتی این دستگاه، ماژول دوربین اصلی مستطیلی قرار گرفته است. این ماژول، میزبان سه سنسور دوربین اصلی است. طراحی آن نیز مشابه گوشی‌های جدید سری Reno اوپو است. بر اساس رندر منتشر شده از این گوشی، در قاب جلویی نیز از حفره نمایشگر مرکزی استفاده شده است. نمایشگر نیز دارای دو لبه خمیده است. نمایشگر Meizu 18s دارای قطر ۶.٢ اینچی و پنل AMOLED با وضوح +2K است. وزن و ضخامت Meizu 18s به ترتیب برابر با ١۶٢ گرم و ٨.٢ میلی متر می‌باشد. تراشه این گوشی، ۵ نانومتری است و پردازنده مرکزی آن، دارای حداکثر فرکانس ٢.٩۵ گیگاهرتزی است. بنابراین، به سادگی می‌توان حدس زد که قلب تپنده این دستگاه همان Snapdragon 888 Plus است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

دوربین اصلی این گوشی، دارای سنسورهای ٨+١۶+۶۴ مگاپیکسلی است. این دوربین، شامل لنزهای فوق عریض و تله فوتو با زوم ٣ برابری اپتیکال است. دوربین سلفی نیز وضوح ٢٠ مگاپیکسلی دارد. باتری ٣,٩١٠ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع برای Meizu 18s در نظر گرفته شده است. اما توان شارژر آن ذکر نشده است. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه درون نمایشگر قرار گرفته است. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف گوشی جدید میزو وجود خواهد داشت.

Meizu 18s Pro

Meizu 18s Pro

پس از Meizu 18s، نوبت به نسخه پروی این گوشی می‌رسد. طراحی این گوشی، مانند نسخه استاندارد است. اما دوربین اصلی، اکنون دارای ماژول بزرگ‌تری برای جای دادن چهار سنسور و مخلفات آن است! طراحی هر دو دستگاه جدید میزو، مانند سری Meizu 18 است. نمایشگر این گوشی، مانند Meizu 18s است. اما قطر آن به ۶.٧ اینچ رسیده است. وزن و ضخامت Meizu 18s Pro معادل ١٨٩ گرم و ٨.١ میلی متر است. تراشه نسخه پرو نیز همان Snapdragon 888 Plus است.

دوربین اصلی Meizu 18s Pro، متشکل از سنسورهای ٣+٨+٣٢+۵٠ مگاپیکسلی است. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را دارد. لنز تله فوتو با زوم ٣ برابری اپتیکال نیز در آن موجود است. وضوح دوربین سلفی در Meizu 18s Pro، به ۴۴ مگاپیکسل رسیده است. احتمالاً این سنسور، همان ISOCELL GH3 است که سامسونگ در پرچمداران خود به کار گرفته است. در نهایت، ظرفیت باتری این گوشی به ۴,۴١٠ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. باقی مشخصات نسخه پرو، مانند نسخه استاندارد است. شایان ذکر است که تاریخ رونمایی از سری Meizu 18s مشخص نیست. اما انتظار داریم تا همین روزها میزو این گوشی‌ها را رونمایی کند.

نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟ کدام نسخه برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️