حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پانوس پانای اکنون به تیم رهبری مایکروسافت ارتقا سمت یافته و به ساتیا نادلا مشاوره می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، مایکروسافت

در ماه فوریه سال جاری بود که پانوس پانای، رئیس بخش سرفیس مایکروسافت، به‌عنوان مسئول کل تیم‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های سخت‌افزاری شرکت ویندوز ارتقا سمت یافت. در ادامه، وی مسیر پیشرفت خود در شرکت غول نرم‌افزاری را سریع‌تر از گذشته پیمود، تا امروز که تبدیل به یکی از معاونان اجرایی مایکروسافت شده است که بخشی از تیم ارشد رهبری می‌باشد. همچنین بلومبرگ گزارش می‌دهد که وی اکنون، به‌عنوان یکی از مشاوران مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، نیز شناخته می‌شود.

ارتقا سمت پانوس پانای به یکی از مشاوران مدیرعامل مایکروسافت

به نقل از وب‌سایت theverge، ما در طول این سال‌ها چندین بار با او مصاحبه کرده‌ایم و نه فقط به این دلیل که او یکی از چهره‌های اصلی شرکت محسوب می‌شود، بلکه به‌عنوان مدیر ارشد محصولات مایکروسافت، وی مستقیماً در توسعه و معرفی بسیاری از دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت از جمله Surface Duo نقش داشته است.

از نقطه‌نظر شرکت، این بدان معناست که سرپرستی بخش ویندوز برای اولین بار از زمان ترک تری میرسون، رئیس سابق ویندوز در سال 2018، به‌عهده رهبر ارشد تیم‌های اصلی مایکروسافت خواهد بود؛ در این وضعیت، نادلا معتقد بود که از ویندوز به سمت فضای ابری حرکت کند، اما او اخیراً نظر خود را تغییر داد.

ارتقا سمت پانوس پانای به یکی از مشاوران مدیرعامل مایکروسافت

ارتقا سمت پانوس پانای به یکی از مشاوران مدیرعامل مایکروسافت

تحت مدیریت Panay، ویندوز با تجدید گسترده رابط کاربری، با تلاش برای مدرن‌سازی و افزودن سازگاری به سیستم‌عامل قدیمی، بزرگترین بازسازی خود را طی چند سال اخیر تجربه کرده است. کسب و کار مایکروسافت در سال‌های اخیر به‌طور فزاینده‌ای به مدل‌های کسب و کار مبتنی‌بر فضای ابری روی آورده، به‌طوری‌که ایکس باکس شماری از استودیوها را تصاحب کرده است و پلتفرم گستره خود یعنی Xbox Game Pass را داراست. Azure نیازی به معرفی ندارد، این مورد بخش بزرگی از وب را با استفاده از مزرعه‌های سرور وسیع مایکروسافت تغذیه می‌کند؛ همچنین با معرفی مایکروسافت 365، اکنون می‌توانید ویندوز اختصاصی خود را در تمامی کامپیوترها، به‌طور گسترده داشته باشید.

چشم‌انداز پانای در مورد سرفیس طی این سال‌ها سازندگان و مصرف‌کنندگان را به‌طور مساوی مورد هدف قرار داده است و به‌نظر می‌رسد که ویندوز ۱۱ نیز از این ایده پیروی می‌کند. مایکروسافت متعهد شده است که برنامه‌های اندروید را به ویندوز بیاورد و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی از گذشته به‌طور فزاینده‌ای به ویندوز نوستالژی متمایل شده به‌طوری‌که Clippy و MS Paint را احیا کرده است. ما امیدواریم ویندوز و سرفیس شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مشابهی باشند.

ویندوز ۱۱ مایکروسافت رسما معرفی شد + پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید

نظر شما راجع‌به ارتقا سمت پانوس پانای به عضویت تیم رهبری مایکروسافت و مشاوره مستقیم وی به ساتیا نادلا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی