حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنجمین سالگرد تولد سرفیس پرو ؛ پانوس پانای از مدیران مایکروسافت در این خصوص می‌گوید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

سرفیس خان تولدت مبارک! چه دوستان و چه رقبای مایکروسافت به این موضوع واقف هستند که سرفیس پرو مایکروسافت یک تحول شگرف در تبلت‌های هیبریدی را ایجاد کرد و به نوعی کلاس کاری تبلت‌ها را چند قدم ارتقا داد. سرفیس‌پروها پلی بین لپ‌تاپ و تبلت هستند و در برخی مواقع حتی جای یک لپ‌‌تاپ را برای فرد به صورت کامل پر می‌کنند.

با ترنجی همراه باشید تا گفتگوی پانوس پانای از مدیران ارشد مایکروسافت را در این خصوص بخوانیم…

دیروز یعنی نهم فوریه روز تولد سرفیس پرو بود. پنج سال پیش در چنین روزی نخستین نسل سرفیس پرو توسط مایکروسافت معرفی شد. سرفیس پرو تحت عنوان شعار یک تبلت که می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ شما شود، معرفی شد و شاید در نسل اول این شعار به خوبی صدق نمی‌کرد اما حالا و پس از گذشت 5 سال می‌توان گفت که مایکروسافت مسیر موفقی را پیموده است.

پانوس پانای در این خصوص می‌گوید:

در این پنج سالی که ما سرفیس پرو را معرفی کردیم، این خانواده تغییر زیادی کرده است، اما در عین حال اصالت آن همانگونه باقی مانده است. برای من باورنکردنی است که اکثر افرادی که روی Surface Pro اصلی (نسخه اولیه) کار می کردند، هنوز هم بخشی از تیم سرفیس هستند. این یکی از مواردی است که من بیشتر از آن خوشحال هستم. بله! ما یک دستگاه ساختیم و این یک دستگاه عالی است، اما ما در کنار چنین دستگاهی یک تیم متحد را ایجاد کردیم که ارزشمند است.

این عکس در طول جشن سالگرد 5 ساله Surface Pro با برخی از اعضای تیم اصلی گرفته شد و ما شاهد این موضوع هستیم که مردم خاطرات مورد علاقه خود در خصوص سرفیس پرو را به اشتراک می گذارند و شنیدن این موضوع باعث افتخار بیش از پیش ما شده است . ما چشم اندازي داشتسم که در آن زمان از نظر بسياري از افراد ديوانه کننده به نظر مي رسيد، اما هيچگاه آن را رد نکرديم، ما با هم به جلو حرکت کرديم و آن را با قلب و روح‌مان به محصولي تبديل کرديم که زندگي ما را تغيير داد. سالگرد معرفی سرفیس مبارک!

پانوس پانای

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

سروفیس ها بسیار عالی و هیجان انگیزند. امیدوارم مایکروسافت هرگز از این بازار خارج نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com