حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M44 سامسونگ با Snapdragon 888 و ناچ قطره‌طور رسما معرفی شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ دستگاه عجیبی را رونمایی کرده است. در ظاهر شبیه به گلکسی A14 (یا با ارفاق گلکسی A34) به نظر می‌رسد اما در باطن برای خود تراشه پرچمدار سالهای نه‌چندان دور را دارد. نام این دستگاه Galaxy M44 یا Galaxy Jupm 3 (در بازار کره‌جنوبی) است. گلکسی M44 سامسونگ با Snapdragon 888 و ناچ قطره‌طور ارائه می‌شود.

گلکسی M44 سامسونگ، گوشی عجیب سامسونگ

سامسونگ خیلی بی‌سروصدا گلکسی M44 5G را در وب‌سایت رسمی خود در کره قرار داده است. به نظر می‌رسد که شایعات عجیب، صحیح بودند و این گوشی کاملا میان‌رده سری Galaxy M به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. این تراشه پرچمدار سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم دقیق بگوییم، گلکسی M44 در فروشگاه آنلاین سامسونگ در کره به عنوان گلکسی جامپ 3 برای صاحبان مشاغل معرفی شده است. ذکر این نکته ضروری است که هیچ اشاره مستقیمی به نام تجاری اسنپدراگون 888 نشده اما پیکربندی هشت هسته‌ای با هسته‌های 2.84 گیگاهرتز، 2.4 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز با مشخصات تراشه قدیمی پرچمدار کوالکام مطابقت دارد.

سایر مشخصات پردازشی گلکسی M44 عبارتند از 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق microSD که بد به نظر نمی‌رسد.

در بخش نمایشگر یک پنل PLS LCD با رزلوشن FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز دیده می‌شود که حاشیه‌های بسیار زیاد و ناچ قطره‌طور آن واقعا عجیب است، حداقل برای دستگاهی که اسنپدراگون ۸۸۸ در قلب آن است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای گوشی در نظر گرفته شده است. درباره سرعت شارژ آن صحبتی نشده ولی به احتمال خیلی بالا ۲۵ وات باید باشد.

گلکسی M44 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی کمکی مجهز است که احتمالا یک ماکرو و یکی عمق‌سنج باشد. سامسونگ مدت‌هاست این ترکیب را استفاده نکرده است.

گوشی میان رده جدید و غافلگیرکننده سامسونگ دارای ابعاد 167.7 در 78.0 در 9.1 میلی متر و وزن 216 گرم است.

متاسفانه درباره قیمت رسمی این محصول اطلاعات دقیقی ارائه نشده است. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اسنپدراگون ۸۸۸ در فلب دستگاهی با این ظاهر و دوربین قرار خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)