حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی Realme 8i با Helio G96 به همراه رندر آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی با نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده خود بازگشته است. گوشی‌های سری i ریلمی، معمولاً تمرکز بیشتری بر روی ارائه تجربه کاربری پیشرفته با ارائه قیمتی کم دارند. به نظر که ریلمی می‌خواهد به زودی از گوشی جدید خود نیز پرده بردارد. به همین دلیل مشخصات فنی Realme 8i در کنار رندر این گوشی لو رفته است. در ادامه، برای مرور مشخصات و طراحی این گوشی با ما همراه باشید.

مشخصات فنی Realme 8i و رندر این گوشی در سطح اینترنت لو رفتند

ریلمی سال گذشته از گوشی Realme 7i خود با قیمتی مناسب رونمایی کرد. این دستگاه، مجهز به تراشه Snapdragon 662 و طراحی به روز بود. نمایشگر این گوشی نیز دارای رفرش ریت ٩٠ هرتزی بود.

 

گوشی Realme 7i با Snapdragon 662 و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۲۱۴ دلار رسما معرفی شد

 

ریلمی در نظر دارد تا نسل بعدی و جانشین ریلمی 7i را نیز به زودی روانه بازار کند. این گوشی که ریلمی ٨ آی نام دارد، به زودی پرچمدار نسل جدید گوشی‌های سری i ریلمی خواهد بود. اما دقیقاً چه چیزی از این گوشی می‌دانیم؟ در گزارشی جدید از EqualLeaks، مشخصات فنی Realme 8i ذکر شده است. در کنار آن، رندری از گوشی میان رده جدید ریلمی نیز انتشار یافته است که طراحی کلی آن را به ما نشان می‌دهد.

ابتدا از طراحی این گوشی شروع می‌کنیم. اگر انتظار داشتید که ریلمی در بخش طراحی سنگ تمام بگذارد، باید ناامیدتان کنیم. چون خبری از طراحی اعجاب آوری در این گوشی رونمایی نشده نیست. رنگ قاب پشتی، از نوع گردینت است و طیفی از رنگ مشکی تا خاکستری روشن را در خود دارد. ماژول دوربین اصلی این گوشی، مستطیلی شکل است و ٣ سنسور را در خود جای داده است. قاب پشتی، دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک است که از لبه‌های خمیده برخوردار است. فریم این گوشی نیز از جنس پلاستیک خواهد بود. ریلمی 8i، از درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون استفاده خواهد کرد. قاب جلویی هم میزبان دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره نمایشگر سمت چپ است.

به سراغ مشخصات فنی Realme 8i برویم. این گوشی، در واقع یک میان رده اقتصادی خواهد بود. ما مشخصات جذابی را در این گوشی می‌توانیم مشاهده کنیم. نمایشگر این دستگاه، قطر ۶.۵٩ اینچی و پنلی از جنس IPS LCD خواهد داشت. وضوح آن، +Full HD و رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز است. حسگر تشخیص اثرانگشت، با دکمه پاور ادغام شده است و بر روی فریم قرار دارد. تراشه استفاده شده در این گوشی، همان تراشه ١٢ نانومتری جدید مدیاتک Helio G96 است.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، شامل سنسورهای ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی است. احتمال می‌دهیم که سنسور اصلی این دوربین، ISOCELL JN1 سامسونگ باشد. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی اقتصادی سامسونگ، در ردمی ١٠ نیز استفاده شده بود. دوربین سلفی Realme 8i، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. باتری گوشی جدید ریلمی، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در کنار آن، وزن و ضخامت این گوشی برابر با ١٩۴ گرم و ٨.۶ میلی متر می‌باشد. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 برای Realme 8i در نظر گرفته شده است. وجود ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X را نیز فراموش نکنید. در آخر، اندروید ١١ به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0 در Realme 8i ارائه می‌شود.

 

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

 

نظر شما در مورد مشخصات فنی Realme 8i چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی دارای چه برچسب قیمتی باشد؟ چه ویژگی در این دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقدر شبیه گوشی های موتورولا شده

حس خوبی به ریلمی ندارم اما پیشرفتش خیلی خوبه

Golden Manfioda

به نظر منم خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️