حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی منعطف Honor Magic Fold اواخر امسال رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

پس از جدایی آنر از هواوی، اخبار جذاب و قابل توجهی از این کمپانی چینی منتشر شد. از تأسیس زیر برند جدید توسط آنر تا ارائه پرچمدارانی قدرتمند، همگی از برنامه‌هایی هستند که در نظر آنر قرار دارند. اما عرضه یک گوشی منعطف، دیگر شایعه جدیدی است که درباره آنر به گوش می‌خورد. به گزارش یکی از افشاگران معتبر نزدیک به کمپانی آنر، چینی‌ها می‌خواهند تا پایان سال جاری میلادی از گوشی منعطف Honor Magic Fold رونمایی کنند.

گوشی منعطف Honor Magic Fold نهایتاً تا اواخر سال ٢٠٢١ میلادی و با طراحی مشابه آنر ۵٠ پرو پا به عرصه وجود خواهد گذاشت

قدرتمندترین پرچمدار کنونی آنر، Magic 3 Pro Plus نام دارد. این دستگاه، دارای مشخصات فوق العاده جذابی از جمله بدنه سرامیکی، تراشه Snapdragon 888 Plus و دوربین اصلی چهارگانه ۶۴+۶۴+۶۴+۵٠ مگا است.

 

آنر Magic 3 Pro Plus معرفی شد: برترین پرچمدار آنر با رگه‌هایی از Mate 40 RS!

 

بر اساس گفته‌های Gizmochina، آنر مدتی پیش از سری Honor Magic 3 خود به صورت رسمی و جهانی پرده برداری کرد. اما توجه داشته باشید که سه پرچمدار جدید آنر، تنها برنامه آنر در سال جاری میلادی نیستند. بلکه این کمپانی، اهداف والاتری را تعیین کرده است. به طور مثال، آنر قصد دارد تا از اولین گوشی منعطف خود رونمایی کند. این گوشی، Honor Magic Fold نام دارد. در حالی که ما منتظر معرفی این دستگاه هستیم، شایعاتی در مورد طراحی ظاهری این گوشی نیز به دستمان رسیده است.

طراحی احتمالی آنر مجیک فولد

طراحی احتمالی آنر مجیک فولد

بیشتر این جزئیات از Honor Magic Fold، از سوی RODENT فاش شده است. وی یکی از افشاگران نزدیک به آنر و هواوی است. در حالی که ما پیش از این شایعه موثقی را از عرضه گوشی منعطف آنر نشنیده بودیم، حال وی جزئیاتی را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده از سوی RODENT، می‌توان گفت که این گوشی طراحی مشابه آنر ۵٠ پرو دارد. این گوشی، احتمالاً دارای دوربین سلفی دوگانه در سمت چپ خواهد بود. این دوربین سلفی، به صورت یک حفره نمایشگر بیضوی تعبیه شده است. البته دقیقاً نمی‌دانیم که چرا باید در این گوشی منعطف از دوربین سلفی دوگانه استفاده شود. اما ظاهراً طراحان آنر، مجدداً از گوشی‌های هواوی الهام گرفته‌اند. در همین راستا، آنر مجیک فولد شباهت‌هایی با Mate X2 دارد. ظاهراً طراحان آنر از انجام این موضوع دست بردار نیستند. در نهایت، دوربین اصلی گوشی منعطف Honor Magic Fold چهارگانه است.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

اما اجازه دهید تا نگاهی به مشخصات فنی این گوشی نیز داشته باشیم. گفته می‌شود که آنر مجیک فولد به نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی و نمایشگر داخلی ٨ اینچی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی منعطف از تراشه Snapdragon 888 Plus استفاده کند. احتمال دارد دوربین سلفی نمایشگر داخلی این گوشی درون نمایشگر باشد. شایان ذکر است که این گوشی منعطف، در فصل آخر سال ٢٠٢١ رونمایی می‌شود.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

نظر شما در مورد گوشی منعطف Honor Magic Fold چیست؟ آیا آنر می‌تواند در این زمینه موفق شود؟ فکر می‌کنید که موضوع الهام گیری طراحی گوشی‌های آنر از هواوی، مثبت است یا منفی؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

فقط میشه گفت ماشاله به آنر، دیگه افتاده رو غلطک و میره رو به جلو، اگه زیر برند خودشم تأسیس کنه دیگه میشه واسه خودش یه شرکت مادرکه برای خودش زیر برند هم داره و این موضوع فقط بهش قدرت میده و باعث پیشرفتش میشه، موفق باشید

MH

احتمالا کف قیمتشم دو سه هزار دلاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️