حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 2021 با تراشه Snapdragon 778G در امریکا معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

حدودا ۱۶ ماه پیش بود که موتورولا اج با اسنپدراگون ۷۶۵ جی پشتیبانی 5G به قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد. مدل Edge Plus همزمان با این دستگاه و نسخه بهبودیافته Edge S اوایل سال جاری میلادی ارایه شدند. امروز اما موتورولا Edge 2021 با تراشه Snapdragon 778G در امریکا معرفی شده است.

موتورولا Edge 2021

موتورولا پس از معرفی سری Edge 20 در اروپا و هند و Edge S Pro و Edge Lite در چین، اکنون Motorola Edge را در ایالات متحده رونمایی کرده است بله، جانشین موتورولا Edge سال گذشته نیز Motorola Edge نامیده می شود، اما برای به منظور تمایز بخشیدن به آن، ما آن را Motorola Edge 2021 می نامیم.

گوشی Motorola Edge 2021 یک دستگاه عجیب است. در حالی که به نظر می رسد همان Edge 20 یا Edge Lite (چین) است، در واقع مشخصات آن کاملاً متفاوت بوده و طراحی سبک و نازکی ندارد. همچنین در مقایسه با مدل سال گذشته، در برخی مناطق تنزل پیدا می کند.

Motorola Edge 2021

Motorola Edge 2021

صفحه نمایش FHD+ این محصول اندازه 6.7 یا 6.8 اینچی را داراست (صفحه مشخصات محصول هر دو را نشان می دهد) اما یک LCD هشت بیتی است و نه یک OLED ده بیتی. تاچ سمپل ریت 576 هرتز و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را ارایه می کند که به گفته موتورولا 60 درصد سریعتر از نسل اول Edge و Edge+ است. همچنین دارای HDR10 است و یک سوراخ در مرکز آن برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

پردازنده اسنپدراگون 778G مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیرقابل ارتقا است. با کمال تعجب، این دستگاه از باتری بزرگتر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 30W TurboPower بهره می برد. همچنین شارژر درون جعبه آن است.

موتورولا Edge S با اسنپدراگون ۸۷۰ و سوراخ نمایشگر دوگانه به قیمت ۳۰۹ دلار رسما معرفی شد

گوشی Motorola Edge (2021) دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسل با f/1.9 است. در کنار ان یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.2 و زاویه دید 119 درجه قرار گرفته است که می تواند تصاویر ماکرو را ضبط کند. در نهایت یک دوربین 2 مگاپیکسلی f/2.4 عمق سنج هم وجود دارد.

دوربین موتورولا Edge 2021

دوربین موتورولا Edge 2021

اج ۲۰۲۱ موتورولا یک بلندگو و سه میکروفون وجود دارد اما جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد. همچنین دارای بلوتوث 5.2 ، NFC ، Wi-Fi 6E ، mmWave ، یک اسلات تک سیم کارت، گواهی IP52 و یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن است. این دستگاه رابط کاربری My UX را بر اساس اندروید 11 اجرا می کند و از Ready For پشتیبانی می کند.

قیمت موتورولا Edge 2021 

موتورولا برچسب قیمت 699 دلار را بر روی این تلفن گذاشته است اما در حال اجرای یک پیشنهاد خرید محدود است که قیمت آن را به 499 دلار کاهش می دهد.

نظر شما درباره این گوشی موتورلا چیست؟ برای بازار امریکا شاید قیمت گذاری بدی نداشته باشد اما مثلا در بازاری مثل چین که می میکس ۴ در آن ۷۷۱ دلار است، هیچ شانسی برای زندگی ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۳۱۰ دلار قیمت واقعی این گوشیه

واسه یه گوشی ۷۰۰ دلار داشتن پنل Ips یکم تو ذوق آدم میزنه.
پ ن: سری Mi10 T هم همین بود ولی چیزی که متمایزش میکرد دوربینای کارآمد و چیپست قویش بود.

سری می ده تی این قیمت نبود گلم .

منظورم گلوباله نه اروپا ، این گوشی هم مطمعنا تو سایر مناطق ارزون تره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)