حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A03s با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و Helio P35 رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

ظاهراً سامسونگ پس از برگزاری مراسم Unpacked خود، روزه سکوت گرفته است! زیرا این کمپانی اخیراً محصولات جدید خود را بی سر و صدا و بدون اطلاع قبلی رونمایی کرده است. به طور مثال، دیروز به طور ناگهانی گلکسی A52s رونمایی شد. امروز نیز یک گوشی جدید از سامسونگ رونمایی شده است. گوشی سامسونگ Galaxy A03s، مدتی در شایعات حضور داشت. اما امروز، این گوشی رسماً معرفی شده است که در ادامه به جزئیات آن نیز می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy A03s

سامسونگ اواخر سال گذاشته، از گوشی جدید خود با نام Galaxy A02s رونمایی کرد. این گوشی، یک پایین رده اقتصادی با مشخصاتی جذاب بود. به همین ترتیب، بسیاری از کاربران گوشی‌های این رنج، آن را خریداری کردند.

 

گلکسی A02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

 

اما در نهایت، دوران Galaxy A02s به پایان رسیده است. چرا که اکنون، سامسونگ Galaxy A03s اینجاست! بر اساس اعلام رسمی سایت سامسونگ هند، گوشی پایین رده جدید سامسونگ امروز معرفی شده است. این گوشی، مشخصات مشابهی با نسل قبل دارد. اما همچنان شاهد تغییرات مهمی در این بین هستیم. در ادامه، از مشخصات فنی و قیمت این گوشی اقتصادی صحبت می‌کنیم.

ابتدا، از مهم‌ترین تفاوت بین این گوشی و نسل قبلی آن می‌گوییم. این تفاوت، مربوط به بخش تراشه Galaxy A03s است. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته Galaxy A02s با Snapdragon 450 معرفی شد. این در حالی است که امسال سامسونگ به سراغ تراشه Helio P35 مدیاتک با هسته‌های Cortex-A53 و حداکثر فرکانس کاری ٢.٣ گیگاهرتزی رفته است! نمایشگر Galaxy A03s، دارای قطر ۶.۵ اینچی و پنلی از نوع PLS TFT LCD است. وضوح نمایشگر این گوشی، +HD است.

در بخش سیستم دوربین، این گوشی مشخصاتی مانند نسل قبلی‌اش دارد. به طوری که دوربین اصلی سامسونگ Galaxy A03s، متشکل از سنسورهای ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی است. قابلیت عکاسی ماکرو در این گوشی موجود است. قابلیت زوم دیجیتال ١۰ برابری در این گوشی فراهم است. دوربین سلفی Galaxy A03s نیز دارای وضوح ۵ مگاپیکسلی است و در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. این گوشی، طراحی مشابه با Galaxy A02s دارد. جنس بدنه و فریم Galaxy A03s نیز از پلاستیک است. ٣ یا ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی توسط سامسونگ در نظر گرفته شده است. اگر این میزان حافظه داخلی برای شما کافی نیست، می‌توانید از درگاه کارت حافظه جانبی این گوشی برای تعبیه MicroSD تا سقف ١ ترابایت استفده کنید.

این گوشی، دارای دو سیم کارت و فاقد پشتیبانی از اینترنت 5G است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در Galaxy A03s تعبیه شده‌اند. بلوتوث نسخه ۵.٠، سیستم عامل اندروید ١١ همراه با رابط کاربری OneUI Core 3.1 و ضخامت ٩.١ میلی متری در کنار وزن ١٩۶ گرمی، از دیگر مشخصات Galaxy A03s است. نکته جالبی که در بین Galaxy A03s و نسل قبلی آن وجود دارد، استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت در این گوشی است. حسگر تشخیص اثرانگشت Galaxy A03s، بر روی فریم آن واقع شده است. در نهایت، ظرفیت باتری گوشی جدید سامسونگ، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. سامسونگ اعلام نکرده است که شارژر گلکسی A03s چه توانی دارد.

گلکسی A03s

گلکسی A03s

نوبتی هم که باشد، نوبت به قیمت این دستگاه تازه وارد سامسونگ می‌رسد. همان طور که می‌دانید، این گوشی دارای دو نسخه ٣/٣٢ و ۴/۶۴ گیگابایتی می‌باشد. قیمت این نسخه‌ها، به ترتیب برابر با ١١,۴٩٩ روپیه (معادل ١۵۵ دلار آمریکا) و ١٢,۴٩٩ روپیه (معادل ١۶٨ دلار آمریکا) است.

فکر می‌کنید که Galaxy A03s ارزش خرید کافی دارد؟ مشخصات این دستگاه مورد پسند شما واقع شده است؟ کدام ویژگی Galaxy A03s جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بنظر من بجای گذاشتن چند لنز بی مصرف، یکدونه لنز بذارن یا اثر انگشت که کاربردیه!
بعید میدونم از Redmi 9 ارزونتر باشه و قطعا خرید شیائومی بجای این بصرفه تره

@ahmad1111

نه اصلا ارزش خرید نداره ، با ده دلار بیشر ردمی ۱۰ ، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و سلفی قویتر حافظه دوبرابر و رفرشریت بهتر داره و دارای دو هسته قویتر a75 داره که از هر نظر قوی‌تر است
البته ردمی 9 تقریبا هم قیمت این بازهم خیلی مشخصات فنی بهتری داره
کلا برای خریدن سامسونگ 20تا 30 درصد سهم برند که مفت به جیب کمپانی می‌ره رو باید در نظر بگیریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️