حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y02A با مدیاتک هلیو P35 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو امروز یک تلفن هوشمند پایین رده جدید را معرفی کرد. جدیدترین گوشی مقرون به صرفه ویوو، Y02A نام داشته و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو پی ۳۵ تأمین می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی اقتصادی جدید ویوو بیندازیم.

ویوو Y02A تنها ۱۲۰ دلار قیمت دارد

ویوو Y02A به صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با وضوح 720p مجهز شده است. همان طور که از یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه انتظار داریم، در این دستگاه خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. در قاب پشتی Vivo Y02A ماژول دوربین بزرگی دیده می‌شود. در این ماژول اما تنها یک لنز دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک فلاش LED دیده می‌شود.

Vivo Y02A

جدیدترین تلفن هوشمند ویوو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه ۸ هسته ای مدیاتک هلیو P35 تأمین می‌کند. این تراشه توسط فرآیند ساخت ۱۲ نانومتری تولید شده است. همان طور که وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند، Vivo Y02A از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. طبیعتاً این میزان حافظه داخلی برای بسیاری از کاربران کافی نیست. خوشبختانه اما Y02A از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید (Go Edition) و رابط کاربری Funtouch OS 12‌ مجهز شده است.

Vivo Y02A

ویوو Y02A از دو سیم کارت پشتیبانی کرده؛ و اینترنت LTE را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این تلفن از وای فای  ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و دارای بلوتوث ۵.۰ است. متاسفانه در این گوشی خبری از شارژ سریع نبوده و Y02A تنها از شارژر های ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. Vivo Y02A در حقیقت نسخه جهانی Y11 (2023) است. این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۱۲۰ دلار/ ۱۱۰ یورو دارد. این گوشی هوشمند جدید ویوو در دو رنگ خاکستری کیهانی و آبی ارکید عرضه می‌شود.

گوشی اوپو A1 Pro با اسنپدراگون 695، نمایشگر منحنی 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره تلفن های مقرون به صرفه ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی