حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی A02s سامسونگ جانیشن Galaxy A01 است که در دسامبر گذشته معرفی شد. به صورت خلاصه باید بگویم که Galaxy A02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد.

گلکسی A02s

گلکسی A02s همراه با یک نمایشگر 6.5 اینچی HD+ با طراحی Infinity-V ساخته شده است. این دستگاه در قلب خود از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد که می تواند بخشی از Snapdragon 450 باشد. سامسونگ نوع پردازنده دستگاه را رسما اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که چه سیستم عاملی دارد. البته می شود حدس زد که با ۳ گیگابایت حافظه رم، اندروید Go نباشد.

این گوشی هوشمند دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است که امکان گسترش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می کند.

برای عکاسی شما با گلکسی A02s در مجموع چهار دوربین دارید. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در داخل ناچ قرار دارد. برای دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی شما یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهید داشت.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 وات است اینجا وجود دارد که نسبت به باتری 3000 میلی آمپری A01 یک پیشرفت قابل توجه است. درباره پورت دستگاه صحبتی نشده است.

سامسونگ Galaxy A02s دارای گزینه های رنگ سیاه و سفید است و از فوریه 2021 با قیمت 150 یورو به فروش می رسد. نظر شما درباره گلکسی A02s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

حداقل آ ۰۲ میداد بعد ومدل اسش😐

afsoon

۱۵۰ یورو ؟ هم قیمت نوت ۹ اس😑 اینو باید با ردمی ۹ آ مقایسه کرد

mr.veyani

به قرآن شیا ئومی بی رقیب واقعا

SHREK

به مولا که سامسونگ جلوی شیائومی هیچه توی میانرده و اقتصادی.

Mahdi

۱۵۰ یورو

Babak

به نظرم سامسونگ موقع قیمت گذاری اسمشو اول ۷۰ یورو حساب میکنه بعد میگه حلا چقدر هزینه کردم به اون ۷۰ یورو اضافه میکنه….
این چه قیمتی ه؟
با این مشخصات؟؟؟؟

Milad7

سمِ خالص 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)