حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ میان رده‌های سری Galaxy A خود را از سال‌ها پیش به طور مرتب رونمایی و عرضه می‌کند. چرا که این گوشی‌ها، در بین کاربران از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند. در خبری جدید، باید بگوییم که گوشی جدید این سری امروز رونمایی شده است. سامسونگ Galaxy A52s، جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ است. این گوشی، از تراشه ۶ نانومتری کوالکام و برخی از مشخصات Galaxy A52 بهره گرفته است.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy A52s

سامسونگ در نیمه اول سال ٢٠٢١ میلادی، از گوشی Galaxy A52 و Galaxy A52 5G خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها، دارای سیستم دوربینی جذاب و رفرش ریت بالای نمایشگر بودند.

 

گلکسی A52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

بر اساس گفته‌های News Samsung، در نهایت سامسونگ Galaxy A52s بالأخره پا به عرصه وجود گذاشته است. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تری صحبت کنیم، یکی از معایب گوشی Galaxy A52، تراشه نسبتاً ضعیف بود. به همین دلیل، سامسونگ با توجه به این موضوع از تراشه‌ای قدرتمند در عضو جدید خانواده Galaxy A52 خود استفاده کرده است. با این وجود، برخی از مشخصات فنی این گوشی نسبت به Galaxy A52 دست نخورده باقی مانده‌اند.

از نمایشگر این گوشی شروع می‌کنیم. جایی که میان رده جدید سامسونگ، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD است. خوشبختانه رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز است. وزن این دستگاه، برابر با ١٨٩ گرم است. ضخامت این گوشی نیز ٨.۴ میلی متر می‌باشد. جنس بدنه و فریم Galaxy A52s، همچنان از پلاستیک است. سامسونگ در گوشی میان رده جدید خود، از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G استفاده کرده است. این تراشه، تنها کمی ضعیف‌تر از Snapdragon 780 موجود در Mi 11 Lite 5G است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در ادامه، ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی تازه وارد در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌‌توانید از حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده کنید. دوربین اصلی Galaxy A52s نسبت به Galaxy A52 تغییر خاصی را تجربه نکرده است. این سیستم دوربین اصلی، شامل سنسورهای ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین می‌توان به وسیله این دوربین، عکس‌های فوق عریض و یا ماکرو را به ثبت رساند. لرزشگیر اپتیکال برای سنسور اصلی این گوشی نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت فیلم برداری 4K در A52s موجود است. دوربین سلفی این گوشی، وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

اینترنت 5G و بلوتوث نسخه ۵.٠ به همراه وای فای دو بانده توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در سامسونگ Galaxy A52s موجود هستند. استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 به این گوشی اعطا شده است. باتری Galaxy A52s، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی، از شارژر ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما مشخص نیست که این شارژر ۲۵ واتی درون جعبه Galaxy A52s قرار گرفته است یا خیر.

حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، درون نمایشگر آن واقع شده است. اسپیکر استریو یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی است که در نسخه‌های قبلی نیز شاهد حضور آن بودیم. سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 در سامسونگ Galaxy A52s ارائه می‌شود. در کل، با مرور مشخصات این گوشی به این نتیجه می‌رسیم که با گوشی خیلی جدیدی مواجه نیستیم. بلکه این دستگاه، تنها یک نسخه قدرتمندتر از Galaxy A52 است.

گزیده مشخصات گلکسی A52s

گزیده مشخصات گلکسی A52s

حال، به سراغ قیمت Galaxy A52s می‌رویم. قیمت نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی این گوشی، برابر با ۴۴٩ یورو است. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی نیز قیمتی برابر با ۵٠٩ یورو دارد. در حال حاضر، جزئیاتی از عرضه این گوشی در بازارهای دیگر منتشر نشده است.

نظر شما در مورد Galaxy A52s و مشخصات آن چیست؟ ارزش خرید این گوشی تازه وارد چطور است؟ آیا خرید آن را پیشنهاد می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

گوشی خوبیه . ولی قیمتش کمی تنده

ali karimi

سلام، قیمتش بهش نمیخوره، به پول ایراندبین 12 تا نهایت 14 میلیون میرسهدکه خب باداین پولذمیشه می 10 تی گرفت، بالاخرهذسامسونگه دیگه چی میشه گفت

Tanha122

می ده تی صحفه نمایش و دوربین پایین تری داره ضد اب نیس باتری هم پایاپای هستن فقط پردازنده یکم قوی تری داره

AliSS8

همون ای 52 هست دیگه فقط چیپش بهتر شده
بازم با اختلاف به 10تی نمی‌رسه عزیز

hamidtn

هر روز داره دلار بالاتر و بالاتر می رود . پیش بینی من اینه که حدود 18 میشه با در نظر گرفتن روند صعودی دلار ….

به خاطر یدونه پردازنده میان رده قیمتش شده ۵۰۰ یورو.😐😐
حداقل اگه یه تغییری تو دوربین و باتری میزد و قیمتش ۵۰۰ دلار بود یکم قابل درک بود ولی به خاطر یدونه چیپست میانرده ۵۰۰ یورو شده بهتره همون A52 5G با اسنپ ۷۵۰ بگیری.

Mahdi

با این قیمت باید تله فوتو میزاشت

AliSS8

جمعش کن بابا بنجل ساز واسه یه چیپ کردی 500 یورو؟ واقعا حقته سامسونگ
امیدوارم هرچی زودتر توام به زباله دان تاریخ بپیوندی

afsoon

قیمت جهانی تنده اما فکر کنم توی ایران دور بر ده تا یازده تومن قیمت بخوره که تقریبا انتخاب بدی نیست

mrmoji

عزیز جوک نگو همین الان A52 5G تو ایران 12500 قیمتشه، بعد این بیاد 10 تومنه؟؟!!! 😐

Mr.A

گرونه

Ramin69

با این که خودم طرفدار سامسونگم ولی شائومی با همین قیمت گوشی بهتری رو میده دست مشتری امان از قیمت گذاری سامسونگ

AŁɪ

Are you kidding 😂😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️