حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم ویجت جدید MIUI شیائومی با ظاهر مشابه iOS احتمالاً مختص به چند گوشی است!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، ردمی، شایعات، شیائومی

یکی از نکات مهم در مورد شیائومی، این است که اولین محصول این کمپانی چینی، پوسته MIUI بوده است. بنابراین، رابط کاربری MIUI برای چینی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل، شیائومی بر روی طراحی این رابط کاربری تمرکز زیادی دارد. پیش از این، در مورد سیستم ویجت جدید MIUI صحبت کرده بودیم. اما به تازگی لیست دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این نوع ویجت‌ها مشخص شده است.

سیستم ویجت جدید MIUI تنها برای چند مدل تعیین شده در دسترس قرار خواهد گرفت

چندی پیش، از سیستم جدید ویجت‌های MIUI با طراحی مشابه سیستم عامل iOS صحبت کرده بودیم. این ویجت‌ها، طراحی متفاوتی نسبت به قبل دارند. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران منتظر عرضه عمومی این ویجت‌ها هستند.

 

سبک طراحی جدید ویجت شیائومی MIUI را با زبان طراحی iOS ببینید!

 

به گزارش Gizmochina، شیائومی هم اکنون و در نسخه جدید بتای MIUI، در حال آزمایش ویجت‌های جدید خود با طراحی مشابه iOS است. مراحل آزمایش این ویجت‌های جدید، تا روز ٢٠ اکتبر (٢٨ مهر) ادامه دار خواهد بود. در همین راستا، ماه‌ها طول می‌کشد تا شاهد عرضه گسترده و نهایی این ویجت‌ها به صورت پایدار باشیم. اما پیش از عرضه عمومی این ویجت‌ها، لیستی از دریافت کنندگان این ویجت‌ها منتشر شده است. ظاهراً قرار نیست سیستم ویجت جدید MIUI بر روی تمام گوشی‌های این کمپانی ظاهر شود.

بر اساس اعلام رسمی شیائومی، هم اکنون دستگاه‌های محدودی می‌توانند با ثبت نام در نسخه بتای رابط کاربری MIUI، در طرح تست ویجت‌های جدید این پوسته شرکت کنند. گوشی شما باید دارای سیستم عامل اندروید ١١ باشد. به نظر می‌رسد که این قابلیت‌ها، مربوط به رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced هستند که اخیراً رونمایی شده است. شیائومی گفته بود که این رابط کاربری، به جز بهینگی بیشتر قابلیت دیگری ندارد.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

به تازگی، لیست دستگاه‌های پشتیبانی کننده از سیستم ویجت جدید MIUI منتشر شده است. این لیست، از میان رده‌ها و بالارده‌های شیائومی و ردمی تشکیل شده است. این لیست، متشکل از مدل‌های زیر و برای چین می‌باشد:

– شیائومی می ١١ اولترا

– شیائومی می ١١ پرو

– شیائومی می ١١ نسخه Youth (همان Mi 11 Lite 5G)

– شیائومی می ١١

– شیائومی می ١٠

– شیائومی می ١٠ پرو

– شیائومی می ١٠ اولترا

– شیائومی می ١٠ نسخه Youth

– شیائومی Mi CC9 Pro

– ردمی K40 Pro

– ردمی K40

– ردمی K40 Game Enhanced Edition

– ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی

– ردمی نوت ٩ پرو ۵ جی

– ردمی K30 Pro

– ردمی K30

– ردمی K30 Ultra

– ردمی K30 5G

– ردمی K30i 5G

– ردمی ١٠ ایکس پرو ۵ جی

– ردمی ١٠ ایکس ۵ جی

نکته عجیبی در این لیست وجود دارد که ما را به تعجب می‌اندازد. به طور عجیبی، خبری از گوشی Mi Mix 4 یا سری Mi Pad 5 شیائومی که به تازگی معرفی شده‌اند نیست! ما معتقد هستیم که این سه محصول به عنوان برجسته‌ترین محصولات شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی، می‌بایست از سیستم ویجت جدید MIUI پشتیبانی کنند. به هر حال، از آن جایی که این لیست از یک منبع رسمی منتشر نشده است، ممکن است تغییراتی در آن حاصل شود. بنابراین، بهتر است منتظر انتشار لیست رسمی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این ویجت‌ها از سوی شیائومی باشیم. اما یک نکته دیگر در این بین وجود دارد. از آن جایی که ما به معرفی رابط کاربری MIUI 13 نیز نزدیک هستیم، ممکن است ویژگی ویجت جدید MIUI نیز در همان رابط کاربری قرار داده شود.

 

امکانات MIUI 13 شیائومی لو رفت؛ تمرکز بر روی گیمینگ و تجربه بصری جدید

 

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ آیا گوشی شما در این بین دیده می‌شود؟ کدام ویژگی این ویجت برای شما جالب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

شیائومی کپی بردارترین برند چینی که دیدمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️