حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو نیز گوشی میان رده با تراشه Dimensity 810 عرضه می‌کند+سایر مشخصات دستگاه

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات، مدیاتک

مدیاتک اخیرا تراشه‌های میان رده جدید خود را با نام‌های Dimensity 920 و Dimensity 810 معرفی کرد که از لیتوگرافی 6 نانومتری و هسته‌های Cortex A76 ARM استفاده کرده و دارای سرعت کلاک تا 2.4 گیگاهرتز نیز می‌باشند. همانطور که دیروز نوشتیم، انتظار می‌رود که شاهد استفاده از این تراشه‌ها برای اولین بار در یک گوشی متعلق به ریلمی، احتمالاً Realme 8s، باشیم. در همین حال، به‌نظر می‌رسد اوپو نیز بر روی گوشی میان رده و ناشناخته جدیدی کار می‌کند که قدرت آن توسط تراشه Dimensity 810 تأمین می‌شود. حال، به‌تازگی مشخصات و جزئیات گوشی آینده اوپو در اینترنت فاش شده است که با هم نگاهی به آن می‌اندازیم.

گوشی هوشمند اوپو با تراشه Dimensity 810

به گزارش mysmartprice، اوپو بزودی تلفن جدید خود با چیپست MediaTek Dimensity 810 را عرضه می‌کند. جزئیات و مشخصات کلیدی این دستگاه توسط افشاگر Mukul Sharma به‌صورت آنلاین فاش شده است که طبق ادعای وی، گوشی جدید Oppo علاوه‌بر بهره‌مندی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰، دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار P2i نیز می‌باشد.

همچنین این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD و رفرش ریت 90 هرتز بوده و دارای ترکیب سه‌گانه دوربین شامل یک لنز اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ، یک لنز اولتراواید با سنسور 8 مگاپیکسلی Hynix Hi846 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز می‌باشد.

گوشی هوشمند اوپو با تراشه Dimensity 810

گوشی هوشمند اوپو با تراشه Dimensity 810

باتری این دستگاه نیز شامل یک نمونه 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می‌باشد. این دستگاه همچنین دارای محافظ نمایشگر از Corning Gorilla Glass 5 و پنل پشتی سه‌بعدی خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثر انگشت در لبه کناری اشاره کرد. به گفته افشاگر مذکور، متاسفانه این تلفن از NFC پشتیبانی نمی‌کند.

نام رسمی میان رده جدید اوپو کماکان مشخص نیست. با این حال انتظار می‌رود جزئيات بیشتری از آن طی روزهای آتی اعلام شود.

نظر شما راجع‌به میان رده جدید اوپو و مشخصات احتمالی آن شامل بهره‌مندی از تراشه جدید مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره گوشی اوپو، نیدونم چرا مدیاتک تو تراشته جدید خودش از کورتکس های a76 استفاده کرده، دیگه حداقل از کورتکسهای a77باید استفاده میکرد، درسته که یه چیپست میانرده هستش، ولی دیگه از این به بعد باید گوشهایی با کورتکسهای x2 وa710 وa510 باشیم کهarmدرست کرده، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی