حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A03s با تراشه Helio P35 در کنسول گوگل پلی دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ مدتی پیش از Galaxy A02s رونمایی کرد. این دستگاه، قیمتی اقتصادی و مشخصاتی رده پایین برای کاربرانی با بودجه کم‌تر داشت. این بار سامسونگ Galaxy A03s در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده است. اما این لیست، چه مشخصات کلیدی از Galaxy A03s را به ما نشان می‌دهد؟

مشخصات لو رفته از سامسونگ Galaxy A03s در لیست کنسول گوگل پلی

مدتی پیش، رندر گلکسی A03s را مشاهده کردیم. پس از آن، بر اساس صفحه گیک بنچ این گوشی دریافتیم که قرار است سامسونگ از تراشه Helio P35 در آن استفاده کند.

 

به گلکسی A03s سامسونگ با طراحی تکراری سلام کنید!

 

اما مشخصات بیشتری از این گوشی به دست آمده است. بر اساس گزارش Mysmartprice، به نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی از گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A03s، نزدیک باشد. این گوشی در چند ماه گذشته، تأییدیه‌های مختلفی را دریافت کرده است. بنابراین، زمان معرفی این گوشی نزدیک‌تر از ٱنچه است که فکرش را بکنید! به طور مثال، گلکسی A03s در لیست تأییدیه‌ی FCC مشاهده شده بود. از سوی دیگر، این گوشی در پلتفرم بنچمارک گیک بنچ نیز خود را نشان داد. اما این پایان ماجرا نیست. چرا که این بار Galaxy A03s در جایی دیگر لو رفته است. این گوشی، به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

لیست کنسول گوگل پلی سامسونگ Galaxy A03s

ابتدا اجازه دهید تا از جزئیات موجود در صفحه کنسول گوگل پلی سامسونگ Galaxy A03s شروع کنیم. در ابتدا، می‌توان مانند رندرهای قبلی این گوشی، ناچ قطره‌ای را در نمایشگر مشاهده کرد. به همین صورت، طراحی دستگاه نهایتاً به همان شکلی است که پیش‌تر دیده بودیم. در ادامه، اعلام شده است که وضوح نمایشگر گوشی جدید سامسونگ +HD است. تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر با ٣٠٠ پیکسل بر اینچ است. در این گوشی، از مغز متفکری با نام Helio P35 استفاده شده است. هلیو P35 دارای لیتوگرافی ١٢ نانومتری و هسته‌های Cortex-A53 است.

هم اکنون، ما اطلاعات لو رفته زیادی از Galaxy A03s را در اختیار نداریم. اما با استناد به منابع مختلف، می‌توان گفت که این گوشی اقتصادی از نمایشگر ۶.۵ اینچی نوع IPS LCD به همراه رفرش ریت ۶٠ هرتزی برخوردار است. ضخامت این دستگاه، برابر با ٩.١ میلی متر است. در بخش دوربین اصلی، گلکسی A03s مانند نسل قبلی خود به دوربین اصلی سه گانه تجهیز شده است. این سیستم دوربین، دارای سنسورهای ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو است. از سوی دیگر، دوربین سلفی تکی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی اقتصادی، می‌توان به درگاه Type-C، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

مشخصات Galaxy A03s را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که سامسونگ چند وقت دیگر از این گوشی رونمایی می‌کند؟ قیمت احتمالی Galaxy A03s را در چه بازه قیمتی تخمین می‌زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️