حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی A03s سامسونگ با طراحی تکراری سلام کنید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ به طور معمول، در بازار گوشی‌های هوشمند رده پایین، فروش خوبی را تجربه می‌کند. این فروش خوب، به منزله تولید دستگاه‌هایی با ارزش خرید معقول هست. بنابراین، این کمپانی کره‌ای‌ برای بقا در این بازار، باید ارزش خرید خود را حفظ کند. در آخرین شایعات، گلکسی A03s سامسونگ لو رفته است. همچنین رندری از این گوشی منتشر شده است که طراحی نهایی آن را به تصویر می‌کشد. در ادامه، به این رندرها و برخی از مشخصات مربوط به این گوشی رونمایی نشده می‌پردازیم.

گلکسی A03s سامسونگ در راه است

حدوداً ۶ ماه قبل، سامسونگ گوشی پایین رده جدید خود را رونمایی کرد. این گوشی، با وجود قیمت کم، از طراحی نسبتاً به روزی برخوردار بود. گلکسی A02s، گوشی بود که توانست یکی از بازیگران اصلی بازار پایین رده‌های اقتصادی باشد.

 

گلکسی A02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

 

و اما کم کم نوبت به پا به عرصه وجود گذاشتن جانشین Galaxy A02s رسیده است. به همین صورت، شاهد درز شایعات جدیدی از گلکسی A03s سامسونگ هستیم. به گزارش Mysmartprice، سامسونگ در نظر دارد تا Galaxy A03s را به زودی رونمایی کند. اما در ادامه، نگاهی به برخی از جزئیات مربوط به آن داریم.

رندر Galaxy A03s

گوشی Galaxy A03s، با طراحی جدیدی ارائه نمی‌شود. البته فعلاً! ظاهراً سامسونگ می‌خواهد این گوشی پایین رده اقتصادی را با همان طراحی نسل قبل، روانه بازار کند. ایده‌ای که چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. با این حال، OnLeaks رندرهایی را از این گوشی منتشر کرده است.

رندر گلکسی A03s سامسونگ

رندر نهایی گلکسی A03s سامسونگ

در این رندرها، شاهد استفاده از بدنه‌ای پلاستیکی با مقداری خمیدگی در لبه‌های قاب پشتی هستیم. بر روی این قاب، می‌توان لوگوی حک شده سامسونگ را به همراه ماژول دوربین اصلی سه گانه مشاهده کرد. با وجود طراحی یکسان، یک خبر خوب را در گلکسی A03s سامسونگ شاهد هستیم: وجود حسگر تشخیص اثرانگشت!

بله، این گوشی از حسگر تشخيص اثرانگشت خازنی تعبیه شده بر روی فریم استفاده می‌کند. دکمه پاور Galaxy A03s با همین حسگر ادغام شده است. در نهایت، در قاب جلویی شاهد وجود ناچ قطره‌ای Infinity V سامسونگ هستیم. این ناچ، میزبانی از دوربین سلفی تکی را بر عهده دارد.

مشخصات احتمالی Galaxy A03s سامسونگ

گلکسی A03s سامسونگ، عنوان یک پایین‌ رده اقتصادی را خواهد داشت. اما مشخصات احتمالی این گوشی از چه مواردی تشکیل شده است؟ ضخامت این گوشی، در حالت عادی ٩.١ میلی متر است. اما با احتساب بیرون زدگی دوربین، این رقم به ٩.۵ میلی متر نیز می‌رسد. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در پایین این گوشی تعبیه شده‌اند.

نسل قبل این گوشی، از درگاه MicroUSB 2.0 برخوردار بود. به نظر می‌رسد که نمایشگری با قطر ۶.۵ اینچی در این گوشی استفاده شود. دوربین اصلی نیز مانند نسل قبل، متشکل از سنسورهای ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری این گوشی، احتمالاً مانند نسل قبل ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت بود. استفاده از شارژر ١۵ واتی درون جعبه برای این گوشی نیز دور از ذهن نیست.

فکر می‌کنید که گلکسی A03s سامسونگ در بازار پایین رده‌ها و در سال ٢٠٢١ میلادی، چه عملکردی را از خود به جای بگذارد؟ آیا سامسونگ می‌تواند شاهد استقبال مشتریانش از این دستگاه باشد؟ نظر شما در مورد Galaxy A03s چیست؟ آیا این گوشی برای شما از جذابیت خاصی برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچ نظری ندارم بابتش😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️