حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اولیه ریلمی GT Master Edition را با پشتیبانی از MagDart ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

به یاد دارید که حدود یک هفته پیش از رونمایی اکوسیستم شارژ بی سیم ریلمی با نام MagDart صحبت کردیم؟ این اکوسیستم، متشکل از طیف گسترده شارژرهای بی سیم، پاوربانک و دیگر اکسسوری‌های جذاب بود. حال به نظر می‌رسد که پشتیبانی از این اکوسیستم در حال اضافه شدن به گوشی‌های جدید ریلمی است. صحبت ما، در مورد نسخه اولیه ریلمی GT Master Edition با پشتیبانی از MagDart است.

نسخه اولیه ریلمی GT Master Edition با پشتیبانی از شارژرهای MagDart در تصاویری زنده دیده شد

ریلمی مدتی پیش از سری Realme GT Master Edition خود رونمایی کرد. این سری، دارای دو عضو استاندارد و Explorer هستند. این گوشی‌ها، فاقد پشتیبانی از شارژرهای اکوسیستم MagDart هستند.

 

ریلمی GT Master Edition و نسخه Explorer آن رسماً معرفی شدند

 

به گزارش Gizmochina، برند چینی ریلمی به تازگی از سیستم‌های شارژ بی سیم خود با نام MagDart رونمایی کرده است. اما متأسفانه در حال حاضر هیچ کدام از دستگاه‌های این کمپانی از فناوری مورد اشاره پشتیبانی نمی‌کنند. البته ما شاهد رونمایی از Realme Flash از سوی ریلمی بودیم. اما این گوشی، تنها یک طرح مفهومی است و احتمالاً عرضه هم نمی‌شود. حال یک تصویر زنده از نسخه اولیه ریلمی GT Master Edition منتشر شده است. بنابر این تصویر زنده، نسخه اولیه ریلمی GT Master Edition از فناوری MagDart این کمپانی پشتیبانی می‌کند. هر چند که در حال حاضر تأیید رسمی برای این موضوع وجود ندارد.

 

مشخصات Realme Flash اعلام شد: اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و سنسور ۵٠ مگاپیکسلی

 

تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه گوشی تازه رونمایی شده ریلمی، از سوی 91Mobiles و OnLeaks فاش شده‌اند. تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه Realme GT Master Edition این گوشی را در رنگ Snow Mountain نشان می‌دهند. این دستگاه، از فناوری MagDart در سه صورت پاوربانک، شارژر بی سیم ١۵ واتی و شارژر بی سیم ۵٠ واتی پشتیبانی می‌کند. به غیر از این تصاویر، جزئیات دیگری از نسخه اصلاح شده Realme GT Master Edition در دسترس نیست. با این حال بر اساس گفته‌های OnLeaks، ریلمی به زودی دستگاه‌های بیشتری را با پشتیبانی از فناوری MagDart رونمایی می‌کند. اما در حال حاضر مشخص نشده است که چه زمانی ریلمی قصد رونمایی از دستگاه‌هایی با این فناوری را دارد.

ریلمی قصد دارد تا Realme GT Master Edition را به زودی وارد بازارهای اروپا و هند کند. نسخه‌ای که از آن صحبت کرده‌ایم، هرگز به تولید انبوه نرسیده است و تنها یک طرح مفهومی محسوب می‌شود. نسخه نهایی Realme GT Master Edition دارای نمایشگری ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD است. تراشه موجود در Realme GT Master Edition همان Snapdragon 778G با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC است. دوربین اصلی سه گانه این گوشی متشکل از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر سمت چپ تعبیه شده است. باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۶۵ واتی درون جعبه و رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه‌ی اندروید ١١، از دیگر مشخصات این گوشی است.

نظر شما در مورد نسخه اولیه Realme GT Master Edition چیست؟ آیا وجود فناوری MagDart برای شما مهم است؟ کدام ویژگی MagDart را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️