حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو MagVOOC را با الهام از شارژ مغناطیسی ریلمی و اپل معرفی خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات، گجت‌های داغ

اپل سال گذشته از فناوری شارژ وایرلس مغناطیسی خود با نام MagSafe رونمایی کرد که توسط سیم پیچ شارژ و با کمک آهنرباهای داخلی در زیر قاب پشتی سری آیفون ۱۲، می‌توانستید گوشی خود را با نهایت توان 15 وات شارژ کنید. در ادامه، ریلمی نیز با الهام از فناوری اپل، شارژ مغناطیسی MagDart خود را رونمایی کرد که گوشی هوشمند را با سرعت 15 و 50 وات شارژ می‌کند. حال به‌دنبال ریلمی، گفته می‌شود که شرکت مادر آن یعنی اوپو بر روی فناوری مشابهی کار می‌کند که طبق گواهینامه لو رفته، نام این شارژر وایرلس مغناطیسی، MagVOOC خواهد بود.

شارژ مغناطیسی اوپو MagVOOC

به گزارش mysmartprice، مکانیسم این شارژر با استفاده از آهنرباهای دستگاه برای شارژ بی‌سیم تلفن با سیم‌پیچ در پشت آن می‌باشد. اوپو اخیرا علامت تجاری شارژ MagVOOC را ثبت کرده است.

فهرست علامت تجاری، جزئیات زیادی در مورد مکانیزم شارژ نشان نمی‌دهد. با این حال، با توجه به آنچه گفته شد، می‌توان انتظار داشت که مکانیسم نسبتا مشابهی را با نمونه Realme ببینیم. این بدان معناست که اوپو می‌تواند MagVOOC را با سرعت شارژ مغناطیسی 50 وات و 15 وات رونمایی کند. این شرکت همچنین می‌تواند دستگاه‌های شارژ ویژه و سایر لوازم جانبی را که دارای فناوری مشابه هستند را به‌همراه آن عرضه کند.

اوپو MagVOOC

اوپو MagVOOC

Realme چندی پیش فناوری ۵۰ وات خود را با نام MagDart رونمایی کرد که برای استفاده از شارژ وایرلس، به پشت تلفن متصل شده و می‌تواند باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی را تا 20 درصد ظرفیت خود در تنها پنج دقیقه و شارژ کامل را درعرض یک ساعت عملی کند. شارژر مغناطیسی 50 وات همچنین دارای سیستم خنک‌کننده فعال با هدف حفظ دمای صفحه اصلی و سیم‌پیچ در سطوح ایمن می‌باشد.

ریلمی همچنین دارای یک پک شارژ 15 واتی است که مشابه آنچه اپل برای سری آیفون 12 ارائه داد، می‌باشد. با این حال، ضخامت شارژر MagDart تنها 3.9 میلی‌متر بوده که 26.4 درصد نازک‌تر از شارژر MagSafe اپل می‌باشد.

دستگاه‌های آینده Oppo احتمالاً پس از معرفی فناوری شارژ مغناطیسی جدید، از آن استفاده خواهند کرد. در زمان نگارش این مطلب، این شرکت هیچ گونه اطلاعات رسمی در مورد معرفی MagVOOC ارائه نکرده است.

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به فناوری شارژ مغناطیسی اوپو با نام MagVOOC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی