حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Realme GT Master Edition مشخص شد: مصرف انرژی بسیار بهینه

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، ریلمی، عمر باتری

ریلمی که امروزه کم نام آن را نمی‌نوشیم، گوشی‌های جذابی را تولید کرده است. یکی از سری گوشی‌های جذاب این کمپانی، خانواده ریلمی GT است. حال، گوشی تازه وارد ریلمی، به تازگی در تست‌های Gsmarena حاضر شاه است. در ادامه، نگاهی به عمر باتری Realme GT Master Edition داریم.

ریلمی جی تی مستر ادیشن

ریلمی چند وقت پیش، از گوشی‌های جدید خود با نام Realme GT Master Edition و Realme GT Explorer Master Edition رونمایی کرد. گوشی Realme GT Master Edition، نسخه پایه این سری است.

 

ریلمی GT Master Edition و نسخه Explorer آن رسماً معرفی شدند

 

این گوشی تازه وارد، اخیراً از سوی Gsmarena بررسی شده است. این تست‌ها، نشان می‌دهند که باتری این گوشی تا چه حد بازدهی دارد و سرعت شارژ آن چطور است. بنابراین، اجازه دهید تا پیش از رسیدن به عمر باتری Realme GT Master Edition، مروری بر مشخصات مرتبط آن داشتیم:

– نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD

– تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G

– سیستم عامل اندروید ١١ در کنار رابط کاربری RealmeUI 2.0

– باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۵ واتی درون جعبه

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

عمر باتری Realme GT Master Edition: ظرفیت باتری کم‌تر، بهره وری بیشتر!

عمر باتری Realme GT Master Edition

همان طور که خواندید، باتری این گوشی ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی است. این در حالی است که رقبای این گوشی، مجهز به باتری با ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت و یا بیشتر هستند. اما عمر باتری Realme GT Master Edition چطور است؟ در ابتدا، باید بگوییم که این گوشی توانسته است در حالت استفاده ترکیبی، بازدهی ١١۴ ساعته را ثبت کند. این بازدهی، عمر باتری Realme GT Master Edition را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد. در بخش‌های تماس 3G، وب گردی و پخش ویدئو نیز این گوشی به ترتیب تا حدود ٢٩، ١۴ و ٢٠ ساعت دوام آورده است. تست وب گردی این گوشی، با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی انجام شده است.

در کل، این اولین گوشی با تراشه Snapdragon 778G است که مورد بررسی Gsmarena قرار می‌گیرد. با توجه به تست‌های این گوشی، می‌توان گفت که تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G بهینگی زیادی دارد و می‌تواند عمر باتری خوبی را برای گوشی‌هایی که حتی ظرفیت باتری کمی دارند، به ارمغان بیاورد. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری ریلمی GT Master Edition با ریلمی GT، وان پلاس نورد ٢، پوکو X3 GT و گلکسی A52 موجود است:

تست سرعت شارژ گوشی جدید ریلمی

همان طور که گفتیم، این دستگاه موجود به شارژر ۶۵ واتی درون جعبه می‌باشد. این شارژر، در بسیاری دیگر از گوشی‌های هم رده ریلمی نیز موجود است. اما اجازه دهید تا ببینیم این شارژر ۶۵ واتی، در چه مدت زمانی می‌تواند باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی Realme GT Master Edition را شارژ کند:

همان طور که مشاهده می‌کنید، طولی نمی‌کشد تا این گوشی به سرعت و به طور کامل شارژ شود. تنها نیم ساعت زمان لازم است تا این دستگاه به صورت کامل شارژ شود. نظر شما در مورد عملکرد این گوشی چیست؟ آیا بازدهی آن برای شما مناسب است؟ سرعت شارژ آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

من Poco x3 NFC دارم امتیازش 125بود ولی آنقدر از باطریش ناراضیم که نمی دونن چی بگم
بعد F3 با ظرفیت کمتر خیلی بهتر از اینه

Mahdi

از اسنپ ۷۷۸ کمتر از این انتظار نمیرفت

Mahdi

گوشی خیلی خوبیه😆😆
امتیازشم راضی کنندست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️