حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، ریلمی، عمر باتری

ریلمی چندی پیش از گوشی‌های جدیدی در سری Realme GT رونمایی کرد. این گوشی‌ها، از نسل Master Edition گوشی‌های ریلمی هستند. حال، عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به تست‌های مرتبط این گوشی در بخش باتری داریم.

ریلمی GT اکسپلورر مستر ادیشن

ما چندی پیش گفتیم که عمر باتری Realme GT Master Edition مشخص شده است. این گوشی، مصرف بهینه‌ای داشت و عملکرد آن، جذاب بود.

 

عمر باتری Realme GT Master Edition مشخص شد: مصرف انرژی بسیار بهینه

 

حال Gsmarena به سراغ نسخه Explorer آن دستگاه رفته است. نسخه Explorer، با نمایشگری بزرگ‌تر، تراشه‌ای قدرتمندتر و ظرفیت باتری بیشتری همراه شده است. حال، عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition مشخص شده است. اما پیش از رسیدن به این بخش، مروری بر مشخصات آن داریم:

– نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 870

– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۵ واتی درون جعبه

عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition

عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition

این گوشی، تفاوت‌های نسبتاً محسوسی با نسخه استاندارد خود دارد. به طوری که حجم باتری از آن نسخه، ٢٠٠ میلی آمپر ساعت بیشتر شده است. اما این افزایش حجم باتری، تا چه حد بر عمر باتری تأثیر گذار است؟ خب، در ابتدا عمر باتری Realme GT Explorer Master Edition در حالت استفاده ترکیبی، به ١١٧ ساعت رسیده است. این میزان، از نسخه استاندارد بیشتر است. به همین صورت، عمر باتری این گوشی در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد.

پس از آن، این گوشی حدود ٢٨ ساعت در تست تماس 3G دوام آورده است. در تست‌های وب گردی و پخش فیلم نیز شاهد بازدهی ١۶ و ٢١ ساعته هستیم. در نتیجه، این گوشی توانسته است نتایجی جذاب را به دست بیاورد. در تصویر زیر، می‌توانید مقایسه‌ای از عمر باتری ریلمی GT Explorer Master Edition را با برخی دیگر از دستگاه‌ها مشاهده کنید:

تست سرعت شارژ گوشی رده بالای ریلمی

ریلمی GT Explorer Master Edition با شارژر ۶۵ واتی درون جعبه عرضه می‌شود. حال، نگاهی به عملکرد این شارژر داریم.

در نیم ساعت اول، ٩۶ درصد از ظرفیت باتری شارژ می‌شود. در نهایت، ٣٣ دقیقه طول می‌کشد تا این گوشی فول شارژ شود. در نتیجه، این گوشی با ظرفیت باتری بیشتر تنها ٣ دقیقه دیرتر از نسخه استاندارد خود شارژ می‌شود! در کل، سرعت شارژ این دستگاه به طور قابل توجهی بالا است. عمر باتری نیز بسیار خوب است. بنابراین، در بخش‌های مختلف سیستم باتری می‌توان بر روی این دستگاه حساب باز کرد.

نظر شما در مورد عملکرد و تست بازدهی باتری این گوشی چیست؟ سرعت شارژ Realme GT Explorer Master Edition چیست؟ در کل، این گوشی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️