حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ROG Phone 5S با Snapdragon 888 Plus، احتمالا ٢۵ مرداد معرفی شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، ایسوس، شایعات

ایسوس گوشی‌های گیمینگ خود را نیز با برند ROG یا همان Republic Of Gamers روانه بازار کرد. آخرین سری پرچمدار این کمپانی در سری ROG، همان ROG Phone 5 است که پیش‌تر در سه نسخه رونمایی شده بودند. اما همچنان اعضای جدیدی در راه پیوستن با خانواده ROG Phone 5 هستند! به تازگی گوشی ایسوس ROG Phone 5S در شایعات موثّق لو رفته است. گفته می‌شود که این گوشی با برترین تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد.

مشخصات و جزئیات لو رفته از گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5S

ایسوس اوایل سال جاری میلادی از سری گوشی‌‌های گیمینگ ROG Phone 5 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها، مخصوص گیمینگ طراحی شده بودند. به همین صورت، به سرعت به یکی از سری‌های محبوب گوشی‌های گیمینگ بدل شدند.

 

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 به همراه مدل پرو و مدل محدود Ultimate Edition رسما معرفی شد

 

این بار به گزارش Mysmartprice، ایسوس چند ماه قبل گوشی ROG Phone 5 را به همراه نسخه پرو و Ultimate Edition آن رونمایی کرد. این سه دستگاه مجهز به تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 هستند. همچنین این گوشی‌ها به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی مجهز شده بودند. در حال حاضر، شایعاتی مبنی بر آماده شدن ایسوس برای رونمایی یک گوشی جدید در حال انتشار است. این گوشی در سری ROG Phone 5 حضور دارد. نام این دستگاه، ایسوس ROG Phone 5S می‌باشد. این دستگاه همچنان به صورت رسمی تأیید نشده است. اما بسیاری از مشخصات کلیدی این گوشی گیمینگ لو رفته‌اند. جدا از مشخصات این دستگاه، حتی تاریخ معرفی آن لو رفته است! اما این جزئیات از چه قرار هستند؟

در ابتدا، از مشخصات گوشی جدید ایسوس ROG Phone 5S شروع می‌کنیم. طبق جزئیات فاش شده از این محصول، ایسوس قصد دارد از نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١۴۴ هرتز در آن استفاده کند. اندازه این نمایشگر همچنان ناشناخته است. اما گمان می‌شود که اندازه نمایشگر ROG Phone 5S، حدود ۶.٧ اینچ باشد. در بطن این گوشی، قلب تپنده‌ای با نام Snapdragon 888 Plus به کار رفته است. اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس، تراشه‌ای ۵ نانومتری است که به عنوان قدرتمندترین تراشه کوالکام نیز شناخته می‌شود. نکته عجیب، این است که تولید کنندگان به طور ناگهانی در حال تجهیز گوشی‌های پرچمدار خود به این تراشه تازه وارد هستند!

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

ایسوس برای این دستگاه، ١۶ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. نوع حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی، به ترتیب LPDDR5 3200MHZ و UFS 3.1 است. ممکن است حتی یک نسخه از این گوشی با ١٨ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. انتظار می‌رود که ایسوس سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض را در این گوشی ارائه دهد. در حال حاضر، وجود ROG Phone 5S هنوز رسمی نیست.

اکنون سری ROG Phone 5 از دوربین اصلی سه گانه برخوردار است. این دوربین، شامل سنسورهای ۵+١٣+۶۴ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی این دستگاه، IMX686 سونی می‌باشد. به همین صورت، می‌توان انتظار استفاده از چنین سیستم دوربینی را در ایسوس ROG Phone 5S نیز داشته باشیم. با توجه به مشخصات فاش شده دیگر از گوشی گیمینگ جدید ایسوس، این کمپانی قصد دارد تا از باتری غول پیکری با ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعت در آن استفاده کند. شارژر این دستگاه نیز توان ۶۵ واتی خواهد داشت. همان طور که گفتیم، مشخصات لو رفته از این گوشی به این شرح بوده است. اما در نهایت ROG Phone 5S چه زمانی رونمایی می‌شود؟

باید گفت که اطلاعات مبهمی در مورد این گوشی وجود دارد. با این وجود، گفته می‌شود که تاریخ رونمایی از ایسوس ROG Phone 5S برای ١۶ آگست (٢۵ مرداد) تعیین شده است. همچنین رندری از این دستگاه منتشر نشده است. بنابراین، توصیه می‌کنیم تا زمان تأیید رسمی ایسوس مبنی بر وجود این دستگاه، صبور باشید!

نظر شما در مورد ROG Phone 5S چیست؟ آیا گوشی‌های گیمینگ امسال را می‌پسندید؟ کدام ویژگی ROG Phone 5S جالب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️