حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش می میکس ۴ شیائومی پیش از رونمایی رسمی به ۱۵۰۰۰۰ دستگاه رسیده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

پیش از این مشخص شد که کمپانی شیائومی قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، از سری جدید پرچمداران خود در دسته گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رونمایی کند. 10 آگوست، زمانیست که برای اولین بار شاهد معرفی گوشی تمام صفحه Mi Mix 4 شیائومی با تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر و همچنین تبلت Mi Pad 5 این شرکت خواهیم بود. در همین راستا، امروز می‌شنویم که پیش فروش می میکس ۴ شیائومی پیش از رونمایی رسمی از این گوشی، به ۱۵۰۰۰۰ دستگاه رسیده است.

پیش فروش ۱۵۰۰۰۰ عددی می میکس ۴ شیائومی پیش از رونمایی رسمی از این گوشی

به نقل از وب‌سایت playfuldroid، درحال‌حاضر Xiaomi Mi Mix 4 پیش از عرضه رسمی، برای پیش فروش از طریق غول تجارت الکترونیکی چینی JD.com ثبت شده است که نشان می‌دهد تعداد پیش ثبت‌نام کنندگان این گوشی پرچمدار، به 150000 عدد می‌رسد.

علاقه شدید کاربران داخلی این شرکت به این سری تعجب‌آور نیست؛ چراکه تلفن‌های هوشمند سری Mi Mix همواره در بازار چین مورد توجه بوده‌ و همیشه در چندین دوره از پیش فروش این دستگاه‌ها، همگی آنها درعرض چند ثانیه به‌فروش رسیده‌اند.

پیش فروش ۱۵۰۰۰۰ عددی شیائومی می میکس ۴

پیش فروش ۱۵۰۰۰۰ عددی شیائومی می میکس ۴

اگرچه درحال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند Mi Mix 4 شیائومی وجود ندارد، اما همین دیروز بود که ما از لیست بنچمارک Geekbench دریافتیم که این گوشی از آخرین تراشه پرچمدار ساخت شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد. همچنین تیزری برای می میکس ۴ به‌منظور بالابردن هیجان معرفی از آن توسط شیائومی منتشر شد که به حاشیه‌های باریک نمایشگر آن اشاره داشت.

به‌غیر از این موارد، Mi Mix 4 همچنین دارای یک دوربین سلفی انقلابی زیر نمایشگر خواهد بود که گفته می‌شود درمیان رقبای خود که با این تکنولوژي عرضه شده‌اند و یا خواهند شد( مانند اکسون ۳۰ و یا گلکسی زد فولد ۳)، بهترین کیفیت خروجی تصویر را خواهد داشت.

همچنین دیروز تصویری از داخل فروشگاه شیائومی به‌بیرون درز کرد که گوشی می میکس ۴ این شرکت را از زاویه پنل جلویی آن که به‌صورت تمام صفحه و همچنین پنل پشتی و طراحی قاب دوربین آن نشان می‌دهد.

دوربین زیرنمایشگر شیائومی Mi Mix 4 خوب پنهان می شود اما سلفی های دلچسبی نمی گیرد

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به میزان پیش فروش گوشی Mi Mix 4 شیائومی و طراحی و مشخصات آن چیست؟ شما تا چه اندازه برای معرفی این سری جدید هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

واقعا گوشی محشریه فقط ادامه بده تا پردازنده ۱ نانومتری که احتمالا سال ۲۰۲۵ باشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی