حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر شیائومی Mi Mix 4 در کنار تبلت Mi Pad 5 لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، تبلت، شایعات، شیائومی

شیائومی؛ نامی که این روزها زیاد می‌درخشد. همین دیشب بود که خبر اول شدن شیائومی را در سهم فروش گوشی‌های هوشمند ماه جولای ٢٠٢١ خواندیم. اما شیائومی می‌خواهد محصولات بیشتری را به صورت رسمی رونمایی کند. به همین ترتیب، شیائومی در تاریخ ١٩ مرداد از شیائومی Mi Mix 4 و تبلت Mi Pad 5 رونمایی می‌کند. اما در این فاصله، تصویر شیائومی Mi Mix 4 به همراه تبلت Mi Pad 5 لو رفته است.

تصویر شیائومی Mi Mix 4 نیز لو رفت

شیائومی مراسم جدیدی را برای تاریخ ١٩ مرداد مقرر کرده است. این مراسم، در کشور مادری شیائومی، یعنی چین برگزار خواهد شد. به سادگی می‌توان گفت که این مراسم، بزرگ‌ترین رویداد شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی است.

 

شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید شیائومی، ١٩ مرداد معرفی می‌شوند

 

ما پیش از این مطالب زیادی از شیائومی Mi Mix 4 و تبلت Mi Pad 5 به اشتراک گذاشته بودیم. اما در این بین، هیچ کدام از اخبار کاملاً معتبر نبودند. چرا که هر کدام از آن‌ها، توسط افشاگران مختلفی لو رفته بودند. اما امروز به گزارش Mi Update Ph، با تصاویری احتمالاً رسمی روبه‌رو هستیم. این موضوع، به ما اجازه می‌دهد تا دیداری نهایی با محصولات جدید شیائومی داشته باشیم. ابتدا اجازه دهید تا از مهم‌ترین محصول جدید شیائومی، یعنی Xiaomi Mi Mix 4 شروع کنیم. اخیراً یک تصویر شیائومی Mi Mix 4 به بیرون درز کرده است.

هر چند این تصویر زنده نیست. اما پوستر تبلیغاتی و رسمی این گوشی در یکی از فروشگاه‌های چینی مشاهده شده است. همین موضوع، سبب می‌شود تا بیش از پیش این طراحی قطعی به نظر برسد. البته برخی از طراحان، طراحی این گوشی را در تصاویر خود پیاده کردند. در نهایت، این شما و این هم از تصویر شیائومی Mi Mix 4!

پوستر لو رفته از Mi Mix 4

پوستر لو رفته از Mi Mix 4

همان طور که می‌بینید، تصویر منتشر شده از قاب پشتی این گوشی است. پیش از این، ما تصویر واضحی از قاب پشتی Mi Mix 4 مشاهده نکرده بودیم. این گوشی، در یک روشن لو رفته است. ماژول دوربین مستطیلی این گوشی، شاخص‌ترین نکته‌ای است که به چشم می‌خورد. در این ماژول، دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته است. بر اساس این تصویر، می میکس ۴ از لنز پریسکوپ تله فوتو بهره مند است. پیش از این در مطلب مشخصات Mi Mix 4، از جزئیات این گوشی صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: چه چیزی در مورد پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم؟

 

در ادامه، این تصویر عبارت 108MP را نشان داده است. بر اساس شایعات، دوربین اصلی این گوشی متشکل از سنسورهای ۴٨+۴٨+١٠٨ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی این گوشی، همان سنسور ISOCELL HMX سامسونگ است. این سنسور، مشترکاً با شیائومی طراحی شده است. ممکن است جنس قاب پشتی این گوشی، از سرامیک باشد. نکته دیگری در تصویر شیائومی Mi Mix 4 مشاهده نمی‌شود. اما پس از این گوشی، نوبت به تبلت جدید شیائومی، یعنی Mi Pad 5 می‌رسد.

تصویر لو رفته از می پد ۵

می پد ۵، اولین تبلت شیائومی در سال‌های گذشته است. شیائومی پس از گذشت چند سال، قصد دارد مجدداً به بازار تبلت‌ها بازگردد. همین امروز بود که در مورد تأیید تاریخ رونمایی Mi Pad 5 و برخی از شایعات جدید آن صحبت کرده بودیم.

 

تبلت شیائومی Mi Pad 5 با Smart Pen در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

 

در نهایت، زمان آن است تا دیداری نهایی با تبلت جدید شیائومی داشته باشیم. نکته اول، رنگ بندی این تبلت است. به نظر می‌رسد که Mi Pad 5 در سه رنگ سبز، مشکی و سفید عرضه شود. قاب پشتی تبلت جدید شیائومی، طراحی مشابه با سری Mi 11 این کمپانی دارد. ماژول دوربین این تبلت، احتمالاً مجهز به دوربین اصلی دوگانه است. جزئیاتی از مشخصات این دوربین منتشر نشده است. از سوی دیگر، این تصویر لو رفته قاب جلویی Mi Pad 5 را با حاشیه‌های نسبتاً نازک نشان می‌دهد. قلم استایلس Smart Pen و کیبورد مربوط به این تبلت در تصویر مورد اشاره موجود است.

نظر شما در مورد تصویر شیائومی Mi Mix 4 و تبلت Mi Pad 5 چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند با رونمایی از محصولات جدید خود سهمش را از بازار افزایش دهد؟ فکر می‌کنید که این طراحی‌ها چگونه‌اند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

تصویر که فوق العاده هست فقط ایراد همون پردازنده 888 هست والا معلومه که عالیه .

Sarnevesht

زشت بود به نظر من!!!! ☹️

با نذاشتن صفحه نمایش ثانویه یکم داره ریسک میکنه.
چون اگه دوربین زیرپنلش به درستی کار نکنه براش دردسرساز میشه.

M.tvi

لعنتی نمای جلویی کلا صفحه نمایش شده حاشیه دورش فقط یه خط مونده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️