حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 Lite NE به زودی معرفی می‌شود؛ پنل Mi 11T از نوع OLED است

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی بیش از پیش در حال کار بر روی مدل‌های جدید و البته عجیب است. این مدل‌ها، در سری‌های مختلف گوشی‌های این کمپانی در حال توسعه هستند. به طور مثال، ما دیروز شاهد رونمایی از گوشی Redmi Note 10 JE برای ژاپن بودیم. بر اساس شایعات اخیر، شیائومی در حال توسعه گوشی شیائومی Mi 11 Lite NE است. همچنین Mi 11T بالأخره به پنل OLED مجهز می‌شود.

شیائومی Mi 11 Lite NE در دست توسعه است و به زودی روانه بازار می‌شود

شیائومی چند ماه پیش در یک مراسم بزرگ، از دیگر اعضای سری Mi 11 خود رونمایی کرد. در این سری، از سری میان رده Mi 11 Lite نیز رونمایی شد. این گوشی‌ها، دارای طراحی باریک و جذابی هستند.

 

شیائومی می ۱۱ لایت باریک ترین گوشی مجهز به 5G رسما معرفی شد

 

اما اکنون، یک گوشی دیگر به زودی از سری می ١١ لایت رونمایی می‌شود. به نقل از Gizmochina، شیائومی در حال حاضر، شیائومی Mi 11 Lite 4G و Mi 11 Lite 5G را در بازارهای مختلفی به فروش می‌رساند. اما بر اساس گفته‌های یک افشاگر معتبر، این کمپانی به زودی گوشی جدیدی را از سری Mi 11 خود عرضه می‌کند. این گوشی، شیائومی Mi 11 Lite NE نام دارد. گفته می‌شود که Mi 11 Lite NE، مخصوص کشور هند باشد.

افشاگر مورد اشاره، طی یک توئیت از جزئیات مهمی پرده برداشته است. به طور مثال، وی در طی اظهارات خود گفته است که این گوشی احتمالاً ماه بعد در کشور هند رونمایی می‌شود.

نام شیائومی Mi 11 Lite NE در واقع Lisa است. ما در واقع نمی‌دانیم که پسوند NE، مختصر چه عبارتی است. اما به نظر نمی‌رسد که با وجود این پسوند، شیائومی تصمیمی مبنی برای عرضه جهانی این دستگاه داشته باشد. بر اساس شایعات لو رفته از این گوشی، تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی در آن به کار خواهد رفت.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

مدل نامبر Mi 11 Lite NE نیز 2109119DI است. نسخه جدید می ١١ لایت، تأییدیه BIS هند را کسب کرده است. ابتدای مدل نامبر 2109، نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً در ماه سپتامبر ٢٠٢١ (حوالی شهریور تا مهر ماه) رونمایی خواهد شد. متأسفانه جزئیات دقیق‌تری از این گوشی منتشر نشده است.

در حالی که شیائومی Mi 11 Lite 4G در کشور هند عرضه شده است، خبری از نسخه 5G آن نیست. البته شیائومی Mi 11 Lite 4G هم اکنون در هند توقف تولید شده است! با این حال، انتظار می‌رود که Mi 11 Lite NE با بهره گیری از برخی ویژگی‌های کلیدی Mi 11 Lite 5G، جایگزین این دستگاه در کشور هند باشد.

به طور مثال، ما انتظار تشابه برخی از مشخصات شیائومی Mi 11 Lite NE با می ١١ لایت ۵ جی را داریم. بنابراین، ممکن است این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و وضوح +Full HD باشد. ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی نیز دور از انتظار نیست. باتری ۴,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی با شارژر ٣٣ واتی برای این دستگاه به کار خواهد رفت. در نهایت دوربین اصلی سه گانه ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با سنسور اصلی ISOCELL GW3 وظیفه ثبت عکس و فیلم‌ها را در این گوشی خواهد داشت.

شیائومی می ١١ تی از نمایشگری با پنل OLED استفاده خواهد کرد

گوشی‌های هوشمند سری Mi 10T سال گذشته با نمایشگر IPS LCD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی معرفی شده بودند. شیائومی می ١٠ تی بعداً با نام Redmi K30S Ultra در چین معرفی شد. بر اساس گزارشات اخیر، شیائومی در حال کار بر روی سری Mi 11T است. یکی از گوشی‌های این سری دیروز با مدل نامبر 2107113SG تأییدیه دریافت کرد. بر اساس ادعای Digital Chat Station، پنل نمایشگر این سری از نوع OLED خواهد بود. رفرش ریت این نمایشگر از ١۴۴ هرتز به ١٢٠ هرتز کاهش می‌یابد.

 

شیائومی Mi 11T با Snapdragon 888 و دوربین زیرنمایشگر ارایه خواهد شد؟

 

نظر شما در مورد رونمایی از گوشی شیائومی Mi 11 Lite NE چیست؟ آیا رویکرد شیائومی در معرفی مدل‌های جدید را می‌پسندید؟ چه بازخوردی نسبت به استفاده از پنل OLED در سری Mi 11T دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mismim

میدونم ربطی به این پست نداره ..
پوکو ایکس 3 ان اف سی رو به می یو آی 12.5 آپدیت کردم و یه رست فکتوری هم زدم، اما یه مشکلی باهاش دارم اینه که گزینه سوپر وال پیپر نداره و باید جداگانه، دانلود کنم!
کسی این مشکل رو داره؟

m.b

و صفحه ips…

AŁɪ

چون گوشیت ضعیفه و صفحش ال سی دی هست .

mismim

آی پی اس رو میتونم قبول کنم اما ضعیف بودن گوشی رو !!!! سی پی یو 725 جی، ضعیفه؟!

afsoon

این گزینه فقط و فقط واسه گوشی های پرچمدار و بالارده هست .پوکو ایکس تری ان اف سی سوپر وایپر نداشته و با هیچ آپدیتی هم قرار نیست واسش بیاد .

Golden Manfioda

به نظر من گوشی خوب و متوسط میشه .
ایکاش برا کل جهان عرضه بشه وگرنه ارزشش رو نداره

ali karimi

سلام، خیلی ببخشیدا این مسخره بازی ها دیگه چیه، مخصوص یه بازار یعنی چی،واسه چی شرکتها اینکارو میکنن، خب چه خوبی چه سودی براشون داره؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️