حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۱۱ لایت باریک ترین گوشی مجهز به 5G رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

در مراسم امروز و دقایقی پیش، شیائومی می ۱۱ لایت در کنار پرچمداران این شرکت دو مدل می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا رسما معرفی شد. با معرفی این گوشی شیائومی لقب باریک ترین گوشی مجهز به فناوری 5G را به این گوشی داد. ضخامت این گوشی تنها 6.81 میلی متر است.

شیائومی می ۱۱ لایت

این گوشی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD + AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. این شرکت همچنین اظهار داشت که Mi 11 Lite سبک ترین و باریک ترین گوشی Mi در تاریخ خواهد بود که اندازه آن فقط 160.53 میلی متر در 75.72 میلی متر و ضخامت آن 6.81 میلی متر و وزن آن تنها 159 گرم است. این نمایشگر از HDR + پشتیبانی می کند و دارای Corning Gorilla Glass 6 است.

به نقل از gizmochina، این دستگاه  اولین گوشی در جهان است که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۸۰ بهره می برد. این اولین چیپست سری 700 است که با پردازش 5 نانومتری ساخته شده و با پردازنده گرافیکی Adreno 642 ساخته شده است. برای حافظه، این دستگاه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 را در خود جای داده است که از طریق کارت microSD خارجی تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

 

اسنپدراگون ۷۸۰ | Snapdragon 780 کوالکام رسما معرفی شد

 

این گوشی در قسمت جلو دارای یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است در حالی که در عقب از یک ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز زاویه دید فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده می شود.

Mi 11 Lite 5G توسط یک باتری بزرگ 4250 میلی آمپری تأمین می شود که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. این گوشی بر روی اندروید 10 مبتنی بر پوسته سفارشی MIUI 12 اجرا خواهد شد. Mi 11 Lite 5G همچنین از استاندارد بلوتوث 5.2 و WiFi 6E پشتیبانی می کند.

این گوشی در رنگ های مشکی، صورتی، آبی، سبز، زرد و سفید و در دو مدل زیر به بازار می آید:

  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۳۵۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۳۹۵ دلار

 

نظر شما درباره شیائومی می ۱۱ لایت چیست؟

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی