حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11T با Snapdragon 888 و دوربین زیرنمایشگر ارایه خواهد شد؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

می دانیم که شیائومی پس از عرضه خانواده پرچمدار خود، سری T آن را هم چند ماه بعد عرضه می کند. در حقیقت این سری، حکم پرچمدار نیمه دوم این شرکت چینی را دارد. در جدیدترین شایعات می شنویم که شیائومی Mi 11T با Snapdragon 888 و دوربین زیرنمایشگر ارایه خواهد شد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

شایعات شیائومی Mi 11T

یک منبع نزدیک به شیائومی به نام Kacper Skrzypek جزئیات یک گوشی هوشمند را با شماره مدل 2107113SG پیدا کرده است. وی می گوید این دستگاه می تواند Xiaomi Mi 11T باشد و احساس می کند که این دستگاه به احتمال ۹۹ درصد دارای پردازنده Snapdragon 888 است. به طور گسترده انتظار می رود که سری Mi 12 با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس یا حتی اسنپدراگون ۸۹۵ بدرخشد. به همین دلیل این اسمارت فون مرموز را می توان به عنوان یکی از اعضای بالقوه سری Mi 11T عنوان کرد.

شیائومی Mi 11T

شیائومی Mi 11T

گوشی های شیائومی Mi 10T ، Mi 10T Pro و Mi 10T Lite اوایل پاییز سال گذشته به بازار عرضه شدند. بنابراین اگر این شرکت قصد دارد یک سری جانشین را ارایه کند، اکنون زمان شروع شایعات فرا رسیده است. همراه با داشتن یک تراشه در سطح پرچمدار در قالب Snapdragon 888، همچنین شایعه شده است که Xiaomi Mi 11T می تواند یک دوربین زیر نمایشگر در جلو داشته باشد. این ویژگی است که بالاخره باید تا سال آینده روی یک پرچمدار شیائومی ارایه شود.

فناوری UWB یا Ultra Wideband چیست؟

علاوه بر این، ذکر شده است که شیائومی Mi 11T می تواند از فناوری ارتباط فوق پهن باند (UWB) پشتیبانی کند که در سایر تلفن های هوشمند گران قیمت مانند آیفون ۱۲ و گلکسی S21 اولترا نیز یافت می شود. ما انتظار داریم که Mi 11T ، Mi 11T Pro و Mi 11T Lite از مجموعه های شیائومی با استقبال قابل توجهی روبرو شوند زیرا عملکرد و ویژگی هایی در سطح پرچمدار ارائه می دهند اما با قیمتی مقرون به صرفه تر از سری پرچمدار نیمه اول سال شرکت چینی دارند.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

می یازده تی که بیاد مثل می ده تی خوش میدرخشه ، بعدش هم مثل نسل قبل سری می دوازده میاد….

Mahdi

خیر نمی درخشه چون اسنپدراگون ۸۸۸ نمیزاره

Mahdi

خیلیم عالی
شیا فقط فریم فلزی بزنه دیگه نورعلی نور میشه 😍

Golden Manfioda

خیلی عالی میشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)