حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلیل انفجار OnePlus Nord 2 از سوی وان پلاس تشریح شد: عوامل خارجی!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، وان‌پلاس

وان پلاس نورد ٢، اکنون در مرکز توجهات قرار دارد. چرا که این دستگاه، جدیدترین گوشی وان پلاس است. همچنین استفاده از تراشه مدیاتک برای اولین بار و قابلیت‌های جدید این گوشی، سبب شده‌اند تا کاربران بیشتر حواشی این دستگاه را دنبال کنند. این گوشی، چندی پیش در هند منفجر شده بود. در اثر این انفجار، صاحب OnePlus Nord 2 متحمل صدمه جسمانی جدی شده بود. حال، دلیل انفجار OnePlus Nord 2 از سوی وان پلاس تشریح شده است. بر اساس تحقیقات وان پلاس، این انفجار به دلیل عوامل خارجی بوده است.

تشریح دلیل انفجار OnePlus Nord 2 بر اساس تحقیقات رسمی این کمپانی

وان پلاس نزدیک به ١٠ روز پیش از دستگاه جدید خود در سری OnePlus Nord رونمایی کرد. این گوشی که وان پلاس نورد ٢ نام دارد، اولین گوشی مجهز به تراشه مدیاتک از وان پلاس است. همچنین دیروز خبر انفجار این دستگاه در ترنجی منتشر شد. اما به راستی دلیل این انفجار چه بوده است؟

 

انفجار OnePlus Nord 2 در هند، سبب آسیب جسمی صاحب آن شد!

 

خب، وان پلاس در نهایت پاسخ رسمی را در پی وقوع این حادثه داده است. بر اساس گفته‌های Gizmochina،اخیراً گزارشاتی مبنی بر انفجار گوشی جدید وان پلاس منتشر شده بودند. این گوشی که به تازگی خریداری شده بود، در کیف صاحب آن منفجر شد. داستانی که از انفجار OnePlus Nord 2 گزارش شده بود، در ابتدا توسط آنکور شارما، همسر صاحب این گوشی نقل شده بود. شارما و همسر وی، در هند ساکن هستند. او ادعا می‌کرد که بر اثر بدشانسی آن‌ها و ایراد دستگاه، چنین حادثه‌ای رخ داده است. این انفجار، سبب آسیب دیدگی صاحب OnePlus Nord 2 شده است.

وان پلاس هند، بلافاصله پاسخی صریح به این توئیت داد. اما این توئیت از Ankur Sharma پس از مدتی حذف شد. تیم پشتیبانی وان پلاس به شدت پیگیر این حادثه و جبران آن شده بود. همچنین آن‌ها از شارما خواسته بودند تا در اسرع وقت با تیم پشتیبانی این کمپانی تماسی حاصل کند. وان پلاس همچنین اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد جزئیات وقوع این حادثه است. سرانجام، وان پلاس رسماً اعلام کرده است که تحقیقات مربوط به روی دادن این حادثه به انجام رسیده است. به همین ترتیب، شرح این داستان را از طریق بیانیه رسمی وان پلاس دنبال می‌کنیم. بر اساس بیانیه رسمی وان پلاس در مورد این حادثه، دلیل انفجار OnePlus Nord 2 وجود ایراد در خط تولید آن نبوده است. بلکه دلیل انفجار OnePlus Nord 2، یک حادثه جداگانه و عوامل خارجی بوده است.

انفجار وان پلاس نورد ۲

انفجار وان پلاس نورد ٢ در هند

وان پلاس با انتشار پاسخ رسمی خود به Ankur Sharma، نشان داد که به سختی پیگیر این حادثه بوده است. بنابراین، آن‌ها تصور می‌کردند که این حادثه یک ایراد از سوی خط تولید این شرکت بوده باشد. اما مشخص شد که چنین اتفاقی رخ نداده است. وان پلاس در پاسخ به این حادثه، به کاربران اطمینان خاطر داده است. آن‌ها می‌گویند که هیچ اشکالی در خط تولید OnePlus Nord 2 وجود ندارد و تمام دستگاه‌ها پیش از فروش تست و بررسی می‌شوند. به همین ترتیب دستگاه‌های معیوب پیش از رسیدن به دست مشتریان جدا می‌شوند. بنابراین، نیازی به نگرانی برای خرید محصولات وان پلاس نیست. شما می‌توانید بیانیه کامل وان پلاس در پاسخ به این حادثه را بخوانید:

اولیت اصلی ما، ایمنی و سلامت مشتریان وان پلاس است. ما به سرعت پس از اطلاع از وقوع این حادثه، با کاربر تماس گرفتیم. در همین حین، تحقیقات داخلی ما در مورد حادثه آغاز شد. نتایج تحقیقات ما، نشان می‌دهند که آسیب وارد شده به این دستگاه، بر اثر ورود یک جسم خارجی بوده است. به همین علت، اشکال از سوی خط تولید وان پلاس نبوده است. با این وجود، ما در کنار کاربر آسیب دیده هستیم. برای همین، از رفاه این کاربر اطمینان حاصل خواهیم کرد.

ما قصد داریم تا به مشتریان خود اطمینان دهیم که هیچ ایراد فنی در محصولات وان پلاس وجود ندارد. ما پیش از فروش گوشی‌ها، آن‌ها را تحت تست‌های کیفیت و ایمنی، از جمله فشار و ضربه قرار می‌دهیم. برای همین، اطمینان حاصل می‌کنیم که دستگاه‌های فروخته شده مطابق با استاندارد روز باشند.

نظر شما در مورد حادثه انفجار OnePlus Nord 2 و عامل آن چیست؟ چه نظری در مورد این بیانیه از وان پلاس دارید؟ آیا OnePlus Nord 2 واقعاً بر اثر عوامل خارجی منفجر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

اینا با گوشی جدید چیکار میکنن واقعا؟ من گوشی نو میگیرم تا یه ماه روزی چهار بار تمیزش میکنم و با احترام حملش میکنم.

S AH

من گوشیمو یک سال گرفتم از خونه بیرون نیاوردم گفتم نوعه ندزدن

ali karimi

سلام، گوشی منفجیر بشه واقعا خیلی حرفه، معلوم نیست چه بلایی سرش آورده، من دوسال قبل یه گوشی سامسونگ آلفا داشتم واقعا یه شاهکاره بود درزمان خودش، بعدش روتش کردم ولی بعد یه مدت آنروت کردم، ولی خب همون روت یجورایی روش اثر گزاشت، یکروز تو جیبم بود مثل همین آقای هندی که گوشی تو جیبش ترکید، بعدش فهمیدم دارم پام میسوزه، یکدفعه یاد گوشی افتادم فوری آوردم بیرون خیلی داغ شده بود درصورتی که روی صورتم گزاشتم نتونستم چندثانیه نگه وارم ولی خب تو دستم میتونستم نگه واره،فن بخاریو روشن کردم تلبته روی گرم نزاشتم نه روی کولر، فقط با باد معمولی خنکش کردم، منظوراینکه اون گوشی با اون داغی نترکید ولی این گوشی چطوری ترکید خدا میدونه، درکل اینکه یه بلایی یا خواسته یا نا خواسته سر گوشیه آوردش اون طرف هندی، درکل اینکه با دستکاری اینطوری میشه ولی اونطوری شاید هزار به یک هم نشه که خود به خود یه گوشی منفجر بشه، موفق باشید

ali karimi

بایت غلط املایی ها شرمنده بخاطر کیبورد و اینکه سریع مینویسم

بابا به خدا هندیا کلا فاز ترکوندن گوشی رو دارن.
وقتی من A51 رو گرفتم تا یک ماه داشتم مثل امپراطورا باهاش رفتار میکردم.😁😁

Golden Manfioda

رو سر گوشی مگه چه بلایی آورده که منفجر شده !!!
فک نکنم یه گوشی تو جیب و بدون تداخل هیچ چیزی منفجر بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️