حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی ردمی Note 10 JE با اسنپدراگون ۴٨٠ و گواهینامه IP68 رونمایی شد!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، ردمی

سری ردمی نوت ١٠، چند ماه پیش به صورت رسمی از سوی ردمی رونمایی شد. این سری با مشخصات جذابی که داشت، توانست فروش بسیار خوب را برای ردمی رقم بزند. به همین ترتیب، ردمی از اعضای جدید خانواده نوت ١٠ نیز رونمایی کرد. جدیدترین گوشی ردمی، ردمی Note 10 JE نام دارد. این گوشی، دارای مشخصات جذابی مانند برخورداری از استاندارد IP68 است.

مشخصات فنی و قیمت ردمی Note 10 JE

ردمی چندی پیش به صورت جهانی از سری ردمی نوت ١٠ خود رونمایی کرد. برجسته‌ترین عضو این خانواده، ردمی نوت ١٠ پرو بود. این گوشی، در واقع نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro Max است.

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

اکنون بر اساس گزارش Gizmochina، گوشی جدیدی از این خانواده رونمایی شده است. گوشی جدید سری ردمی نوت ١٠، ردمی Note 10 JE نام گرفته است. این گوشی، تنها مختص به کشور ژاپن است. احتمالاً این موضوع، به دلیل طرز رفتار کاربران ژاپنی با گوشی‌هایشان بوده است. چرا که بر اساس آمارها، ژاپنی‌ها علاقه خاصی به استفاده از گوشی خود در حمام دارند (!) پسوند JE نیز مخفف Japanese Edition است. این گوشی، ظاهری مشابه با Redmi Note 10 5G و Redmi Note 10T دارد. برای همین پسوند JE، اکنون خبری از عرضه جهانی این گوشی نیست.

ردمی Note 10 JE

مشخصات Redmi Note 10 JE

اما این دستگاه چه مشخصات و قیمتی دارد؟ خب، در این جا با معرفی ردمی Note 10 JE همراه شما هستیم! همان طور که گفتیم، طراحی Redmi Note 10 JE مشابه دو گوشی Redmi Note 10 5G و Redmi Note 10T است. در حقیقت، این گوشی‌ها با کمی تغییر مشخصات وارد بازار هند شده‌اند. یکی از مهم‌ترین تغییرات Redmi Note 10 JE، در بخش تراشه است. جایی که این گوشی به جای Dimensity 700، از تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 480 استفاده می‌کند.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

این تراشه‌ها، تفاوت زیادی در میزان قدرت پردازشی ندارند. از سوی دیگر، برخورداری از استاندارد IP68 یک ویژگی کلیدی در ردمی Note 10 JE است. این اولین میان رده ردمی و شیائومی است که از چنین استانداردی بهره مند شده است. باتری این گوشی، ظرفیت ۴,٨٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. وظیفه شارژ این باتری، بر عهده شارژر ١٨ واتی می‌باشد. همچنین گوشی جدید ردمی، از اسپیکر استریو استفاده نمی‌کند.

تفاوت‌های کلیدی ردمی Note 10 JE با Redmi Note 10 5G، در همین بخش‌ها هستند. باقی مشخصات این گوشی، مانند Redmi Note 10 5G است. به طوری که نمایشگر Note 10 JE دارای قطر ۶.۵ اینچی و پنل IPS LCD است. وضوح این نمایشگر +Full HD، کنتراست آن ١,۵٠٠:١ است. رفرش ریت نمایشگر این گوشی تطبیق پذیر است.

ردمی نوت ١٠ JE با ۴ گيگابايت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 به دست مشتریان می‌رسد. کاربران می‌توانند از طریق درگاه کارت حافظه جانبی این گوشی، حافظه این گوشی را تا ١ ترابایت بیشتر ارتقاء بدهند. دوربین اصلی سه گانه نسخه جدید ردمی نوت ١٠، متشکل از سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی است. خبری از لنز فوق عریض در این دوربین‌ها نیست. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر مرکزی جای خوش کرده است.

پشتیبانی از اینترنت 5G، بلوتوث نسخه ۵.١، وای فای دو بانده و درگاه Type-C از دیگر مشخصات این گوشی هستند. با وجود استاندارد IP68، جک ٣.۵ میلی متری هدفون همچنان حذف نشده است. حسگر تشخیص اثرانگشت بر روی فریم قرار دارد. فریم Redmi Note 10 JE از جنس پلاستیک است. رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه اندروید به صورت پیش فرض در گوشی جدید ردمی ارائه می‌شوند. وزن و ضخامت این گوشی نیز به تریبت ٢٠٠ گرم و ۹ میلی متر می‌باشند.

نکته قابل توجه، این است که Redmi Note 10 JE از شارژر درون جعبه بهره نمی‌برد. این گوشی، تنها توسط چند اپراتور ژاپنی در این کشور به فروش می‌رسد. این دستگاه، ١٢ روز دیگر در ژاپن آماده فروش خواهد شد. قیمت آن نیز در نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی، برابر با ٢٨,٧۶۵ ین ژاپن (معادل ٢۶٢ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد Redmi Note 10 JE چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟ کدام ویژگی جدید آن برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چی شد نفهمیدم

سم امروز😂😂

mahdi_F18

به نظرم یه قلم هم میذاشت کنارش قشنگ همه رو به فنا میداد

Golden Manfioda

گوشی خوبی به حساب میاد ،
ولی در واقع یه گوشی میان رده و متوسط هست .
کار به راه انداز هست واسه ژاپنی ها کاش در سایر کشورها هم عرضه می شد !!!

صدرا مخملی

منتظر پوکو x3 je باشید !!

اصلا منتظر تمام حروف الفبا باشید !!
اصلا ترکیب دوتایی حروف
و دوتایی کلمه ای و حتی یک جمله ای هم باشید !!
اصلا منتظر همه چی باشید ! من ( شیائومی ) غیر قابل پیش بینی هستم دیدی یه گوشی دادم به عدد و علامت نگارشی !!

گوشی (،3145،) من رو ببینید کفتون میبره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️