حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده Honor Magic 3 را با دوربین اصلی پنج گانه ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر سری Magic 3 را به عنوان پرچمداران جدید خود در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌کند. این سری، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های پرچمدار نیمه دوم سال جاری میلادی در بازار موبایل است. حال، تصویر زنده Honor Magic 3 با دوربین اصلی پنج گانه لو رفته است. به همین ترتیب، می‌خواهیم نگاهی به جزئیات این تصویر لو رفته داشته باشیم.

تصویر زنده Honor Magic 3 با اطلاعاتی جذاب

آنر چند هفته قبل اعلام کرد که قصد دارد به صورت رسمی و در تاریخ ٢١ مرداد از سری پرچمداران جدید خود رونمایی کند. این سری پرچمدار جدید، Honor Magic 3 نام دارد. این اولین باری است که سری Honor Magic به صورت جهانی عرضه می‌شود.

 

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

 

بر اساس گزارش منتشر شده از Gizchina، آنر برای اولین بار پس از استقلال یابی از هواوی، می‌خواهد گوشی پرچمدار پریمیوم خود را طی یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی کند. اما در این فاصله، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید آنر منتشر می‌شود. مثلاً، دیروز مدیر عامل آنر، یعنی آقای ژائو مینگ با یک کانال تلویزیونی چینی مصاحبه کرده بود. مینگ در طول این مصاحبه، آنر مجیک ٣ را نیز به طور نامحسوس نشان داد. از این مصاحبه، ویدئوهایی نیز منتشر شده است که به وضوح نشان می‌دهند ژائو مینگ یک گوشی متفاوت و جدید را در دست گرفته است.

تصویر زنده Honor Magic 3

تصویر زنده لو رفته از آنر مجیک ٣

ژائو مینگ در طی مصاحبه جدید خود، در حال صحبت از عملکرد هوش مصنوعی گوشی‌های هوشمند جدید بود. اما در طی این مصاحبه، ما با گوشی عجیب و جدیدی مواجه شدیم. جای تعجب نیست که بگوییم این دستگاه، همان آنر مجیک ٣ است. اگرچه این گوشی دارای قاب محافظ بود و نمای واضحی از آن مشاهده نمی‌شد. اما با این وجود، می‌توانستیم وجود دوربین اصلی پنج گانه را در قاب پشتی ببینیم. این دوربین‌ها، در ماژولی دایره‌ای شکل جای گرفته‌اند. اندازه ماژول دوربین Honor Magic 3، بسیار زیاد است. به طوری که نزدیک به نیمی از قاب پشتی این گوشی توسط ماژول مورد اشاره اشغال شده است. به هر حال، این تمام ماجرا نیست. بر اساس اعلام آنر، این گوشی مانند برخی از پرچمداران هواوی بیش از یک دوربین اصلی دارد.

جدا از تصویر زنده Honor Magic 3، ژائو مینگ صحبت‌هایی در مورد عملکرد هوش مصنوعی Honor Magic 3 ارائه کرد. ظاهراً یک قابلیت جذاب در این گوشی با نام “Look at mute” وجود دارد. به زبان ساده، هنگامی که گوشی شما زنگ می‌خورد می‌توانید با نگاه کردن به آن گوشی را به حالت سایلنت در بیاورید. این موضوع، هنگامی که دست شما بند است واقعاً کاربردی است. وی همچنین گفت که فناوری‌های هوش مصنوعی در سری Magic 3 زیاد است. در انتها، ژائو مینگ گفت که سری Honor Magic 3 از هوش مصنوعی در بخش‌های زیادی مانند مصرف انرژی، عکاسی، امنیت و دیگر زمینه‌ها استفاده کرده است. همین موضوع، می‌تواند آنر مجیک ٣ را به یکی از برترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کند.

ویژگی‌های سری آنر مجیک ٣

گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک ٣، با تراشه پرچمدار Snapdragon 888 Plus عرضه خواهند شد. قاب جلویی آنر مجیک ٣، دارای حفره نمایشگر بیضوی خواهد بود. اما نسخه‌های گران‌تر (احتمالاً ‌Pro یا Pro Plus) دارای نمایشگر بی زائده و دوربین سلفی درون نمایشگر خواهند بود. قاب پشتی این دستگاه‌ها مشابه یکدیگر خواهد بود.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

نظر شما در مورد تصویر زنده Honor Magic 3 و طراحی این گوشی چیست؟ آیا آنر می‌توان یکی از بهترین پرچمداران سال ٢٠٢١ را عرضه کند؟ فکر می‌کنید که کدام ویژگی Honor Magic 3 جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خیلی بی صبرانه منتظر رونمایی این گوشیها هستم،گوشیهای با قدرت و هوش مصنوعی وبه احتمال زیاد با دوربین های خوب، آنر باید هرچی داره روی این گوشیها بزاره،چیپست که معلوم شد اسنپ 888 هستش، بعدش lpddr5 و‌ufc3.1 باشه، ip68 داشته باشه حداقل در پرو وپروپلاس اگه باشه، فست شارژهاش که مطمعنأ قوی هستن، باطری ها از 4500 به بالا، شارژ بی سیمو معکوسم داشته باشه، دوربین 108 یا 50 تو نسخه های پرو و پروپلاس و زوم بالا، اینارو داشته باشه دیگه محشر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️