حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Moto G50 مشخص شد: همراه قابل اعتماد شما در شرایط سخت!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، موتورولا

موتورولا سری G خود را اخیراً با عددهای دو رقمی نام گذاری کرده است. این موضوع، به منزله جدیدتر شدن نسل این گوشی‌ها است. موتو G50، یکی از گوشی‌های اقتصادی میان رده جذاب موتورولا است. این گوشی، اکنون در تست عمر باتری Moto G50 مجموعه Gsmarena ظاهر شده است. در ادامه، به جزئیات تست بازدهی باتری این گوشی می‌پردازیم.

موتورولا Moto G50

موتورولا اوایل سال جاری میلادی، از میان رده جدید خود رونمایی کرد. نام دستگاه مورد اشاره، Moto G50 است. این دستگاه، دارای برچسب قیمتی ٢۴٩ یورویی می‌باشد.

 

موتو G50 با اسنپدراگون ۴۸۰ و قیمت ۲۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

حال، این دستگاه میان رده از موتورولا توسط Gsmarena مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس بررسی‌های این مجموعه، عمر باتری Moto G50 و تست عملکرد شارژر این گوشی مشخص شده است. در ادامه، جزئیات مربوط به این تست‌ها را بررسی می‌کنیم. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات فنی Moto G50 خالی از لطف نیست:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 480

– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– پشتیبانی از شارژر ١۵ واتی (شارژر ١٠ وات درون جعبه)

عمر باتری Moto G50

عمر باتری Moto G50

همان طور که گفتیم، این گوشی از باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با توجه به وضوح کم‌تر نمایشگر از رقبا، این ظرفیت باتری و تراشه بهینه، انتظار بازدهی باتری بالایی از این گوشی می‌رود. خب، این انتظار ما برآورده شده است. موتو G50 توانسته است در تست استفاده ترکیبی Gsmarena، به دوام ١٣٣ ساعته دست بیابد. کسب چنین رقمی از سوی Moto G50، عمر باتری آن را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد.

از سوی دیگر، این گوشی دوام حدوداً ۴٣:٣٠ ساعته را در بخش تماس 3G ثبت کرده است. در آخر، بازدهی بخش پخش فیلم و وب گردی در این گوشی، به ترتیب برابر با ١٨:٣٠ و ١٩:٣٠ ساعت می‌باشد. به همین صورت، Moto G50 می‌تواند کاربران خود را در بخش باتری تا حد زیادی راضی نگه دارد. تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Moto G50 با Moto G10، پوکو ایکس ٣ پرو، ردمی نوت ١٠ ۵ جی و گلکسی ای ٢٢ ۵ جی می‌باشد:

مقایسه عمر باتری Moto G50 با رقبا

شارژر موتو جی ۵٠

در این بخش، هیچ نقطه قوتی به چشم نمی‌خورد. در بهترین حالت، این گوشی از شارژری با حداکثر توان ١۵ وات پشتبانی می‌کند. اما متأسفانه این امر نیز محقق نشده است و شارژر موجود در جعبه Moto G50، توان ١٠ واتی دارد! اما آیا این شارژر می‌تواند شما را راضی نگه دارد؟

مشخصاً خیر. این شارژر ١٠ واتی، سرعت شارژ کندی دارد. در نیم ساعت اول اتصال این گوشی به شارژر، تنها ٢٣ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. در نهایت، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی ١۵۵ دقیقه است. نکته جالب، این است که گلکسی A22 5G با وجود همین ظرفیت باتری و شارژر باتری، تقریباً همین سرعت شارژ را دارد!

نظر شما در مورد Moto G50 و عمر باتری آن چیست؟ آیا می‌توان به دلیل بازدهی باتری بالای این گوشی، از عملکرد شارژر آن چشم پوشی کرد؟ شما کدام فاکتور را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️